
Subaru je svoj XV Concept predstavio na poslednjem Salonu automobila u Šangaju (u aprilu ove godine), dok njegova serijska verzija ima premijeru na Salonu u Frankfurtu.
Ovde se u stvari radi o novoj Imprezi XV, estetski atraktivnijoj verziji nove Impreze hatchback.
U svakom slučaju, Subaru XV bi pažnju trebalo da privlači (pro)terenskim izgledom eksterijera, dok će za pogon biti zaduženi 1.6 i 2.0 benzinci i 2.0D dizelaš.


1.6 benzinac raspolaže sa 114KS i 150 Nm obrtnog moemnta (u paru sa petostepenim manuelnim menjačem ili Lineartronic CVT transmisijom, potrošnja goriva verzije sa manuelnim menjačem iznosi 6,5 l/100 km), veći 2.0 benzinac ima 150KS i 196 Nm (u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem ili opcionom Lineartronic CVT transmisijom, potrošnja sa manuelnim menjačem iznosi 6,9 l/100 km), dok 2.0D dizelaš razvija 147KS (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem i sa potrošnjom od 5,6 l/100 km).

Ovde i dimenzije Subarua XV: dužina 445 cm, širina 179 cm i visina 157 cm, dok zapremina prtljažnika iznosi 380 litara.
Deo standardne opreme između ostalog čine i 17-inčni aluminijumski točkovi, 7 vazdušnih jastuka (uključujući i jedan za kolena vozača), Hill Start system i naravno pogon na sva četiri točka.

Prodaja Subarua XV u Evropi počinje u prvom kvartalu sledeće godine, a cene još nisu saopštene.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izgleda predobro, u moru jednolicnih korejskih SUV govana koja se nude.
@krle
Korejci i nemaju ovakve kvazi terence nastale od hecbek modela.O instrument tabli necu ni da polemisem,ali samo kratko-kao u Mazdama i Tpyotama iz devedesetih,plasticna pustos i neinventivnost.
@ krle
Opet lupetaš po običaju. Mešaš klase i premijume sa civilnim, sad je i ovo suv, extra
Ako nešto volim to je karavan sa offroad soft karakteristikama, po meni Škoda Oktavia Scout je prava stvar.
Tako da mi se Subaru XV kome se divim sa tehničke strane veoma sviđa, mada su u Autobildu dali i cene koje idu oko 27-30K eur. Što ne obećava prodaju
Trenutno Subaru osim poslovicne pouzdanosti nema ni jedan adut za kupovinu, a da tu je i 4x4 pogon koji je potreban ako zivis na vrhu blatnjavog brda. :)
Svidjao mi se njihov dizajn Imreze, Outbacka-a i Legacy do ovih aktuelnih modela a sada su shit po izgledu. Cene su im visoke a nemacka i korejska konkurencija nude i bolje i kvalitetnije za iste pa i za manje para.
Subaru je odlican brend. Kvalitet, udobnost, ekonomicnost dizela. Vozna dinamika je bez konkurencije. Kome to nije dovoljno neka kupi "Kiju" prenatrpanu opremom kao neka igrackica! Moze i neki "Hyundei" oni su najlepsi! Jeftini kao i Kinezi ali isto toliko i dobri. Subaru ne moze da vozi svako, to je definitvno!