
Jedna od premijera na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu je i Focus sa novim 1.0 EcoBoost trocilindričnim benzinskim motorom sa turbo punjačem i direktnim ubrizgavanjem.
Nakon Focusa 1.0 EcoBoost, koji će kupcima biti dostupan od početka 2012. godine, ovaj motor će se kasnije ugrađivati u još nekoliko Fordovih modela (među njima i u C-Max i budući B-Max).
U Focus će se ugrađivati verzije sa 100KS i 120KS (ovaj snažniji ima 170 Nm pri 1300-4500 o/min.), pri čemu će verzija sa 100KS imati menjač sa pet, a model sa 120KS menjač sa šest stepeni
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pih ... Kompaktna Fabia 1.2 TSI je za ovo brza kao F1, a komforna kao autobus ...
@Moron
Fabia je niza klasa, B, a Fokus je u C segmentu.
Ovaj 1.0 u jacoj verziji je za 15 ks i 40-ak Nm jaci od 1.2 TSI, sto taman dopunjava razliku u masi vozila, tako da su performanse podjednake -> tako da ti komentar nije na mestu.
Marko
Fabia 1.2 TSI ima 175 Nm, tako da nema mesta Tvom zaključku da jači focusov 1.0 motor ima za 40 Nm veći moment od njega ... Focusov od 120 ks ima i manje...
Moja greska za obrtni moment (napisao sam za slabiju 1.2TSI verziju), ali Fokusu ostaje 15 ks vise i nesto bolja kriva obrtnog momenta. Uz 100+ kg manje, Fabia nikako ne moze biti osetno brza.
Udobnost, osecaj i lezanje na putu necu spominjati jer je Fokus po tim pitanjima pri vrhu svog segmenta, a ne da se usporedjuje sa Fabiom iz B segmenta...
@Marko
Fokus je ku... po pitanju svega. Kao multilink pozadi, pa nešto posebno dobio a u praksi se ponaša kao drljača.
Porediti škodu i ford je neozbiljno.
Ford je klasa ispod.
Mogu da zamislim na sta ce da lici pokretanje iz mesta, dok se turbo ne ukljuci :(
Predraže, pa gde si ti? Zar ja treba ovde da "prodajem" škodu pored živog Tebe i da govorim nešto u šta ni sam ne verujem ...
@Energy saver
koliko napisanih gluposti u samo cetiri reda. Respect!
@Jovanovic
Kako za koga, zavisi.
Neko vidi pre a neko kasnije.
Respeect takođe.
@Energy saver
Verovatno nikad nisi ni seo u Fokusa, tako da ne vredi raspravljati...
Sto se tice pouzdanosti zbog ovolike snage - tehnologija napreduje, ali vreme ce pokazati... Ni VW se nije nesto proslavio po pitanju pouzdanosti 1.2TSI motora.
@krle
Vozice se kao 1.6 atmosferac, cak i bolje (pogledati krivu obrtnog momenta).
Marko
To je otprilike to , ici ce isto kao 1.6 atmosferac..jedino ce posle garancije da se kvari kao kineski bicikl.Isto vazi i za sve druge marke koje su radile downsiezing agregata
I da ne ponavljam vise FABIA JE KANTA i tu nema rasprave ko ih je imao i vozio zna na sta se odnosi
@ beopozit
1996. felicia
2000. fabia I
2010. fabia II
Nemam na šta da se požalim. 1.fabija je prodata sa 124.000Km, sem sijalica (često), 1 spone i zadnjeg lonca na 79.000, nemam na šta da se žalim (I 1 je zakazala bravica gepeka, ali samo 1 i više nikad). A drugo je ako si za Coca-Colu, Voda Rosu i šta ti ja znam, vozio kao službeni i rkao je ko mazgu
Dejan L
Mnogo si pristrasan , promeni malo marku koju vozis , pa ces da vidis o cemu ljudi pricaju...
Znam da ciganin svoga konja hvali...ali sedi u nesto drugo pa ces videti...i naravno kupi novo kao ti taj skodin sporet
Energy saver
Sve rečeno o Fokusu, mada malo grubo, je istinito. Posebno priča o multilinku, koji samo zadaje probleme u održavanju.
Inače da dodam, da se retko koji mehaničar obraduje fordu a vi porazmislite zašto.
Inače još Lada standard iz 1971 je imala multilink, da neko ne pomisli da je to bog zzna šta.