
Legendarna Mercedesova G klasa koja se proizvodi već više od 30 godina (početkom ove godine su neki sajtovi preneli i vest da će proizvodnja biti produžena sve do 2020. godine) će na predstojećem Salonu automobila u Pekingu biti predstavljena u osveženom izdanju. Više pažnje od suptilnog facelifta međutim privlače AMG verzije.


Dakle, Mercedes G facelift je dobio LED dnevna svetla (sve verzije) i redizajnirane retrovizore, a AMG verzije imaju i drugačiji prednji gril i branik, crvena kočiona klešta i dostupni su sa 20-inčnim alu točkovima.


Promene
podraumevaju i redizajniranu centralnu konzolu, doteranu instrument tablu, kao
i bogatiju opremu. U opremi će se između ostalog naći i Infotainment Comand Online sa navigacijom i
pristupom internetu, Blind Spot Assist, Parktronic, Distronic Plus, adaptivni cruise
control, ESP...



Što se AMG verzija tiče, u pitanju su G 63 AMG i G 65 AMG.
G 63 AMG pokreće 5,5 litarski V8 Biturbo motor sa 544KS i 760 Nm obrtnog momenta, dok je pod haubom G 65 AMG modela 6,0 litarski V12 Biturbo sa 612KS i 1000 Nm.
Mercedes G Klase (2012): Podaci i cene |
||||||
Model |
Motor |
Zapremina |
kW/KS pri o/min. |
Obrtni moment (Nm) |
Potrošnja l/100 km |
Cena |
G 350 Bluetec |
V6 Dizel |
2987 cm3 |
155/211 pri 3400 |
540 pri 1600-2400 |
11,2 |
85.311 evro |
G 500 |
V8 |
5461 cm3 |
285/388 pri 6000 |
530 pri 2800-4800 |
14,9 |
99.948 evra |
G 500 Cabrio |
V8 |
5461 cm3 |
285/388 prii 6000 |
530 pri 2800-4800 |
14,9 |
100.900 evra |
G 63 AMG |
V8 Biturbo |
5461 cm3 |
400/544 pri 5500 |
760 pri 2000-5000 |
13,8 |
137.505 evra |
G 65 AMG |
V12 Biturbo |
5980 cm3 |
450/612 pri 6300-5600 |
1000 pri 2300-4300 |
17,0 |
264.180 evra |
Obnovljena G klasa će se kod Mercedesovih dilera naći od juna (s tim što će se narudžbine primati još od ovog meseca), a cene u Nemačkoj se kreću od 85.311 do 264.180 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
opa 65-ica amg :)
samo, kakav je ovo LCD unutra, zalepljen ili :)))
dobar je, dobar ovaj G..
Г65 АМГ. :)
Који краљеви.
Сигуран сам да ће и ГЛ добити своје 65 издање. :)
Ентеријер врх.
265 000 еура Г65 а већ распродата прва производна серија. :)
Auto za prave muskarce!
Bas su potrudili oko enterijera, eksterijer svejedno i nije trebao neko sredjivanje.
Prva tura G65 AMG je vec rasprodata - pogadjate ko su prvi narucioci :)))
@nsx
Emirati, Saudijci.. haha
Pazite im cene. uff bre. :) G65 je izivljavanje. Ima da dere sportske automobile na pravcu. Enterijer odlican.
Kakav revolucionarni redizajn!
Ubacili kineze dnevne LED i gle čuda! Nije jasno ko kupuje ovu zastarelu neracionalnu nakazu, za velike pare?
Nelogicno je da jedan G65 kosta koliko dva G63, mozda je greska (264.000 umesto 164.000)???
Nadam se da se onaj display uklapa nekako, ako onako uvek strci - bezveze, k'o na puntu. Je l' zna neko uklapa li se ovo ili ne?
@Damko
Za svaki slučaj sam proverio ponovo (na Autobild. de i Automotorundsport.de) i nije greška. Dakle, G 63 AMG košta 137.505 evra, a G 65 AMG 264.180 evra.
Мекларен
Управо тако.
А једино су Авентадор и Г65 унапред распродати и поред цене веће од четврт милиона еура. :)))
Тих 265 лако нарасте на 300 кад му се дода још пар "ситница". :)
Почетна цена 65-це јесте преко 250 000 али у реалности сваки 65 изађе 300 хиљада, јер нико не узима тај почетни (опрему). :)
Onaj "viseci" monitor mi bas nekako bode oci, vise mi se svidjalo nekadasnje resenje...
Za sve ostalo sto se mene licno tice mogu i do 2050-te da ga proizvode uvek ce biti legenda terenaca u pravom smislu te reci. Steta sto se Pinzgauer vise ne proizvodi :)
Zamerka za LED-ove,ostalo ok. Inace da mogu da biram terenca,bio bi to G ili Range Rover sport(pre restajlinga)
@auto
I dalje mi deluje nelogicno. ;)
Inace ovaj G je sila auto, ali dati 264.000 za bilo koju verziju G je previse. Narocito sto jedna G65 sigurno ne vredi dva G63.
Koji se to BMW i dalje odlično prodaje i posle 30 godina uz minimalne izmene?
NI JEDAN !!!!!!!!!!!!!!!!
Laku noć!
@Damko
Tu nije u pitanju samo vrednost. Arapi cim su culi koliko kosta odmah su poceli sa narudzbama. Jednostavno G65 ce biti raritet, a to oni vole i traze.
Znaci G65 ce imati probrana elita. Sa tim autom prestizes skoro pa svakoga na cesti, a kada ti se cefne odes sa njim divljati po pustinji.
ni jedan.bmw zivi u sadasnjosti i buducnosti,ali ima i istoriju,i to bogatu,ali nam je prioritet kao sto rekoh sadasnjost i buducnost.
@Dejan L
Ti bas moras svuda da spominjes BMW, Gelandewagen je Gelandewagen zato bih te zamolio da se manes BMW i ostalih makar na ovoj temi.
@x5
ivane ti li si? :)
Samo jednu stvar da razmotrimo:
Nekada se znalo sta je sta i ko koga kupuje, danas Mercedes tezi ka tome da bude sto vise sportskiji kao BMW ali tesko da ce ikada to postici, kao i sto BMW tezi tome da bude luksuzan i komforan ali opet tesko da ce to ikada biti kao sto je Mercedes. Obe marke imaju odlicne reputacije i postovanja sa svih strana, mozda Mercedes ima malo jacu istoriju nego ostali ali svi su tu negde.
Nego naziruli se neke nove spijunske slike ili novosti za novu S klasu kada smo vec kod toga?