
Mercedes će na predstojećem Salonu automobila u Pekingu predstaviti obnovljenu G klasu ali više pažnje od suptilnog facelifta privlače AMG verzije.
Podsećanja radi, Mercedes G facelift je dobio LED dnevna svetla (sve verzije) i redizajnirane retrovizore, dok AMG verzije imaju i izmenjeni prednji gril i drugačiji branik sa velikim otvorima za vazduh, jači kočioni sistem i dostupni su sa 20-inčnim alu točkovima.

Promene podraumevaju i redizajniranu centralnu konzolu, doteranu instrument tablu, kao i bogatiju opremu. U opremi će se između ostalog naći i Infotainment Comand Online sa navigacijom i pristupom internetu, Blind Spot Assist, Parktronic, Distronic Plus, adaptivni cruise control, ESP...

G63 AMG pokreće 5,5 litarski V8 Biturbo motor sa 400 kW/544KS i 760 Nm obrtnog momenta (u paru sa AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC transmisijom), dok je pod haubom G65 AMG modela 6,0 litarski V12 Biturbo sa 450 kW/612KS i 1000 Nm.
G63 AMG od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,4 sekunde, maksimalna brzina je elektronski ograničena na 210 km/h, potrošnja po fabričkim podacima iznosi 13,8 litara na 100 km, emituje 322 grama CO2 po km, dok se za zaustavljanje brine kočioni sistem sa diskovima 375 x 36 mm napred i 330 x 20 mm pozadi.
S druge strane, G65 AMG do 100 km/h ubrzava za 5,3 sekunde, može do 230 km/h (takođe elektronski ograničeno), troši 17 litara goriva na 100 km (opet po fabričkim tvrdnjama) i emituje 397 grama CO2 po km.


G63 AMG u Nemačkoj košta 137.505 evra, a G65 AMG skoro duplo više – 264.180 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Stvarno nisu normalni sa ovom razlikom u ceni izmedju G63 i G65! Volim merc, ali toliko (G65) para im ne bih dao.
G65 unapred prodan, ima se, moze se... Zna li neko ubrzanja i ostalo? Pretpostavljam da ce G63 ubrzavati do 100 za nekih 5 sek, a G65 negde oko 4,5 sek.
Au čoveče koje cene... 264000 Skuplji je i od GL. Skuplji je i od većine Ferrarija, Astona, Lamba.
Овај аутомобил је чиста ексклузива, Г65 је помало и помодарство. Не вреди он те паре. Ја обожавам Г класу, али што је моного, много је. Не свиђа ми се маска, док о диодама не желим више да говорим.
Не би требало скрнавити кичерајским детаљима овако легендаран аутомобил.
Много је лепши био са старом маском и без лед диода:
http://www.google.rs/imgres?q=g+class&hl=sr&sa=X&biw=1024&bih=667&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=6g3vjkiDVc0ZzM:&imgrefurl=http://www.emercedesbenz.com/May08/22_001163_First_Look_At_The_2009_Mercedes_Benz_G_Class.html&docid=8v2FtRofjP_gqM&imgurl=http://www.emercedesbenz.com/Images/May08/22_2009_Mercedes_Benz_G_Class_L.jpg&w=700&h=443&ei=S0KIT7PpEsnGtAa64dCfCw&zoom=1&iact=hc&vpx=520&vpy=114&dur=6600&hovh=178&hovw=282&tx=167&ty=143&sig=101014985111774269977&page=1&tbnh=146&tbnw=209&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:6,s:0,i:76
http://www.google.rs/imgres?q=g+class&hl=sr&sa=X&biw=1024&bih=667&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=p2-QoHvhTxsCNM:&imgrefurl=http://www.topspeed.com/cars/mercedes/2009-mercedes-g-class-edition30-and-g-class-edition30pur-ar70624.html&docid=itRUOI518mSj_M&imgurl=http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200902/mercedes-g-class-edi-10_460x0w.jpg&w=459&h=344&ei=S0KIT7PpEsnGtAa64dCfCw&zoom=1&iact=hc&vpx=724&vpy=264&dur=1802&hovh=194&hovw=259&tx=150&ty=102&sig=101014985111774269977&page=1&tbnh=145&tbnw=210&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:11,s:0,i:87
Novitet! Šta je to novitet ovde? Zadnjih 30 godina, ništa se na G klasi nije promenilo i voze je ljudi, koji ne umeju da razlikuju asfalt od makadama, jer kako drukčije objasniti kupovinu ovog dinosaurusa i voziti ga po autobanovima?
@ toni
Novitet je to da se i posle 30 godina prodaje ko lud, a neki su se u tim vodama pronašli tek pre 10ak godina
@toni
Recimo ceo enterijer...
Ostalo je manje vise isto.
350 (ajde dobro i 500) verzija je ako ne i najbolji nemacki terenac (ne SUV nego bas terenac). Ove AMG verzije su da se ne lazemo namenjene iskljucivo pozerima i skorojevicima koji opet imaju malo vise ukusa u odnosu na neke ostale.
Ови ауспуси са стране ми се мнооого допадају.
Слажем се да је помало безсмислена АМГ верзија Г класе, али будимо реални, сви би волели да га поседујемо.
Тони, то и јеесте суштина. То је чар овог возила. Он има безвременски дизајн. Када би направили потпуно нову и другачију Г класу, то више не би било то. Мислим да треба производити ову Г класу док год постоји потражња. Када не буде више потражње треба је прекиунути са том класом.
Има ли неки податак о томе, што речре тони, колико се ових диносаоруса прода на годишњем нивоу? Овог задњег од 1/4 милиона евра знам да не оде годишње више од десет петнаест комада и то дешава кад се пустињски хашишари толико развале да закључе да им само ово недостаје у четвртој новој гаражи?! ;))