
Fiat je svoj novi model Viaggio predstavio u aprilu ove godine na Salonu automobila u Pekingu, u međuvremenu je u Kini počela i njegova serijska proizvodnja, a objavljene su i nove zvanične fotografije (uključujući i slike unutrašnjosti).

Viaggio se u Kini proizvodi od kraja juna (prodaja zvanično počinje 10. septembra), i to u novoj fabrici u provinciji Hunan, koja je deo zajedničkog preduzeća Fiata i kompanije GAC. U njenu izgradnju je uloženo više od 630 miliona evra, a trenutni kapacitet je 140.000 primeraka Viaggia godišnje.


Podsećanja radi, Viaggio je dugačak 4679 mm, širok 1850 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2708 mm.
Što se palete pogonskih agregata tiče, Viaggio će pokretati 1.4 T-Jet turbo motor u dve verzije: sa 120KS i sa 150KS (u ponudi će biti i šestostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom).
Ivan Mitić – Autoblog.rs


Ima ovih slika enterijera na netu vec neko vreme. Nisu se nesto potrudili da ga izmene u odnosu na Darta - Farta... a da tu je znak na volanu i bi-colore enterijer... :)
DA se razumemo, ja volim FIAT, onako bash bash ali ruzniji enterijer nisam video. Mozda zato sto je nastao s one strane bare. Volan je narocito ruzan. Mogli su od BRAVO-a da preuzmu neka resenja. Samo fali onaj odvratan menjac na letvi volana...Bas sam razocaran.
@Uros Cuore Sportivo
ovo je za Kinu, plastika specijalno za njih... :)
AKO se pojavi u Evropi, bice to mnogo bolje!
P.S. moram da primetim da su instrumenti u retro fazonu, zanimljivo!
@ Uros C S
Vaggio je za kinesko trž.
Bravo 2013. će biti Vaggio hatchback, ali sa enterijerom poput Delte
@carobnjak,
Da li verujes da ce promeniti komplentu tablusamo za Evropu? Ja ne.
@Dr Deki,
Obojica,kao postovalaci FIAT-a, znamo da to nije dovoljno. A znamo da nece ni konkurisati bezobrazno niskom cenom u odnosu na konkurente...
@Uros Cuore Sportivo
ovakvo izdanje nije predvidjeno za Evropu! Doradjeno mozda...
Fiat je pokazao kakav treba da bude enterijer u C segmentu, a to je Bravo!
Moras da shvatis da kinezi obozavaju jeftinu plastiku, jos ako "fino" mirise... :)
@carobnjak,
Dzabe reci utehe, na svakom polju(trzistu) to mora da zigleda lepo...
Meni ovaj Viaggio prija oku vise nego Skoda Rapid i stvarno mislim da je svako odlaganje plasiranja ovog modela na evropsko trziste samo jos jedan "nail in the coffin" za FIAT.
Ovaj Fiat bi u Evropi imao niži rejting od Dacije. Ipak se sreća da se ovako nešto ne proizvodi u Zastavi :))
Dejan L
Ovde su ugrađene "smart" plastike, mnogooooo bolje nego na Renault grupi. Tamo su krupnozrne... a ove sitnozrne.
Carbnjak
Danas sam prestigao voz sa 500L :) Smešan auto, baš kao iz crtanog filma.
Sedišta tipično fiatovska, relativno ravna i bez potpore i tako je u svim modelima oduvek. Na slici su kožna sedišta iz najskupljeg paketa opreme, pa opet nisu dovoljno dobra, a ostala platnena su tiha jeza!
@Mange
bas ti zavidim! Voleo bih ja biti deo tog sirkusa... :)
@Aleks
a ti si bas neki strucnjak za procenu preko fotki, a?
carobnjak
Bez obzira, i ja sam se osećao ponosno. Mašinovođa je uglavnom i često svirao. Sve je bilo složeno i upakovano za 10.
Autor carobnjak 13 Avg 2012, 21:46
"Bravo" za Bravo?! Ne dao Bog ako je on reper za enterijer..
Mange
Znači, stvarno možeš automobilom po pruzi..
Volan odvratan...
Enterijer pod uticajem Korejskih i Američkih auta...
Ne zna se šta je grđe? Iz naslova ili
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5995108&show=1
Fiat tema: Punto ostaje sam kao ime? Koji je enterijer preživeo?
@Panchev9
to je "klot"...
Pazi ovo:
http://www.three2tango.com/wp-content/gallery/fiat-bravo/fiat-bravo-interior.jpg
@Panchev9
sto se tice enterijera u Punto MY 2012, bazni model Pop ima enterijer iz Grande-a, a sve ostale verzije iz Evo-a...
Šta Fi(j)atu znači kada deli na pola sredinu "kokpita"..
carobnjak
Klot nije za primer.. Dobro je znati..
Meni se ovde sviđa cena..
http://polovniautomobili.com/oglas2428071/fiat_bravo_19_mjet_max_full/
@Panchev9
pa ni ovaj gore ti nije klot!
Ne razumem prvu recenicu?
carobnjak
Kopirali su zadnji Accent..
Siva boja u sredini pravi prekid.. Nepotrebno..
@Panchev9,
Jeste slicna ali pogledaj recimo enterijer Kie Rio 2007 npr.
Sve je isto, samo fali ekran navigacije.
Da se ne lažemo: nije ljepotan, ali je simpatičan. Sama instrument tabla je dobra, kompletan kokpit i volan bezveze, previše američki. Ja bih lično volio da dođe ovamo, ali je pitanje koliko bi ga stvarno ljudi kupilo. Da li može parirati recimo passatu i insigniji (otprilike konkurenti po dimenzijama)? Iskreno, ne.
@Milan
ovo je Sedan C segmenta radjen na bazi Giuliette, znaci konkurenti su Jetta, Fluense, Elantra, Cruze itd.
@ Panchev9 13 Avg 2012, 23:04
Još da ima 150KS i 6 brzina, sviđala bi ti se još više.
Dejan
Jašta.. ;)
Nisam video taj detalj.. Mislio sam da su "Sport" i "150ks" sijamski blizanci, tj. nerazdvojivi..
čarobnjak, Dr Deki, pa ovaj Fijat izgleda dobro, kako spolja tako i unutra. Sviđa mi se, nije loš.
Čarobnjak,
Nemoj da te buni to što je dart u US pozicioniran kontra fokusa i džete (po cijeni), jer je taktika (izgleda) puno lima za malo novaca. Ovo je za sve gore navedeno "komadina" auta(širi od njih desetak cm). Po onome što sam čitao po internetu, dart/ viaggio bi trebao biti mehanička osnova za giuliu (izgleda da neće imati zadnji pogon, nažalost)i chrysler 200/ lanciu flaviu, koji navodno stižu već slijedeće godine... Ako se ikada pojave naravno. Uglavnom, da se viaggio pojavi u Evropi, da bude iole kvalitetan i pristupačan, to bi bio moj budući auto. Sjetio sam se stotridesetdvojke od starog i sad imam želju da vozim fiatinu limuzinskog oblika (što veću naravno).
@Milan
ne buni me uopste, ne zanima me americko trziste! Jel si ti uopste citao tekstove o ovom modelu?
"Za proizvodnju će se brinuti firma Guangzhou-Fiat, a kako se očekuje, jedan od glavnih konkurenata novom Fiatu na kineskom tržištu biće Buick Excelle = OPEL ASTRA!"
Meni se svidja izgled kokpita!!! :))) Tabla takodje lepo odradjena,volan nEje los :))
Znaci radjen na bazi Djulijete,Djulijeta na bazi Bravo-a iiiii :))
P.S. Pogledajte samo tu Bozicnu jelku od instrument table. Sreca sreca radost! hahaha, za Kinu je vise nego spreman.
Čarobnjak,
Nisam čitao niti jedan tekst o ovom autu, ovo je prvi put da čujem za njega.
@ čarobnjak
Pogledaj ima li neki Fijatov model do sada normalna sedišta. Sve su to "sečene klupe" u kojima telo leti pri malo većoj brzini u krivini. Tako je isto i u ovom modelu, a i obrati pažnju na deo sedišta gde kičma treba da se smesti, krajnje neudobna!
@ Aleks
Jesi li se vozio u Sandero-u ii Loganu?
Sedišta kao Vojvodina. Na 30km/h u krivini se zalepiš za vrat ili samo što ne preletiš na 2. sedište.
Ovde se na Vađu odlično vide bočne potpore, sem ako tvoje ambicije ne zahtevaju RECARO sportska sedišta! Ne blamiraj se!
Deki
Vozio sam obe Dačije i upravu si što se njih tiče, ali i sa Fijatima ti je ista priča. OK možda su se malo potrudili oko ovih kožnih sedište(nedovoljno), ali generalno im je to mana. Primer na Hyundaiu Elantri kako treba http://static.mojnoviauto.com/photos/normal/b7930ceda6004c23fed95d55bc57953b.jpg ili Hondi Civic http://static.mojnoviauto.com/photos/normal/352a92da7d87847e609718ecd6beda7c.jpg Opel Astra http://static.mojnoviauto.com/photos/normal/4d78e4b9b69c9df8e5141c85d168ede7.jpg Obrati pažnju na gornje delove sedišta i uporedi, pa zamisli koliko to umara kod Fijata na malo dužoj relaciji. Naravno i bočne potpore. ITD...
P.S. ovo stvarno prvi put da cujem da se neko zali na sedista (ako si mislio na prednja) a bilo je svakakvih zalopojki, najcesce neralnih...
Zadnja jesu neudobna kao i kod vecine ostalih marki i modela...
Inace, najmocnija mi je zamerka kad neko zakera o broju ostava za sitnice, strasno!
Verovatno se zbog takvih Fiat namerno u spotu za 500L, fokusirao upravo na njihov broj! :)))
Kičma u sedećem položaju izgleda ovako ) ili ti zakrivljena i kada čovek sedne u ovakvo sedište ne dolazi do opuštanja svih mišića, što stvara umor prvenstveno kod vozača pri malo dužim putovanjima. Predpostavljam da nisi vozio nekog Fijata na dužoj relaciji, već nešto malo kraće ili samo gradska vožnja. Inače Fijata vozim na poslu. Da ne dužim uporedi slike koje sam postavio sa ovom gore.
Aleks
pa zamisli upravo vozim Fiat i to Punto iz 2001, pa nemam nikakve probleme o kojima ti palamudis! :)
Mozda zato sto moj ima i lumbalno podesavanja mada ga ja nisam nivelisao...
A ja kao lekar cu biti slobodan da ti kazem da nije dobro da ti se misici opuste u duzoj voznji jer ces da zaspis! :)))
A koji model Fiata ima srecu da ga ti vozis?
P.s. i da ti pomognem, nema svako istu kicmu pa tvoje slike i nisu toliko korisne!
Pozz
@Aleks
Opel je u ta AGR sedista ulozio 50 miliona eura tako da i nije posteno porediti... ovi ostali su ulozili u proizvodnju sunjdera i tkanine... ;)
@carobnjak
Moze on da bude konkurent Buick-u u Kini ali Buick tamo ima kultni takoreci bozanski status... citao sam o tome da je to zato sto je neki vazan lik u Kini valjda politicar je imao vise Buicka pa zato oni sada to strasno gotive. Prodaju tamo Lacetti kao Bucik i ide kao halva zamisli, a nece rebadge Astra koja je avion za ovo... ;)
Orlo
ne znam , ja samo prenosim sta su tvoji novinari rekli. :)
A kultni verovatno jeste cim su samo taj Buick naveli kao uzor...
Orlo
sta mislis, da li je moguce da se u isto sediste udobno smeste lepotica od 1.5 metra i 45 kg, kosarkas od 2.10m ili bumbar od 150 kg, pitanje je sad? :)))
Nema potrebe za tolikim cinizmom. Punto II je u pitanju, ali ista situacija je i sa Stilom. Pišem samo iz svog ličnog iskustva, ali ti si čarobnjak valjda ti sve znaš...
@carobnjak
Moji novinari? Nema takvih... :)
Naravno da nije isto... korpulentnim i visokim osobama malo koji auto odgovara da je manji od D-segmenta... ili odgovara uz velike kompromise drugih saputnika. ;)
Aleks
pa i ja pisem iz licnog iskustva, ako je kod tebe Punto Classic u pitanju mozda ima razlike, ne garantujem...
A ti sedi u novi Bravo ili Cromu pa ces da vidis sta je komfor!
Sto se bocne potpore tice ona je bitna samo pri agresivnijoj voznji, i uglavnom je prisutna u sportskim modelima ili u najvisem paketu opreme , tako da nisi u pravu ni za to...
P.s. nije cinizam, to je moj humor, naravno da ne odgovara svakom...
Argumente na sunce i no problem"! :)
@carobnjak
To je bitno koliko i pod i nadupravljanje, lezanje u krivinama, brzina prolaska u krivini, maksimalna brzina, naginjanje pri brzem prolasku u krivinu... a pa da pazi sve je to poteklo od novinara koji su par puta seli u sportske modele (ne sportske verzije "obicnih" auta) pa bi sada iste vozne karakteristike i u ostalim klasama... ne kazem da je nebitno ali nije faktor zbog koga ne bi kupio neki auto. Valjda je bitnije da li su udobna...
Fordovac
to nije automatik, pogledaj drugu sliku, on tek treba da dodje...
Fordovac
(00:59)dobro vidiš, u pravu si.
Ovde je jasnije:
https://www.youtube.com/watch?v=TqqZOq7rXss
Nece biti automatskog menjaca za kinesko trziste vec samo Fiatovi C635 rucni i C635 TCT sa duplim kvacilom. Ni na Dodge Dartu ne ide Hundaj automatik sa 1.4 turbo motorom.
U SAD Dodge Dart koristi Hyu automatik sa 2.0 i 2.4 motorima, ali samo dok ne startuje proizvodnja 9-stepenih automatika u Chryslerovoj Kokomo, IN fabrici, po licenci ZF.