home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Legendarna Mercedesova G klasa koja se proizvodi već više od 30 godina (početkom ove godine su neki sajtovi preneli i vest da će proizvodnja biti produžena sve do 2020. godine) će na predstojećem Salonu automobila u Pekingu biti predstavljena u osveženom izdanju. Više pažnje od suptilnog facelifta međutim privlače AMG verzije.



Dakle, Mercedes G facelift je dobio LED dnevna svetla (sve verzije) i redizajnirane retrovizore, a AMG verzije imaju i drugačiji prednji gril i branik, crvena kočiona klešta i dostupni su sa 20-inčnim alu točkovima. 


Promene podraumevaju i redizajniranu centralnu konzolu, doteranu instrument tablu, kao i bogatiju opremu. U opremi će se između ostalog naći i Infotainment Comand Online sa navigacijom i pristupom internetu, Blind Spot Assist, Parktronic, Distronic Plus, adaptivni cruise control, ESP...





Što se AMG verzija tiče, u pitanju su G 63 AMG i G 65 AMG.


G 63 AMG pokreće 5,5 litarski V8 Biturbo motor sa 544KS i 760 Nm obrtnog momenta, dok je pod haubom G 65 AMG modela 6,0 litarski V12 Biturbo sa 612KS i 1000 Nm.

Mercedes G Klase (2012): Podaci i cene

Model

Motor

Zapremina

kW/KS pri o/min.

Obrtni moment (Nm)

Potrošnja l/100 km

Cena

G 350 Bluetec

V6 Dizel

2987 cm3

155/211 pri 3400

540 pri 1600-2400

11,2

85.311 evro

G 500

V8

5461 cm3

285/388 pri 6000

530 pri 2800-4800

14,9

99.948 evra

G 500 Cabrio

V8

5461 cm3

285/388 prii 6000

530 pri 2800-4800

14,9

100.900 evra

G 63 AMG

V8 Biturbo

5461 cm3

400/544 pri 5500

760 pri 2000-5000

13,8

137.505 evra

G 65 AMG

V12 Biturbo

5980 cm3

450/612 pri 6300-5600

1000 pri 2300-4300

17,0

264.180 evra

Obnovljena G klasa će se kod Mercedesovih dilera naći od juna (s tim što će se narudžbine primati još od ovog meseca), a cene u Nemačkoj se kreću od 85.311 do 264.180 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2494



Komentari

opa 65-ica amg :)

samo, kakav je ovo LCD unutra, zalepljen ili :)))

dobar je, dobar ovaj G..

Autor NemanjaBB 11 Apr 2012, 12:03

Ovaj auto više definitivno nema smisla.

Autor Milan 11 Apr 2012, 13:14

Г65 АМГ. :)
Који краљеви.
Сигуран сам да ће и ГЛ добити своје 65 издање. :)
Ентеријер врх.
265 000 еура Г65 а већ распродата прва производна серија. :)

Autor ПИТБУЛ™ 11 Apr 2012, 13:31

Auto za prave muskarce!

Bas su potrudili oko enterijera, eksterijer svejedno i nije trebao neko sredjivanje.

Prva tura G65 AMG je vec rasprodata - pogadjate ko su prvi narucioci :)))

Autor nsx_bg 11 Apr 2012, 14:28

@nsx
Emirati, Saudijci.. haha

Pazite im cene. uff bre. :) G65 je izivljavanje. Ima da dere sportske automobile na pravcu. Enterijer odlican.

Autor McLaren 11 Apr 2012, 15:11

Cudno mu stoje ovi retrovizori.

Autor Bati 11 Apr 2012, 15:15

Kakav revolucionarni redizajn!
Ubacili kineze dnevne LED i gle čuda! Nije jasno ko kupuje ovu zastarelu neracionalnu nakazu, za velike pare?

Autor toni 11 Apr 2012, 15:25

Nelogicno je da jedan G65 kosta koliko dva G63, mozda je greska (264.000 umesto 164.000)???

Nadam se da se onaj display uklapa nekako, ako onako uvek strci - bezveze, k'o na puntu. Je l' zna neko uklapa li se ovo ili ne?

Autor Damko 11 Apr 2012, 15:44

@Damko

Za svaki slučaj sam proverio ponovo (na Autobild. de i Automotorundsport.de) i nije greška. Dakle, G 63 AMG košta 137.505 evra, a G 65 AMG 264.180 evra.

Autor auto 11 Apr 2012, 15:51

@Damko
Pa svaki 65 bilo kojeg modela kosta preko 250k.

Autor McLaren 11 Apr 2012, 15:53

Мекларен
Управо тако.
А једино су Авентадор и Г65 унапред распродати и поред цене веће од четврт милиона еура. :)))
Тих 265 лако нарасте на 300 кад му се дода још пар "ситница". :)
Почетна цена 65-це јесте преко 250 000 али у реалности сваки 65 изађе 300 хиљада, јер нико не узима тај почетни (опрему). :)

Autor ПИТБУЛ™ 11 Apr 2012, 16:38

Onaj "viseci" monitor mi bas nekako bode oci, vise mi se svidjalo nekadasnje resenje...
Za sve ostalo sto se mene licno tice mogu i do 2050-te da ga proizvode uvek ce biti legenda terenaca u pravom smislu te reci. Steta sto se Pinzgauer vise ne proizvodi :)

Autor Panco 11 Apr 2012, 19:34

Zamerka za LED-ove,ostalo ok. Inace da mogu da biram terenca,bio bi to G ili Range Rover sport(pre restajlinga)

Autor Bagzi 11 Apr 2012, 22:09

@auto

I dalje mi deluje nelogicno. ;)

Inace ovaj G je sila auto, ali dati 264.000 za bilo koju verziju G je previse. Narocito sto jedna G65 sigurno ne vredi dva G63.

Autor Damko 11 Apr 2012, 22:46

Koji se to BMW i dalje odlično prodaje i posle 30 godina uz minimalne izmene?
NI JEDAN !!!!!!!!!!!!!!!!
Laku noć!

Autor Dejan L 11 Apr 2012, 23:29

@Damko

Tu nije u pitanju samo vrednost. Arapi cim su culi koliko kosta odmah su poceli sa narudzbama. Jednostavno G65 ce biti raritet, a to oni vole i traze.

Znaci G65 ce imati probrana elita. Sa tim autom prestizes skoro pa svakoga na cesti, a kada ti se cefne odes sa njim divljati po pustinji.

Autor nsx_bg 12 Apr 2012, 02:18

ni jedan.bmw zivi u sadasnjosti i buducnosti,ali ima i istoriju,i to bogatu,ali nam je prioritet kao sto rekoh sadasnjost i buducnost.

Autor x5 12 Apr 2012, 09:45

@ x5
S klasa je budućnost, koju BMW pokušava uporno da dostigne

Autor Dejan L 12 Apr 2012, 10:10

@Dejan L
Ti bas moras svuda da spominjes BMW, Gelandewagen je Gelandewagen zato bih te zamolio da se manes BMW i ostalih makar na ovoj temi.

Autor Bati 12 Apr 2012, 10:53

@x5
ivane ti li si? :)

Samo jednu stvar da razmotrimo:
Nekada se znalo sta je sta i ko koga kupuje, danas Mercedes tezi ka tome da bude sto vise sportskiji kao BMW ali tesko da ce ikada to postici, kao i sto BMW tezi tome da bude luksuzan i komforan ali opet tesko da ce to ikada biti kao sto je Mercedes. Obe marke imaju odlicne reputacije i postovanja sa svih strana, mozda Mercedes ima malo jacu istoriju nego ostali ali svi su tu negde.

Nego naziruli se neke nove spijunske slike ili novosti za novu S klasu kada smo vec kod toga?

Autor Panco 12 Apr 2012, 10:57