home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Kurir-info.rs

Aplauzi na granici ovacija na prezentaciji srpskog „fiće“ u Torinu. Naš 500L je univerzalni vojnik koji može sve, čak i da kuva kafu

Došlo doba da se srpski „fijat“ proba. Dan pre test-vožnje održana je konferencija za štampu u „Fijatovom“ Ofičine grande reparacione centru u Torinu. Prezentacija, na kojoj je predstavljeno šta sve može 500L bila je toliko spektakularna da je jedan novinar iz Turske ustao i obratio se ljudima iz „Fijata“ s rečima:

- Ja nemam pitanje, želim samo da vam čestitam i kažem da ste uradili neverovatno dobar posao.

Svemu ovome prethodila je „paljba“ voditelja programa iz sveg „naoružanja“ srpskog „fiće“. Najbolja aerodinamika u klasi, vrhunski ekološki motori, najtiša kabina u segmentu, najbolja preglednost. Tu je i multimedijalni sistem nazvan „ukonekt“, koji može da se poveže s pametnim telefonima, čita i piše SMS, surfuje internetom... Posle svega ovoga, neminovno sledi pitanje da li kuva kafu. Ali, odgovor je - da. „Lavaca“ je napravila specijalni espreso-aparat za „fijat 500L“! To nema nigde! U toku večeri stigla je informacija da je velikog „fiću“ pohvalio britanski „Top-gir“. To je velika pobeda za „Fijat“!

Dan kasnije srpski novinari seli su za volane. Naš 500L mnogo je veći nego što bi se po slikama pretpostavilo. Dugačak je 415 cm, ali je visok i veoma prostran u oba reda sedišta. Košarkaška petorka staje bez problema!

Sedi se visoko, staklene površine dominiraju, dok je A stub podeljen u dva dela, čime je poništen mrtav ugao. Volan je „mesnat“ i četvorougaon, a menjač je taman gde treba. Sve komande su lagane, a vešanje mekano. To je dobro za uživanje mada ne treba preterivati u krivinama.

Pod haubom se nalazi 1,4 benzinac s 95 konjskih snaga. Pohvaljujemo to što radi kultivisano i mirno. Obezbeđuje dovoljna ubrzanja, ali je slabašan za ljubitelje sportskih performansi. U gradu je potrošio oko osam litara, a u mešovitom režimu litar i po manje. Dobra je vest da su menjači šestostepeni. Precizni su mada bi nam prijao kraći hod.

Jedino pitanje koje se postavlja jeste visina cene, koja će u Evropi iznositi 15.500 evra. Na sreću, očekuje se da će u Srbiji „fića“ biti do 2.000 evra jeftiniji. Prodavaće se u 100 država, najverovatnije veoma dobro.

Sve zajedno, nije što je naš, ali je odličan. Da nije Srba, svega ovoga ne bi bilo...

„FIJAT 500 L“

Dužina / širina / visina: 4.147 / 1.784 / 1.665 mm

Međuos. razmak: 2.612 mm

Prtljažnik: 343/400/1.310 l

Masa: 1.245 kg

Rezervoar: 50 l

Bravo, majstori!

Zanimala nas je završna obrada, odnosno ima li fušerisanja u Kragujevcu. Na naše veliko zadovoljstvo, pomalo i iznenađenje, svi spojevi i fini radovi izvedeni su dobro. Nadamo se da će tako i ostati.

Motori

Na početku 500L će pokretati dva benzinska motora - 0,9-litarski turbo s dva cilindra ima 105 konjskih snaga. Drugi, oktanac 1,4, raspolaže s 95 KS. Dizel 1,3 ima 85 KS, dok se kasnije očekuju jače verzije.

Autor: Mladen Radulović

Foto: Kurir-info.rs








čitanja : 1554



Komentari

Svaka cast Fiatu,napravio je dosta lep auto u formi koja ne daje previse prostora da se napravi nesto spektakularno lepo,jer je glavni adut prostor.
Cena?
Visoka,objektivno visoka za danasnje uslove,ali obzirom da je rec o novom modelu snizenje je realno u godinama koje dolaze.Srecan ti radni vek Ficko i da te svi u slasti vozimo:)

Autor UROS 88 09 Jul 2012, 11:43

"- Ja nemam pitanje, želim samo da vam čestitam i kažem da ste uradili neverovatno dobar posao."

Bravo care! :)

Autor carobnjak 09 Jul 2012, 11:52

"Sve zajedno, nije što je naš, ali je odličan. Da nije Srba, svega ovoga ne bi bilo..."

Šifra?

Autor Dikh tu kava 09 Jul 2012, 11:58

Crno bela kombinacija sa ovim felnama mu odlicno stoji, definitivno najbolja od svih a najgora je ona boja protetskog uda (ona izmedju plavih modela). :)

Autor Orlo 09 Jul 2012, 12:02

Ahahaha, lakse je poneti "kuvalicu" i napraviti kafu nego pokusavati ovo cudo da sklopis i rasklopis. ahahhahahaahahaha

Autor Fordovac 09 Jul 2012, 12:21

@Orlo
a gde ti vidis plavu boju? To je tamno siva i moj je favorit! :)

Autor carobnjak 09 Jul 2012, 12:44

P.S. boja se zove "Grigio scuro metallizzato"! :)

http://fiat500l.it/multimedia/#prettyPhoto[gallery3]/5/

Autor carobnjak 09 Jul 2012, 12:49

@ Fordovac
Mnogo bolji model od tvog B-max-a, kome ako ne otvoriš prednja, ne možeš da sedneš na zadnja sedišta. Cena je kao za C3 Picasso, tu su i Kia Venga i svemirski ix20

Autor Dejan L 09 Jul 2012, 13:17

" Naš 500L je univerzalni vojnik koji može sve, čak i da kuva kafu"
ovo mu daje namenu, za sve i ništa, baš kao multipraktik uz sve ostalo, skup, ružan i spor.

Autor Tony 09 Jul 2012, 13:27

posto je nastao od citroena c3 picasso, nadam se da ce i cene biti kao njegove, ako bude tako - kupujem

http://www.citroen.sk/Resources/Content//SK/Cenniky/cennik_c3picasso.pdf

Autor dudule 09 Jul 2012, 13:43

"...mada ne treba preterivati u krivinama..." Imam osjećaj da bi ovo mogao biti veliki problem.

Autor Milan 09 Jul 2012, 14:28

@ Milan
Pa zato i nema jačih motora!

Autor Aleks 09 Jul 2012, 16:16

@carobnjak
Meni je to na gornjoj slici delovalo kao neka nijansa tamno plave i sive. A cekaj kada kupis ovaj Uconect koji ce biti 400, 500 pa mozda i vise eura ti zapravo nemas navigaciju nego moras da je doplatis (TomTom) ili je to u jednom paketu?

Autor Orlo 09 Jul 2012, 16:20

@ dudule
GDE si pročitao, ČUO da je 500L nastao od C3 Pikasoa?

Autor Dejan L 09 Jul 2012, 16:45

@Orlo
kod vecine modela to spada u dodatnu opremu ali nisam upoznat sa paketima opreme...

Autor carobnjak 09 Jul 2012, 17:04

@carobnjak
S obzirom na nonsalantnost ljudi iz Fiata za takve detalje po svom dobrom starom obicaju doplacivace se za Uconect, koji su preuzeli od Chryslera, da bi imao sistem zabave, a posto su verovatno kasnije razmislali: "Ijao zaboravsimo navigaciju da ubacimo...ma tutni ovaj portalni ko ih sisa ako hoce nek doplate, i ubaci ovaj esspreso aparat da im skrenemo misli sa navigacije". ;))))
P.S. Kod SVIH proizvodjaca je navigacija zajedno sa tim tkzv "sistemom zabave" - to je jedna stvar ne dve ali dobro...Fiat mora biti drugaciji - namerno drugaciji... :)

Autor Orlo 09 Jul 2012, 20:09

Meni nije jasno zašto se standardno ne ugrađuje navigacija, kad ima da se kupi za 4.999din u Balkanskoj (sa pdv-om, maržom itd) Znači nabavna cena joj je 3.000din
Ako je 30€ skupo fabrikama automobila..., pa nek je i 100€

Autor Dejan L 09 Jul 2012, 20:47

Jedino je ovo glupo rečeno " Da nije Srba svega ovog a ne bi bilo"..To je netačno jer je Fiat prije Srbije razmatrao Rumuniju ,Češku itd, ali zahvaljujući vladi Srbije i ponudi koju su dali,prošla je naša ponuda,tako nema tu emocija:))

Autor ilija 09 Jul 2012, 22:42

A dobra auta braćo draga..Bolje ić sa ovim na more možeš sve ponijet ,nego sa BMW 3:))

Autor Moki 09 Jul 2012, 22:58

@Orlo
ja sam mislio na to da komplet spada u dodatnu opremu, sto je i logicno! Pa nismo valjda toliko razmazeni?!?

Autor carobnjak 09 Jul 2012, 23:50

@ilija

" Da nije Srba svega ovog a ne bi bilo"
to je postizborna propaganda, adekvatna novoj garnituri... :)

Autor carobnjak 09 Jul 2012, 23:59

Steta je sto u ponudi nema i neki "normalan motor" ( saglasan veličini ove "multiple" ), recimo neki 1.6 dizel i 1.4 turbo benzinac, pri čemu oni te motore već imaju, tako da je prosto neshatljivo ( meni ) gde je "kvaka". Koji će oni to svoj sličan model da ugroze, ako ovaj na primeren način motoriziju? Možda "Chrysler Voyager"?

Autor Moron 10 Jul 2012, 00:08

@Moron
na jesen stize 1.6 Multijet 120 ks...

Tebi je 4.12m veliko?!?

Ovo nije auto za jurnjavu, nego sasvim praktican, pregledan, sa savrsenim A stubom, sa bezbroj pregrada za sitnice u inat nekima...
Nazalost (po iste) znak na nosu ostaje takav kakav je... :)

Autor carobnjak 10 Jul 2012, 00:21

Moron
Mislio na visinu..
Čekam da ga ugledam uživo..
Motori: 0,9 nikako, 1,4 nikako, 1,3 diesel preskup.. I tu se čeka neki omanji turbo benzinjara..

Autor Panchev9 10 Jul 2012, 00:51

Na ovim slikama mi se ne sviđa sedeća površina zadnjih sedišta.. Izgleda jako loše..
Nalik klupama na rasklapanje koje služe za slavu i veselja..

Autor Panchev9 10 Jul 2012, 00:52