
Ovo je Vence Sarthe, supersportski automobil sa zadnjim pogonom iz Holandije, za čiji pogon je izabran GM-ov V8 motor sa 510KS i 650 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenom transmisijom.
Sarthe je zahvaljujući upotrebi aluminmijuma i ugljeničnih vlakana težak manje od 1,4 tone (tačnije, radi se o 1390 kg), dok su točkovi od 19 i 20 inča.


Ovaj dvosed može
do maksimalnih 328 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 3,8 sekunde, a što se
dimenzija tiče, dužina iznosi 4515 mm, širina 1984 mm, visina 1190 mm i
međuosovinsko rastojanje 2790 mm.
Ivan Mitić –
Autoblog.rs
U poslednjoj deceniji se pojavilo brdo proizvodjaca sportskih i supersportskih automobila. Ali muka mi je sto skoro svi koriste GM-ove V8 motore. Egzoticnan automobil mora da ima egzoticnan motor.
@loshmi
Treba im veliki novac za razvoj sopstvenog, sto za male radionice/proizvodjace predstavlja ozbiljan udar na i onako ogranicen budzet i to verovatno od kesa pozajmljenog od banke, pa radije to premoscavaju vec postojecim motorima...koriste mali rado i Audijev 4.2 V8... ;)
@Orlo
Nisam mislio da treba da razvijaju svoj motor, nego bi mogli da koriste npr. V10 iz M5 E60 ili neki drugi motor koji, kako bih rekao, ima vise emocija od ovoga GM-ovog. Da je Pagani poceo da pravi automobile sa ovim motorom a ne sa AMG-ovim V12 nikad ne bi bio ovo sto je danas.
@loshmi
BMW osim retkih slucajeva, npr. Mclaren, ne prodaje svoje motore malim proizvodjacima. To vazi i za vecinu drugih kompanija.
GM je jedan od retkih svetskih proizvodjaca koji nudi svoje motore visokih perf. na prodaju bilo kome, i tako razbijaju pare vec decenijama.
A i GM-ovi motori imaju sigurno najbolji odnos cene i performansi na trzistu,npr. LS9 od 640ks kosta 20000 dolara nov iz fabrike, sto je smesna cena za motor tih performansi, zato ih gomila ljudi i stavlja u svoje automobile.