
Nedavno je objavljena vest da je rukovodstvo Chryslera i Fiata odustalo od ideje da se nova Lancia Ypsilon Amerikancima ponudi sa znakom Chryslera, ali novi Ypsilon će se ipak prodavati kao Chrysler, i to u Velikoj Britaniji i Irskoj gde prodaja startuje u oktobru.
Lancia je novu generaciju svog najmanjeg modela Ypsilon zvanično prikazala početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, a cene u Italiji se kreću od 12.400 evra (Ypsilon Silver 1.2 sa 69KS) pa do 17.300 evra za Ypsilon Platinum 1.3 16v Multijet sa 95KS.
Za razliku od dosadašnjih modela koji su se kupcima nudili u trovratnoj verziji, Lancia je novi Ypsilon napravila u varijanti sa 5 vrata.
Novi Ypsilon je dugačak 384 cm, širok 167 cm, visok 151 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 239 cm, a u unutrašnjosti ima mesta za pet putnika.
Što se pogonskih agregata tiče, Ircima će biti ponuđeni benzinci 1.2L sa 69KS i dvocilindrični TwinAir sa 85KS, kao i 1.3 MultiJet dizelaš sa 95KS.

Prodaja Chryslera Ypsilon u Irskoj startuje u oktobru ove godine, a cena za bazni model (u ponudi će biti tri paketa opreme) će iznositi manje od 13.000 evra.
Takođe, već duže vreme se najavljuje i Lancia Delta sa Chryslerovim znakom.



Na ovim slikama je predprodukcijski primerak Delte za britansko tržište koju karakterišu Chryslerov gril i znak.


Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto : Chrysler i Newcarnet.co.uk
Trebali su i Deltinu da naprave!
Inače sviđa mi se taj Ipsilon, nije loš.
Zato sto se Lancia neslavno povukla sa britanskog trzista posle velike blamaze sa autima koja su se bukvalno raspadala od korozije. Morali su da otkupe te aute nazad i da se podvijena repa povuku sa trzista. Britanci to jos uvek nisu zaboravili, tako da je jedini nacin da se ponovo vrate na ostrvo da stave Krajslerov bedz.
Chrysler-ov znak predstavlja trojanskog konja za Lancia-in prodor na pojedina tržišta. Kod Britanaca su Fiat & Co. na dnu svih lista, pa je podvala jedini način za pokušaj uspeha. Isto kao što kod nas ljudi kupuju Chevrolet, a većina njih nema pojma da je to bivši Daewoo. Važno je samo da ime dobro zvuči, a šta se krije iza toga, nekima je izgleda manje bitno...
Ako je tako nekvalitetna sto se tice korozije ona ce i pod Krajslerovim znakom da rdja.Pravi placebo efekat.
Sviđa mi se cena Ypsilon-a.
Novi trovratni Yaris istih dimenzija sa motorom 1.0 će koštati 11.000€ i više
@ Vlajko
LANCIA ima bolju antikorozivnu zaštitu od HYU/KIA i od DAEWOO/CHEVY automobila
@Dejan L
Sada ima.
Bilo je price o tome u jednoj epizodi Top Gear-a, kada su pola emisije posvetili Lanciji jer je po njihovom misljenju to proizvodjac sa najvise kultnih automobila koji su bili ispred konkurencije po mnogo cemu. Secam se jedne Jeremijeve recenice kojom je ubo srz italijanske autoindustrije. Ne mogu tacno da citiram ali ide odprilike ovako : Italijani su recimo izmislili podizace prozora koji se pokrecu mislima, nisu bas radili kako treba , ali su ih ipak ugradili.
čarobnjak, jel može jedan Ipsilon za tebe?
Ej, a kako tebi ide to lanča sa krajslerovim znakom?
nekako mi ne ide ta italijansko-američka kombinacija.
@MasterHaosis
ne moze, samo Delta! :)
Nisam pristalica nicega sto je americko a posebno ne automobila!
Čarobnjak! Tako je brate! Ni je ih ne volim mnogo. Ali pazi, imaju neke dobre automobile. Retke, ali dobre. na primer onaj Mustang razbija guzice za te pare.
Nego, šta fali Ipsilonu? Meni se sviđa. Njega je Lanča pravila. E sad jeste da bi mogao malo lepši da bude, ali ima dovoljno luksuza unutra.
Ja bi se više obradovao Deltini.