
Seat je kao premijeru za predstojeći Salon automobila u Frankfurtu najavio blago doteranu verziju modela Exeo.

Seat Exeo modelske godine 2012 (u limuzinskoj i ST karavan verziji) nije pretrpeo neke velike stilske izmene, ali izdvajaju se doterana prednja svetla, saćasti prednji gril, zadnja LED svetla, novi dizajn alu točkova od 17 i 18 inča, a tu su i opciona Bi-Xenon prednja svetla, start-stop sistem, novi kožni volan i kvalitetniji materijali u enterijeru.

Takođe, TDI dizel motori imaju u proseku manju potrošnju za simboličnih 0,1 l/100 km (primera radi Exeo Ecomotive sedan troši 5,2 l/100 km, a Exeo ST Ecomotive 5,3 l/100 km), a dostupna je i sedmostepena Multitronic transmisija u kombinaciji sa 2.0 TDI common-rail dizelašem od 105 kW/143KS.

Exeo 2.0 TDI Multitronic sedan po fabričkim podacima troši 5,8 litara goriva na 100 km, od 0-100 km/h ubrzava za 9,3 sekunde, a postiže maksimalnu brzinu od 208 km/h (karavanska ST verzija do 100 km/h stiže za 9,6 sec i može do 201 km/h).

Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovaj aktuelni je bolji. Svjetla su bezveze.Ne znam zašto su uopće i tadili ovaj facelift...
@Jovanovic
nije passat vec audi a4 iz 2006...predzadnja generacija...sve ima audijevo, motore, kompletnu mehaniku...samo je pakovanje seatovo ;-) nije los auto...
@DaMir
Da,da...ma to je to...poenta je samo bila da kažem da je napravljeno isto kao sa Skodom i VW-om...low budget varijanta..ili bar pokusaj low budgeta...
Bolje da su im dali rebadge Passat-a nego Audi A4 jer se cena nikako ne uklapa u low cost ako to i jeste. Seat je definitivno najslabiji u koncernu VW-a.
Exeo je sve samo nije low cost.. I kupci su tako nesto prepoznali..
Nije prolazilo ni sa Toledom, nije ni sa Exeo-m..
Sudbina slicna Fiatu..
@Jovanovic
dobro si rekao...pokusaj low budget varijante...zato nije ni uspeo...