home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nakon onih patentnih crteža koji su se početkom meseca pre vremena našli u javnosti, danas su objavljene i prve zvanične fotografije Mercedesa CLS Shooting Brake.





CLS Shooting Brake je u formi koncept vozila promovisan još pre više od dve godine na Salonu automobila u Pekingu, dok ove zvanične slike otkrivaju definitivni, serijski model.


Najveća razlika u odnosu na standardni CLS je naravno u drugačijem zadnjem delu automobila, a kako će ga prihvatiti kupci pokazaće vreme i prodajni rezultati.




U ponudi će biti paleta benzinskih i dizel motora, a u početku će biti dostupni sledeći modeli:

CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY sa 204KS
CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY sa 265KS
CLS 350 BlueEFFICIENCY sa 306KS
CLS 500 BlueEFFICIENCY sa 408KS


CLS Shooting Brake je dugačak 496 cm, širok 188 cm, visiok 141 cm, a zapremina prtljažnika iznosi 590 litara (1550 litara sa oborenim zadnjim sedištima). 



U planu je takođe i AMG verzija Mercedesa CLS Shooting Brake koji se po nekim ranijim informacijama u prodaji očekuje tokom 2013. godine.






Pored atraktivnijeg spoljšanjeg izgleda (aero body kit, novi točkovi, nove izduvne cevi), CLS63 AMG Shooting Brake bi trebalo da dobije AMG 5,5 litarski biturbo V8 motor sa 386 kW/525KS i 700 Nm obrtnog momenta.

Kod standardnog Mercedesa CLS63 AMG je dostupan i opcioni AMG Performance Package koji podrazumeva 557KS i 800 Nm, a koji bi takođe trebalo da nude ponuđen i kod CLS63 AMG Shooting Brake modela.

Ivan Mitić – Autoblog.rs




Mercedes CLS Shooting Brake

Model

Snaga

0 -100 km/h

Vmax

Potrošnja

CLS 250 CDI

204KS / 500 Nm

7,8 Sek.

235 km/h

 5,3 L/100 Km

CLS 350 CDI

265KS / 620 Nm

6,6 Sek.

250 km/h

 6,0 L/100 Km

CLS 350 CDI 4Matic

265KS / 620 Nm

6,7 Sek.

250 km/h

 6,6 L/100 Km

CLS 350

306KS / 370 Nm

6,7 Sek.

250 km/h

 7,3 L/100 Km

CLS 500

408KS / 600 Nm

5,3 Sek.

250 km/h

 9,2 L/100 Km

CLS 500 4Matic

408KS / 600 Nm

5,3 Sek.

250 km/h

 9,8 L/100 Km






čitanja : 9042



Komentari

Već ga vidim kao SAFETY CAR
Bruka koliko je dobar

Autor Dejan L 29 Jun 2012, 11:48

Mislim da ce se solidno prodavati u zemljama evropske unije,zato sto se tamo broj karavana skoro izjednacuje sa limuzinama.Kupci ce biti uglavnom porodicni ljudi sa decom i pezioneri.Idealan auto za turisticka putovanja za pet osoba,jos sa nosacima prtljaga na krovu.

Autor Milos 29 Jun 2012, 11:58

Јел само мени ружан овај задњи крај до те мере да постаје смешан?! Може бити да је у три димензије прихватљивији али овако на фотки, мени је овај МБ стил каравна трагично комичан! :))

Autor Гагиба 29 Jun 2012, 12:24

Sedan/kupe izgleda odlicno, a ovo izgleda kao mrtvacko vozilo iz futuristickog trilera. Ne znam zasto me svaki Mercedesov karavan asocira na mrtvacka kola...

Autor Marko 29 Jun 2012, 12:35

Marko 29 Jun 2012, 12:35

Zato sto se odavno koriste u te svrhe.

Autor hh 29 Jun 2012, 12:44

Најлепши караван.
Како је луксузан ентеријер, кида.

Autor ПИТБУЛ™ 29 Jun 2012, 13:15

Koliko je dobar sedan, toliko je ovaj odvratan, ovim ne bih zeleo ni da idem na vecni pocinak.

Autor Bati 29 Jun 2012, 13:26

Mrtvačko vozilo za VIP ličnosti.

Autor dzigi 29 Jun 2012, 13:27

Od kompletne aktuelne mercedesove game jedino mogu podnjeti klasični CLS (jedino njega mogu koliko toliko provariti, mada definitivno nije ljepotan). Za ovo na slikama nemam rječi.

Autor Milan 29 Jun 2012, 13:33

Karavani su u Nemačkoj mnogo više zastupljeniji nego što se misli.

Tamo će npr. retko ko kupiti 200D limuzinu pre karavana.

Tamo se Audi ili Merc uopšte ne gledaju kao neka žešća ekskluziva (ne računajući AMG i RS), i ima gomila, ali gomila A6 i E karavana sa 2.0d motorima.

Autor Raziel 29 Jun 2012, 13:37

Osjecam veliku ljubomoru na Mercedes i na modele koje izbacuju u posljednje vrijeme, a što govori da rade fenomenalan posao.Za ovaj karavan reci da je ruzan to moze da kaze neko samo ko je isfrustriran.Ovo je najljepsi karavan na svijetu.Mozda su neki od fanova ocekivali da Mercedes sjedi skrštenih ruku a Bmw i Audi da izbacuju modele.I još nešto došli su novi ljudi na čelo Mercedesa i oni znaju kako se radi svoj posao,to izgleda fanovi Bmw ne mogu još da shvate.

Autor messi 29 Jun 2012, 13:49

Ni meni se ne svidja zadnji deo!

Autor ALEKSANDAR BG 29 Jun 2012, 13:53

Messi,jel to treba da znaci ovi sto su bili ranije u mercedesu nisu znali da vode posao???
Cls karavan je po 95odsto ljudi skrnavljenje cls-a.
Ne brine se bmw za mecku i za audija,oni su daleko iza njega po svemu a najvise po prodaji.jos da nema one kantice od audija A1 ne znam da li bi skupili i 100 soma na mesecnom nivou.

Autor uvek prvi 29 Jun 2012, 14:10

Odvratan zadnji deo!Molimo ostanite pri limuzini!

Autor milan 29 Jun 2012, 15:00

dajte ljudi, sada ozbiljno ?

KUPE KARAVAN ?!

nije ruzan daleko bilo, ali je mozda ovako trebala e klasa estate da izglda, ovako prave konkurenciju sami sebi :)

zadnji kraj, pa konacno lepo da ispadnu stopaljke na nekoj meski, karavanu, tj, ove su iste kao na sedan verziji, ali je krov morao biti jos zakosen, da bude vise kupe karavan....ovako je vise karavan, a napred limuzina, tako da su samo ime CLS upropastili. poenta auta ? da bude lep...onda nisu trebali da vezuju ovo za cls vec za e klasu.

Autor NemanjaBB 29 Jun 2012, 15:19

Nesto mi ruznjikav pozadi. Mnogo mi je lepsi XF karavan.

Autor Bagzi 29 Jun 2012, 17:01

nije mi bas jasno zasto toliko karavana......ali ovo je najljepsi karavan koji trentno moze mercedes da ponudi , prije limuzina nego karavan , ali kome treba prostora ima ovo.

Autor hahe 29 Jun 2012, 17:05

Ne svidja mi se, za razliku od klasicnog CLS-a.

Autor STrider 29 Jun 2012, 17:35

Spolja nista posebno (barem meni), iznutra fantastican!
Mada Svabe ce na ovo da navale kao muva na... znate vec, tesko da ce ovoga biti kod nas.

Autor Panco 29 Jun 2012, 18:40

vanvremenski......

Autor nikokaoja 29 Jun 2012, 19:22

A joj...Zadnji deo je u krajnu ruku diskuabilan, da ne kazem ruzan. Sto neko rece, valjda je uzivo i u odredjenoj boji lepsi. Enterijer je zaista sjajan kao i detalji.

Autor Uros Cuore Sportivo 29 Jun 2012, 19:33

kao i vecina vas mislim da oznaka cls nema vise onu ekskluzivnost,zvucnost i tezinu kao sto je imala.isto bi mislio i za BMW 6 ako bi izbacio neki karavan.jednostavno mi nije to to.jos s klasu i seriju 7 da pretvore u karavane radi prodaje i onda je sve izgubilo smisao.
po meni los potez mercedesa,ali ko nas pita...

Autor ne lomite mi bagrenje...doci ce do naplate... 29 Jun 2012, 21:45

bas je ruzan..ala ga unakazise...svaka im cast...

Autor ivan 29 Jun 2012, 22:35

Zadnji deo izgleda kao da mu je neko u prtljaznik stavio 450kg, pa nalego...

Autor toma 30 Jun 2012, 00:19

@hahe
A,ovo je inace bas prostorno...
Najlepsi karavni su AVANT i tacka.
:))
Ko hoce prelep karavan,prostoran,udoban,funkcionalan,a da bude premijum ode i kupi A6 Avant Allroad i zavrsi posao ;)
@uvek prvi
Dobro,A1 pomaze prodaju u Evropi(toliko da Audi nije bas prezadovoljan prodajom),a sta cemo sa Kinom npr gde je za vecu prodaju zasluzan A6 i Q5,za Ameriku A6 i Q7?

Autor dusan 30 Jun 2012, 01:23

http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/cls-class/2013-mercedes-benz-cls-shooting-brake-official-release/

Autor ПИТБУЛ™ 30 Jun 2012, 03:28

@29 jun 2012, 21:45
Postojala je nekad S klasa karavan w116. Napravljena je u nekoj jako maloj kolicini.

Autor Panco 09 Jul 2012, 16:42