
Pored već najavljene svetske premijere modela 500L (o njemu više OVDE) koji će se proizvoditi u Kragujevcu, FIAT će na sajmu automobila u Ženevi između ostalog predstaviti i dva specijalna izdanja FIAT-a 500, Bravo Street seriju i Doblo sa novim 1.4 litarskm T-Jet motorom.
FIAT 500 u Ženevi će biti predstavljen kroz dve posebne edicije: "America” (o njemu više OVDE) i “Color Therapy “.
Serija “500 Color Therapy“ podrazumeva pastelne boje karoserije koje su bile popularne na originalnom FIAT-u 500 iz 60-ih i 70-ih godina dvadesetog veka.
FIAT 500 Color Therapy u prodaju kreće u junu 2012. godine.
Još jedan FIAT-ov aktuelni automobil dobiće specijalno izdanje. Reč je o modelu FIAT Bravo Street.

Italijanski proizvođač osmislio je ovaj automobil tako, da “u urbanom okruženju i uslovim vožnje privuče pažnju novim stilskim detaljima, a da pritom ima pristupačnu cenu na tržištu”.

FIAT Bravo Street pojaviće se u prodaji u drugoj polovini 2012. godine, a u ponudi će biti verzije sa novim 1.4 litarskim T-Jet benzincem od 120 ks i 1.6 litarskim MultiJet dizel motorom iste snage.
Novost iz FIAT-a je i da će se 1.4 litarski T-Jet ugrađivati u model Doblo, kao jedini turbo-punjeni motor u ovoj klasi vozila.
Ovaj motor je izdanak MultiAir tehnologije, a u FIAT-u kažu da će uz snagu od 120 ks i obrtni moment od 206 Nm lako izlaziti na kraj sa potpuno opterećenim vozilom, bilo da je u pitanju teretna ili putnička verzija sa sedam osoba u automobilu.
Doblo 1.4 T-Jet naći će se u prodaji u aprilu 2012. godine.
Izvor: B92.net
Foto: Fiatblog.nl i Autoedizione.nl
čarobnjak, objasni im još jednom da je 500 premijum model i da ga ne upoređuju sa I10 i Dačijom.
A inače nije loš ovaj 500 u ovakvom izdanju, sviđa mi se.
hehe, uvek se oduševim kad vidim taj 500 na ulici. Ali se razduševim kad se setim kolko košta.
Ovi samo pretaču iz šupljeg u prazno.
Pukli su ko zvečka,samo to nama nije jasno!
Živi bili,pa videli,biće kuku lelo gde dadosmo tolike pare ovim prevarantima!
@Zocky,Beograd
Ne znam po cemu si zakljucio da su pukli , Fiat je prosle godine poslovao u dobrom plusu !
Svake godine neke specijalne edicije, poslednjih X godina ovog Fiata 500, koncepata odavno nema (a i prilicno kosta izrada jednog) a o novim modelima da i ne govorim. Ne izbace, kao svi ostali proizvodjaci, koncept pre serijskog modela da ispita utiske...e to govori koliko su zaglibili...
P.S Da i javi te se da mi kazete da sam zaboravio o Pandi i o 500L... ;))))))
Stvarno bih volio da pastelne boje postanu dostupne na novim automobilima, ove metalik i perla efekt mi već pomalo idu na nerve. Gdje su plavi, zeleni, crveni, smeđi i ini automobili? Sada imamo samo silver, antracit...
P.S. Da li bravo ima šanse da ostvari značajniji "udarac" na tržištu? Možda i bi kad bo bolje formirali cijenu.
@Milan,
Bravo je odigrao svoje, nazalost...Stigli su mladji i bolji konkurenti.
Slazem se za pastelne boje, mislim da ne malim automobilima treba da ih bude sto vise. Panda mi je omiljena u pastelno zelenoj i plavoj, i ovaj Fiat 500 ima brdo primera.
Najvise me odusevljava povratak personalizacije preko nalepnica koje su Mini i 500 vratili na velika vrata u Evropu. U SAD to vec fura Mustang pez prekida od nastanka.
@ Uroš
Ajde ti kao dizajner arhitektonskih objekata, reci mi koja je to Rezedo boja!
@Dejan L,
Ne bih znao da ti odgovorim, a da ne odem na Google.
Evo našao sam Fiat 500 rezedo boje, (svetlo svetlo zelena)
http://1.bp.blogspot.com/_L-XlgbsEZfg/RbsrdzJgtqI/AAAAAAAAANs/ecnwbRTwilI/s400/Fiat500_vintage2.jpg
Imao komšija i Fićka i Reno 4 rezedo boje
@Dejan L
na wiki pise da je to zuckasta boja po biljci Rezedi (Resedaceae),znaci nesto kao ovaj Ficko gore...
http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%B4%D0%B0
@ carobnjak
Znam odlično da smo pocepali komšiji saobraćajnu, igrajući se u Renou 4. Boja Rezedo, a tebi ako je žućkasta, smanji crveni ton na monitoru. To je svetlo zelena
http://www.dekozid.co.rs/srpski/images/2011/boje/rezeda-2009.jpg
@djene
Sjajan rezultat od 800.000 vozila prodatih u Evropi,sto ih stavlja ne znam ni ja na kojoj poziciti,tj pad od preko 15%,valjda,koliko se secam...Ako gresim oko procenta ispravite me...
Ali ljudi, Dijat 500 i Ford Ka dele 80% delova i imaju zajedničku platformu, i prave se u istoj fabrici.
Fijat 500 se probio, a ovaj ka ga nigde nema. Čak ga ni Ford ne pominje a kamoli ljudi ovako.
Izgleda da je Ka propala investicija.
@ Master Haosis
Prodati A klasu s najmanjom cenom od 13.000€ u 800.000 primeraka je za svaku pohvalu.
Pojedini modeli A klase koštaju 7.000€, pa nisu prodati ni u 80.000 komada.
Dejane L, pa tačno.
A koji modeli od 7000 nisu tolko prodati?
Pa evo, taj Ford Ka na primer je vrlo slabo prodat, a košta između Fijeste i Fijata 500.
Ja mislim da ga je ta skupa cena koštala, Fijat 500 bar ima ime i dobru idtoeriju.
Od manjih modela kao što su Dačije Logan, Sandero, Punto, Panda, Hjundai I10. Ali oni se kotiraju od 7 do 8 hiljada.