
Volvo će na Salonu u Frankfurtu posetiocima poredstaviti i blago doterani model XC90, koji se inače pojavio još u januaru 2002. godine na Salonu u Detroitu.
Volvo XC90 modelske godine 2012 se ističe LED dnevnim prednjim svetlima, doteranim zadnjim svetlima, blago izmenjenim branicima sa srebrnim centralnim delom, novim dizajnom aluminijumskih točkova od 18 inča, novim bojama, kao i manjim izmenama u enterijeru (redizajnirani volan, aluminijumski detalji...).

2012 XC90 Executive ima i kožna sedišta sa ventilacijom i masažom, dok je XC90 R-Design verzija dobila nove oplate vrata i nove Ixion 19-inčne točkove. Uz bogatiju serijsku i opcionu opremu, to je u najkraćem to.

Što se palete motora tiče, u ponudi će biti 3,2 litarski šestocilindrični
benzinac sa 243KS i 320 Nm obrtnog momenta (potrošnja 11,4 l/100 km), kao i dva
dizelaša. To su D3 sa 163KS i 340 Nm (potrošnja 8,2 l/100km) i D5 sa 200KS i
420 Nm (potrošnja 8,3 l/00 km).
Prodaja 2012 Volvoa XC90 staruje u oktobru, a cene za sada nisu saopštene.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku možete da pročitate i PR saopštenje Grand Motorsa, uvoznika Volvoa za Srbiju:
Volvo je upravo osvežio svoj uspešan model XC90. Unapređenja popularnog SUV-a uključuju sofisticirane linije karoserije i enterijera, modernije materijale i još bolje vozne karakteristike. Vlasnik vozila sada može da ostane i u stalnom kontaktu s automobilom - preko mobilne aplikacije za iPhone ili Android pametne telefone.
„Volvo XC90 još uvek poseduje sve vrline koje su ga učinile jednim od naših najuspešnijih modela svih vremena. Prostran i fleksibilan crossover kombinuje izvrsne vozne karakteristike i udobnost sa superiornom prohodnošću i fleksibilnošću. Sada smo ga osvežili brojnim elementima koji naglašavaju jedinstven spoj sofisticirane elegancije i sposobne čvrstoće“, ističe Peter Mertens, stariji potpredsednik odeljenja za istraživanje i razvoj pri Volvo Cars korporaciji.
Dizajn Volvoa XC90 je načinjen tako da nudi elegantan, mišićav i robustan utisak, koji je sada pojačan brojnim rafiniranim detaljima. Nova dnevna svetla daju prednjem delu više karaktera. Redizajnirani metalik umetak prednjeg odbojnika i srebrni krovni nosači standard su na svim varijantama. Tu su i novi ukrasi na vratima, a sve verzije su usklađene i po koloritu boja. Nova su i zadnja svetla s LED tehnologijom – za kočionu siganlizaciju i srebrnim pokazivačima smera (s narandžastim sijalicama). Novosti su i šestokraki 18-inčni naplaci u mat srebrnoj verziji.
Luksuznija unutrašnjost
Brojna su poboljšanja izvedena i u enterijeru automobila, kako bi XC90 imao još luksuzniju auru. Njih uključuju trokraki upravljač, aluminijumski umeci i komandna tabla s belim osvetljenjem. Zadnja vrata podeljena su na gornji i donji deo, a sada poseduju i kožnu ručicu u boji. Redizajniran je i prekrivač prtljažnika. Pozicija za upravljačem daje vozaču zapovedni osećaj. Sedam sedišta nudi se serijski na većini tržišta, a sva sedišta mogu da se preklope, kako bi se stvorio ravan utovarni prostor.
Ekskluzivna Executive i sportska R-Design verzija
XC90 je sada dostupan u još ekskluzivnijoj Executive varijanti, s brojnim elementima koji podižu nivo luksuza poput kožnih sedišta s ventilacijom i masažom, kao i brojnim ekskluzivnim detaljima. Uz to, R-Design verzija naglašava sportski gard i daje vozilu dinamičniji karakter. Pored vrhunskog podvozja, R-Design verzija donosi i karakteristične elemente u unutrašnjosti i nove 19-inčne naplatke.
Šestocilindrični benzinac i dva turbodizelaša
Šestocilindrični redni benzinski motor od 3.2 litra (sa normalnim, atmosferskim usisom) nudi 243 KS i 320 Nm obrtnog momenta, a u proseku troši 11.4 litara na 100 pređenih kilometara (emituje 265 g/km ugljen-dioksida), dok ljubitelji dizelaša mogu birati između dva turbo agregata: D5 sa 200 KS i 420 Nm ili petocilindričnim D3 sa 163 KS i 340 Nm (prednji pogon). Moćni dizel agregati u proseku troše 8.3 litra (D5), odnosno 8.2 litra (D3) goriva.
Bluetooth i nova aplikacija za mobilne telefone
Volvo on Call sistem sada može biti spojen s Bluetooth priključkom na mobilni telefon, a nudi i priključak s muzičkim uređajima. Novost je i aplikacija za mobilne telefone koja omogućava vozaču da ostane u dodiru s parkiranim vozilom preko iPhone i Android pametnih telefona.
Aplikacija za mobilne telefone nudi niz opcija:
Lokator automobila. Lokacija automobila prikazana je na karti, a tu je i digitalni kompas koji usmerava vozača u pravom smeru. Daljinsko uključivanje grejanja. Ukoliko automobil ima opciju grejanja dok je parkiran, može se pokrenuti ili isprogramirati preko tajmera na mobilnoj aplikaciji.
Komandna tabla. Daje vozaču pristup nizu informacija: nivou goriva, kilometraži do sledećeg punjenja, prosečnoj potrošnji goriva, prosečnoj brzini itd.
Provera automobila. Aplikacija izvodi „sistematski“ pregled vozila prikazujući informacije o stanju sijalica, ulja za kočenje, nivou rashladne tečnosti, nivou ulja u motoru i pritisku ulja u motoru.
„Stvaranje intuitivne i ergonomski optimizovane veze s automobilom deo je našeg cilja koji stremi stvaranju opuštene kontrole. Mobilna aplikacija nije samo naprava. To je prvi korak strategije povezanosti. Počeli smo da stvaramoi most prema budućnosti, a nova aplikacija za mobilne telefone biće proširena brojnim mogućnostima“, napominje Peter Mertens.
Nekako neubedljiv, dosasan... Posle 10 godina čak ni redizajn nije urađen, tj. jedva da se uopšte primećuje... A nisu se ni potrudili da stave novi 2.4 D5 motor od 214KS.
Po ceni i klasi je kao BMW X5, a X5 je mnooogo i lepši i bolji... barem moje mišljenje.
@ Miki
Potpuno se slažem.
Jedino mogu da dodam da je pored svega toga i dalje pojava. Ima 1 beli u Lazarevcu, kad god ga vidim, oči mi bodu narandžasti migavci
sve je ovo lepo, dobar je auto, pouzdan...ali STVARNO JE VREME ZA NOVI MODEL!!!