
Nakon onih patentnih crteža koji su se početkom meseca pre vremena našli u javnosti, danas su objavljene i prve zvanične fotografije Mercedesa CLS Shooting Brake.



CLS Shooting Brake je u formi koncept vozila promovisan još pre više od dve godine na Salonu automobila u Pekingu, dok ove zvanične slike otkrivaju definitivni, serijski model.


Najveća razlika u odnosu na standardni CLS je naravno u drugačijem zadnjem delu automobila, a kako će ga prihvatiti kupci pokazaće vreme i prodajni rezultati.


U ponudi će biti paleta benzinskih i dizel motora, a u početku će biti dostupni sledeći modeli:
CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY sa 204KS
CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY sa 265KS
CLS 350 BlueEFFICIENCY sa 306KS
CLS 500 BlueEFFICIENCY sa 408KS


CLS Shooting Brake je dugačak 496 cm, širok 188 cm, visiok 141 cm, a zapremina prtljažnika iznosi 590 litara (1550 litara sa oborenim zadnjim sedištima).



U planu je takođe i AMG verzija Mercedesa CLS Shooting Brake koji se po nekim ranijim informacijama u prodaji očekuje tokom 2013. godine.



Pored atraktivnijeg spoljšanjeg izgleda (aero body kit, novi točkovi, nove izduvne cevi), CLS63 AMG Shooting Brake bi trebalo da dobije AMG 5,5 litarski biturbo V8 motor sa 386 kW/525KS i 700 Nm obrtnog momenta.
Kod standardnog Mercedesa CLS63 AMG je dostupan i opcioni AMG Performance Package koji podrazumeva 557KS i 800 Nm, a koji bi takođe trebalo da nude ponuđen i kod CLS63 AMG Shooting Brake modela.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Mercedes CLS Shooting Brake
Model |
Snaga |
0 -100 km/h |
Vmax |
Potrošnja |
CLS 250 CDI |
204KS / 500 Nm |
7,8 Sek. |
235 km/h |
5,3 L/100 Km |
CLS 350 CDI |
265KS / 620 Nm |
6,6 Sek. |
250 km/h |
6,0 L/100 Km |
CLS 350 CDI 4Matic |
265KS / 620 Nm |
6,7 Sek. |
250 km/h |
6,6 L/100 Km |
CLS 350 |
306KS / 370 Nm |
6,7 Sek. |
250 km/h |
7,3 L/100 Km |
CLS 500 |
408KS / 600 Nm |
5,3 Sek. |
250 km/h |
9,2 L/100 Km |
CLS 500 4Matic |
408KS / 600 Nm |
5,3 Sek. |
250 km/h |
9,8 L/100 Km |
Mislim da ce se solidno prodavati u zemljama evropske unije,zato sto se tamo broj karavana skoro izjednacuje sa limuzinama.Kupci ce biti uglavnom porodicni ljudi sa decom i pezioneri.Idealan auto za turisticka putovanja za pet osoba,jos sa nosacima prtljaga na krovu.
Јел само мени ружан овај задњи крај до те мере да постаје смешан?! Може бити да је у три димензије прихватљивији али овако на фотки, мени је овај МБ стил каравна трагично комичан! :))
Sedan/kupe izgleda odlicno, a ovo izgleda kao mrtvacko vozilo iz futuristickog trilera. Ne znam zasto me svaki Mercedesov karavan asocira na mrtvacka kola...
Koliko je dobar sedan, toliko je ovaj odvratan, ovim ne bih zeleo ni da idem na vecni pocinak.
Od kompletne aktuelne mercedesove game jedino mogu podnjeti klasični CLS (jedino njega mogu koliko toliko provariti, mada definitivno nije ljepotan). Za ovo na slikama nemam rječi.
Karavani su u Nemačkoj mnogo više zastupljeniji nego što se misli.
Tamo će npr. retko ko kupiti 200D limuzinu pre karavana.
Tamo se Audi ili Merc uopšte ne gledaju kao neka žešća ekskluziva (ne računajući AMG i RS), i ima gomila, ali gomila A6 i E karavana sa 2.0d motorima.
Osjecam veliku ljubomoru na Mercedes i na modele koje izbacuju u posljednje vrijeme, a što govori da rade fenomenalan posao.Za ovaj karavan reci da je ruzan to moze da kaze neko samo ko je isfrustriran.Ovo je najljepsi karavan na svijetu.Mozda su neki od fanova ocekivali da Mercedes sjedi skrštenih ruku a Bmw i Audi da izbacuju modele.I još nešto došli su novi ljudi na čelo Mercedesa i oni znaju kako se radi svoj posao,to izgleda fanovi Bmw ne mogu još da shvate.
Messi,jel to treba da znaci ovi sto su bili ranije u mercedesu nisu znali da vode posao???
Cls karavan je po 95odsto ljudi skrnavljenje cls-a.
Ne brine se bmw za mecku i za audija,oni su daleko iza njega po svemu a najvise po prodaji.jos da nema one kantice od audija A1 ne znam da li bi skupili i 100 soma na mesecnom nivou.
dajte ljudi, sada ozbiljno ?
KUPE KARAVAN ?!
nije ruzan daleko bilo, ali je mozda ovako trebala e klasa estate da izglda, ovako prave konkurenciju sami sebi :)
zadnji kraj, pa konacno lepo da ispadnu stopaljke na nekoj meski, karavanu, tj, ove su iste kao na sedan verziji, ali je krov morao biti jos zakosen, da bude vise kupe karavan....ovako je vise karavan, a napred limuzina, tako da su samo ime CLS upropastili. poenta auta ? da bude lep...onda nisu trebali da vezuju ovo za cls vec za e klasu.
nije mi bas jasno zasto toliko karavana......ali ovo je najljepsi karavan koji trentno moze mercedes da ponudi , prije limuzina nego karavan , ali kome treba prostora ima ovo.
Spolja nista posebno (barem meni), iznutra fantastican!
Mada Svabe ce na ovo da navale kao muva na... znate vec, tesko da ce ovoga biti kod nas.
A joj...Zadnji deo je u krajnu ruku diskuabilan, da ne kazem ruzan. Sto neko rece, valjda je uzivo i u odredjenoj boji lepsi. Enterijer je zaista sjajan kao i detalji.
kao i vecina vas mislim da oznaka cls nema vise onu ekskluzivnost,zvucnost i tezinu kao sto je imala.isto bi mislio i za BMW 6 ako bi izbacio neki karavan.jednostavno mi nije to to.jos s klasu i seriju 7 da pretvore u karavane radi prodaje i onda je sve izgubilo smisao.
po meni los potez mercedesa,ali ko nas pita...
Zadnji deo izgleda kao da mu je neko u prtljaznik stavio 450kg, pa nalego...
@hahe
A,ovo je inace bas prostorno...
Najlepsi karavni su AVANT i tacka.
:))
Ko hoce prelep karavan,prostoran,udoban,funkcionalan,a da bude premijum ode i kupi A6 Avant Allroad i zavrsi posao ;)
@uvek prvi
Dobro,A1 pomaze prodaju u Evropi(toliko da Audi nije bas prezadovoljan prodajom),a sta cemo sa Kinom npr gde je za vecu prodaju zasluzan A6 i Q5,za Ameriku A6 i Q7?