
Steed 5 je pick up model kineske kompanije Great Wall koji se prodaje u Italiji, a dobio je novi šestostepeni manuelni menjač, 2.0 litarski turbo-dizel motor i izmenjeni prednji deo.
Great Wall ovaj model Italijanima nudi u 4x2 i 4x4 verzijama, sa 2.0 TD dizelašem koji razvija 110 kW/150KS i 310 Nm obrtnog momenta i sa izborom između dva paketa opreme (i bazna verzija podrazumeva alu točkove od 16 inča, klima uređaj, elektro paket, dva vazdušna jastuka, ABS, EBD, svetla za maglu...).

Steed 5 je dugačak 5040 mm, širok 1800 mm, visok 1730 mm, dok se težina u zavisnosti od verzije kreće od 1795 kg do 1910 kg.

Cene u Italiji se kreću od 17.700 evra za Steed 5 2.0 TD 150KS 4x2 Luxury pa do 19.950 evra za Steed 5 2.0 TD 150KS 4x4 Super Luxury.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
ne izgleda lose, nista gore od Navare, al verovatno ne moze da izdrzi ni blizu kilometrazu niti akanje... jel ima neko iskustva s ovim?
@Stole
Ovde su prilicno u expanziji i ljudi ih pocinju voziti. Za australce je to pomak u napred po pitanju "ulaznih troskova" kad je neki posao u pitanju. Da je dobar potvrdjuje podatak da se prilicno prodaju a da nema gotovo nikakvih reklama na televiziji (Skoda,VW,BMW,TOYOTA,MERCEDES,HOLDEN se ne skidaju)
Pogledao sam ga malo blize jer je skoro duplo jeftiniji od domaceg Holdena sa istom opremom (oko 21000AU$), farovi su mu kao sa GOLFa-5 a u nutra je kao NAVARA, bar modeli koji dolaze u Australiju.
Deluje mi ok
Za taj novac je konkurent DUSTERU u odnosu: upotrebljivost - cena
@ ChedomirADELAIDE
jedina dilema mi je kolko dugo ce da radi ... jer budimo objektivni, kamion sa 4x4 i luksuznom kabinom za 5 putnika za 20keura je stvaro u danasnje vreme neverovatna ponuda
Realnost je takodje da su svetki poznati brendovi postali poznati i agresivnom reklamom a to nije mali procenat u ceni jednog vozila.
Na to treba dodati da se u danasnje vreme proizvodnja jednog automobila ne moze zamisliti bez bankarskog kredita pa i ta kamata ulazi u cenu proizvoda i plus zaduzivanje dilera kod banke kad ga kupuje pa dolazimo do racunice da banke vise zaradjuju na jednom automobilu nego sam proizvodjac.
Mozda kinezi imaju sopstveni kapital koji ulazu pa zbog toga im proizvodi izlaze mnogo jeftiniji od konkurencije, ne verujem da je samo jeftina radna snaga tu u pitanju.