
Predstavnici Honde su na Salonu automobila u Tokiju (koji je danas otvoren za novinare) najavili da će se u njihovoj ponudi na evropskom tržištu od sledeće godine naći i novi dizel motor.
Radi se o 1.6L četvorocilindričnom turbo-dizelašu sa 88 kW/120KS pri 4000 o/min. i 300 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min., koji će imati emisiju CO2 manju od 100 grama po kilometru.

Ovaj motor će se ugrađivati u više Hondinih modela, a prvo će se naći pod haubom nove generacije Civica. Više detalja će biti saopšteno naknadno.
Podsećanja radi, novi Civic će u Evropi biti dostupan i sa 2.2 i-DTEC dizelašem sa 110 kW/150KS i 350 Nm, kao i sa dva benzinca (1.4 i-VTEC sa 73 kW/100KS i 127 Nm i 1.8 i-VTEC sa 104 kW/142KS i 174 Nm).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Menadžeri Honde rekoše nikad turbo, samo atmosferci i tačka.
Vidim ispunili su obećano.
Šalu na stanu, odličan potez manji dizelaš
Kao i 2.2i-DTEC..
Ceka se malo vise, ali ga naprave za medalju.. Ko zeli naftu..
Optimalan izbor je 1.8 motor..
Renault je upravo izbacio 1.6dci (130KS@4000o/min i 320 NM@1750o/min). Za klasu bolji od ovog Hondinog u najavi.