
Obeležavajući desetogodišnjicu sportske vRS oznake u Velikoj Britaniji, Škoda UK je u saradnji sa tjuning firmom REVO Technik napravila specijalnu verziju Octavije vRS koja će se takmičiti na 2011 Bonneville Speed Week-u (od 13. do 20. avgusta 2011.).
Po najavama, ova Octavia će raspolagati sa 550-600KS i 450 Nm obrtnog momenta (Garret turbo 26-28 psi), postizaće maksimalnu brzinu od oko 200 milja na sat (322 km/h), dok podatak o ubrzanju od 0-100 km/h nije saopšten.

Težina praznog vozila iznosi 1450 kg, klirens je samo 50 mm, točkovi su od 15 inča (sa Goodyear gumama), a u paketu su između ostalog i šestostepena transmisija i sva neophodna sigurnosna oprema.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Nije malo 322...ipak je aerodinamicna kao panj...daleko od toga da je losa.
Vozio sam se u obicnoj RS samo cipovana na 260ks... Auuuuuu kako leti i lepi za sediste!! Mogu tj ne mogu da zamislim ovu!
@loshmi89
ne znam sta je onda jako za tebe...izvukli ljudi 600KS iz 2.0TSi motora...ide 320km/h...to je za mene rezultat za respect...
ма безвезе... боневил слано језеро је место где се тркају на правцу само, значи занимљиво само америчким идиотима и идиотима који се пале на све америчко, такође, не могу верујем да је унутра мотор од 2 литра, сигурно су ставили нешто веће
@Столе
http://www.worldcarfans.com/111060934042/skoda-octavia-vrs-bonneville-announced
...Created with the assistance of REVO Technik, the car features a 2.0-liter TSI petrol engine that has been equipped with a new Garret turbocharger. Thanks to high-octane race fuel and 26 to 28 PSI of boost, the engine will produce 550-600 PS (405-441 kW / 542-592 hp) and 450 Nm (332 lb-ft) of torque. Skoda estimates this will enable the car to hit a top speed in excess of 200 mph (322 km/h).
@DaMir
Mislio sam na cinjenicu da je to daleko ispod rekorda svoje kategorije. Cemu sav trud ako se ne puca na pobedu?
@loshmi89
kako cemu? Pa iz istog razloga iz kojeg se rade mnoge stvari...reklama...marketing je danas cudo...ovaj auto je unikat, nece u proizvodnju...ali ce na par dana da bude aktuelan i da skrene malo vise paznje na Skodu...to je to...vidis koliko je jak ovaj turbo 26-28psi...i jos koriste visokooktansko gorivo...u realnom zivotu ovaj model je glup...ali kao sto rekoh, tu je samo u marketinske svrhe