home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedna od premijera na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu je i Focus sa novim 1.0 EcoBoost trocilindričnim benzinskim motorom sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem.

Nakon Focusa 1.0 EcoBoost, koji će kupcima biti dostupan od početka 2012. godine, ovaj motor će se kasnije ugrađivati u još nekoliko Fordovih modela (među njima i u C-Max i budući B-Max).

U Focus će se ugrađivati verzije sa 100KS i 120KS (ovaj snažniji ima 170 Nm pri 1300-4500 o/min.), pri čemu će verzija sa 100KS imati menjač sa pet, a model sa 120KS menjač sa šest stepeni

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1726



Komentari

Sa srećom

Autor Dejan L 13 Sep 2011, 18:51

Pih ... Kompaktna Fabia 1.2 TSI je za ovo brza kao F1, a komforna kao autobus ...

Autor Moron 13 Sep 2011, 18:52

@Moron
Fabia je niza klasa, B, a Fokus je u C segmentu.
Ovaj 1.0 u jacoj verziji je za 15 ks i 40-ak Nm jaci od 1.2 TSI, sto taman dopunjava razliku u masi vozila, tako da su performanse podjednake -> tako da ti komentar nije na mestu.

Autor Marko 13 Sep 2011, 19:08

Marko
Fabia 1.2 TSI ima 175 Nm, tako da nema mesta Tvom zaključku da jači focusov 1.0 motor ima za 40 Nm veći moment od njega ... Focusov od 120 ks ima i manje...

Autor Moron 13 Sep 2011, 19:26

Moja greska za obrtni moment (napisao sam za slabiju 1.2TSI verziju), ali Fokusu ostaje 15 ks vise i nesto bolja kriva obrtnog momenta. Uz 100+ kg manje, Fabia nikako ne moze biti osetno brza.
Udobnost, osecaj i lezanje na putu necu spominjati jer je Fokus po tim pitanjima pri vrhu svog segmenta, a ne da se usporedjuje sa Fabiom iz B segmenta...

Autor Marko 13 Sep 2011, 19:40

OVi iz Forda se sale???!!

Autor ALEKSANDAR BG 13 Sep 2011, 19:42

Yaris i Focus sa 1.0 motorima. Ostavite fabiju na miru, hehe

Autor Dejan L 13 Sep 2011, 19:47

@Marko
Fokus je ku... po pitanju svega. Kao multilink pozadi, pa nešto posebno dobio a u praksi se ponaša kao drljača.
Porediti škodu i ford je neozbiljno.
Ford je klasa ispod.

Autor Energy saver 13 Sep 2011, 20:01

Mala zapremina,a toliko konjskih snaga?!Ne vuce na pouzdanost.

Autor milan 13 Sep 2011, 20:30

Mogu da zamislim na sta ce da lici pokretanje iz mesta, dok se turbo ne ukljuci :(

Autor krle 13 Sep 2011, 20:30

1.0, 120 KS, tri cilindra = SUMANUTO

Autor Predrag 13 Sep 2011, 20:48

Predraže, pa gde si ti? Zar ja treba ovde da "prodajem" škodu pored živog Tebe i da govorim nešto u šta ni sam ne verujem ...

Autor Moron 13 Sep 2011, 22:27

@Moron 13 Sep 2011, 22:27
Baš.

Autor Ex Italo fan 13 Sep 2011, 23:03

@Energy saver

koliko napisanih gluposti u samo cetiri reda. Respect!

Autor Jovanovic 13 Sep 2011, 23:09

@Jovanovic
Kako za koga, zavisi.
Neko vidi pre a neko kasnije.
Respeect takođe.

Autor Energy saver 13 Sep 2011, 23:11

@Energy saver
Verovatno nikad nisi ni seo u Fokusa, tako da ne vredi raspravljati...
Sto se tice pouzdanosti zbog ovolike snage - tehnologija napreduje, ali vreme ce pokazati... Ni VW se nije nesto proslavio po pitanju pouzdanosti 1.2TSI motora.

@krle
Vozice se kao 1.6 atmosferac, cak i bolje (pogledati krivu obrtnog momenta).

Autor Marko 14 Sep 2011, 09:24

Marko

To je otprilike to , ici ce isto kao 1.6 atmosferac..jedino ce posle garancije da se kvari kao kineski bicikl.Isto vazi i za sve druge marke koje su radile downsiezing agregata

I da ne ponavljam vise FABIA JE KANTA i tu nema rasprave ko ih je imao i vozio zna na sta se odnosi

Autor beopozit 14 Sep 2011, 10:09

@ beopozit
1996. felicia
2000. fabia I
2010. fabia II
Nemam na šta da se požalim. 1.fabija je prodata sa 124.000Km, sem sijalica (često), 1 spone i zadnjeg lonca na 79.000, nemam na šta da se žalim (I 1 je zakazala bravica gepeka, ali samo 1 i više nikad). A drugo je ako si za Coca-Colu, Voda Rosu i šta ti ja znam, vozio kao službeni i rkao je ko mazgu

Autor Dejan L 14 Sep 2011, 10:16

Dejan L

Mnogo si pristrasan , promeni malo marku koju vozis , pa ces da vidis o cemu ljudi pricaju...

Znam da ciganin svoga konja hvali...ali sedi u nesto drugo pa ces videti...i naravno kupi novo kao ti taj skodin sporet

Autor beopozit 14 Sep 2011, 11:40

Energy saver
Sve rečeno o Fokusu, mada malo grubo, je istinito. Posebno priča o multilinku, koji samo zadaje probleme u održavanju.
Inače da dodam, da se retko koji mehaničar obraduje fordu a vi porazmislite zašto.
Inače još Lada standard iz 1971 je imala multilink, da neko ne pomisli da je to bog zzna šta.

Autor Mange 14 Sep 2011, 12:22