
Toyota je 1. decembra prošle godine u Indiji i zvanično strtovala sa prodajom Etiosa sedan, koji je japanska kompanija u formi koncepta predstavila početkom januara 2010. na Salonu automobila u Nju Delhiju.
U osnovi, radi se o pristupačnom automobilu za Indiju i tržišta u razvoju, a Etios će se proizvoditi i u Brazilu za potrebe tržišta Južne Amerike.


Na pomenutom Salonu u Nju Delhiju su predstavljene dve karoserijske varijante; hatchback sa pet vrata i klasična limuzina, s tim što je u prodaju prvo krenula limuzina, dok hatchback Etios Liva u Indiji startuje tek ovog meseca (kao rival modelika kao što su Maruti Suzuki Swift i Ford Figo).

Hatchback Etios Liva će se za sada nuditi samo sa 1,2 litarskim
benzincem sa 80 konja i 104 Nm obrtnog momenta (u paru sa manuelnim
petostepenim menjačem), sa četiri paketa opreme i sa izborom od sedam boja
za karoseriju.


Etios Liva je dugačak 3775 mm, širok 1695 mm, visok 1510 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2460 mm, zapremina prtljažnika je 251 litar, dok su točkovi od 14 i 15 inča (u zavisnosti od verzije).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
A šta je sa njihovim projektom malog i jeftinog porodičnog auta koji bi parirao Dačiji Logan?
Isto su najavili PSA, Opel, Nissan...
@Dejan L
pa to je taj model ali samo za nerazvijena trzista, nije za Evropu...
@ carobnjak
Pa mogli bi i za Evropu da naprave, dabude jeftino, a kvalitetno. Zamena za Yugo
@Dejan L
pa nece jer u Evropi vec ima Dacia, Skoda...
A i sama Toyota se bas nije proslavila...
P.S. jeftino a kvalitetno ne postoji!
@Carobnjak
Upravo tako!
Koliko para - toliko muzike.
Doduse, u svakom momentu postoji bestbuy, tj. najbolji odnos ulozenog i dobijenog, ali i to se menja iz casa u cas.