
Opel lansira svoju novu LPG inicijativu sa Corsa LPG ecoFLEX modelom, koji već može da se naruči. LPG (TNG-tečni naftni gas) verzije modela Meriva, Astra, Zafira Tourer i Insignia će vremenom isto postati deo ponude.
Sa ovim novorazvijenim modelima koji imaju Euro 5 sertifikat, Open nudi
kompletno LPG fabričko rešenje, time obezbeđujući da se dostavljaju sa najvišim
Opel kvalitetom i da dolaze sa punom garancijom proizvođača.
Nezavisno od godišnje kilometraže i upotrebnog profila vozila, cene goriva se
mogu smanjiti za oko 40% sa LPG-jem. Takođe, sve ide u korist ekološke strane
vozila: emisija CO2 pri radu LPG-ja je do 15% niža nego u istim modelima koji
koriste benzin.

Nova Corsa 1.2 LPG ecoFLEX nudi 61 kW/83 KS u LPG režimu (i 63 kW/85 KS pri
upotrebi benzina). Kao model sa tri vrata, proizvodi samo 110 g/km CO2, a u
verziji sa petoro vrata emituje 115 grama. Ostala četiri LPG ecoFLEX modela
koji treba da uslede su zasnovani na 1,4-litarskim turbo benzinskim motorom.
Pogon dvostrukim gorivom produžava domet
Svi Opelovi LPG ecoFLEX modeli ispunjavaju Euro 5 emisione standarde i
funkcionišu bivalentno – sa LPG i benzinom – pružajući znatno duži domet rara.
To znači da je domet od 1.100 km do 1.500 km moguć sa punim rezervoarima
benzina i LPG-a. Nivo gasa u LPG rezervoaru je prikazan na petodelnoj skali.
Kao i njene kontrole upravljanja, lako je uočljiva i postavljena nadomak
vozača. Promena režima (LPG na benzin i obrnuto) se dešava automatski ili preko
tastera za podešavanje.
Moderni LPG motori koriste sve prednosti selektivnog ubrizgavanja goriva po
cilindru. Kako bi maksimizirali moguć učinak, usisni i ispusni ventili, kao i
dodaci za ventilsko sedište motora su posebno očvrsnuti u Opelovim LPG
modelima. Opelovi inženjeri se time suprotstavljaju većem stepenu habanja pri
upotrebi LPG-a tako da još neki dodaci koji bi nadomestili manju masnost
alternativnog goriva apsolutni nisu potrebni. Intervali posebne usluge takođe
nisu potrebni.
Opelovi LPG sistemi su podvrgnuti standardnim testovima i pregledima, koji
predupređuju svaki povećan rizik od požara. Pored toga, sprovedeni su i
sveobuhvatni testovi i testovi sudara koji ispunjavaju posebne stroge
kriterijume kompanije. Opelov LPG sistem je u potpunosti instaliran u delovima
automobila koji su zaštićeni od sudara, i optimalno je integrisan u bezbednosnu
strukturu vozila.
Fabrički LPG : Individualnost sa punom garancijom proizvođača
Opelova fabrika specijalnih vozila (Opel Special Vehicles GmbH (OSV)), Opelova
filijala koja je spacijalizovana za specijalna izdanja i prepravke vozila,
takođe je odgovorna za nove LPG verzije. Kupci svoje LPG automobile dobijaju sa
visokokvalitetnom modernom tehnologijom na koju su navikli iz Opelovih fabrika
– uključujući i izdržljivost, garanciju proizvođača, maksimalnu bezbednost i
neograničen prostor u kabini.
Poreske olakšice za LPG određene do 2018. godine
Akt Nemačke agencije za obnovljivu energiju (EEG) obezbeđuje poreske olakšice
za LPG do 2018. godine. LPG će kao gorivo biti oporezovan sa 9,45 evrocenti po
litru.
Trenutno ima preko 5,5 miliona automobila koji koriste LPG na evropskim
putevima. Preko 400.000 vozila koristi 6.200 LPG pumpi u Nemačkoj. (Izvor:
DVFG, Nemačka asocijacija za tečni gas). Njihova prosečna cena po litru LPG-a
je 0,72 evra, u poređenju sa cenom premijum benzina od preko 1,50 evra, što
znači da potrošači LPG-a napune rezervoar upola cene. Čak i kada beleži nešto
veću potrošnju pri upotrebi LPG-a, ušteda sa ovom vrstom goriva ipak dostiže
oko 40%.
I poslednja, ali ništa manje važna prednost je povoljan porez na vozila.
Vlasnik modela Corsa sa benzinskim motorom mora da plati 44 evra godišnje , dok
je porez na LPG verziju samo 26 evra – tako da ušteda na porezu iznosi preko
40%.
PR Opel