
Po poslednjim vestima, Audi će sledećeg meseca na Salonu automobila u Frankfurtu proširiti ponudu motora u svom najmanjem modelu.
To znači da će Audi A1 dobiti 2.0 TDI dizelaš koji se, primera radi, već ugrađuje u Seat Ibizu FR TDI i razvija 143KS pri 4200 o/min. i 320 Nm obrtnog momenta pri 1750-2500 o/min.
Konkretniji detalji o Audiju A1 2.0 TDI tek slede, a ovde podsećanje da je A1 trenutno dostupan sa dizelašima od 90KS i 105KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
malo glupo...zar nije bolje da su nagruvali onaj 1.6 tdi koji je dosta laksi...ima da zanosi ovaj preko nosa ako se pretera sa gasom...
Daleko od toga da ga ne bih vozio sa ovim motorom, ali mi ne ide to tako...
Bmw da je hteo, stavio bio u Mini-ja onaj 23d od 204ks...bespotrebno
@milan
nisam znao...i to mi je glupo...ali bi kao sportski mogli da koriste samo taj 23d, inace ce da bude mnogo skup i jedan i drugi sa tim 2.0 ...
http://www.worldcarfans.com/111080535514/2012-audi-a3-spied-in-argentina
Audi je objavio detalje o novom agregatu u ponudi - u pitanju je četvorocilindarski 1,8 litarski TFSI turbo-motor sa direktnim ubrizgavanjem.
Novi motor razvija 170 KS pri 3.800 o/min i 320 Nm obrtnog momenta u rasponu od 1.400 do 3.700 o/min. Audi navodi da potrošnja iznosi 5,7 litara na 100 pređenih kilometara, što je 21 posto manje u poređenju sa prethodnim agregatom iste zapremine. Motor ispunjava Euro 6 norme. Za sada nije objavljeno u koje modele će novi 1,8 TFSi motor najpre da bude ugrađivan.