
Honda je prošlog meseca objavila prve zvanične fotografije i detalje o novom Accordu devete generacije za američko tržište (gde će prodaja početi 19. septembra), a u međuvremenu su objavljeni podaci i slike novog Accorda u hibridnoj verziji.
Podsećanja radi, u ponudi novog Accorda sedan i Accorda Coupe će biti dva benzinska motora, i to 2,4 litarski sa 185KS (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili CVT transmisijom), kao i 3,5 litarski V6 i-VTEC koji razvija 278KS (u paru sa manuelnim i automatskim menjačima, oba sa po šest stepeni).


S druge strane, ovaj novi Accord PHEV (Plug-in Hybrid) kombinuje 2,0 litarski četvorocilindrični benzinac, 6,7 kWh litijum-jonske baterije, E-CVT transmisiju i elektromotor (kombinovana snaga je 196KS), a biće moguća i vožnja samo na elektro pogonom kada će auto moći da pređe do 24 km. Prosečna potrošnja goriva je 2,35 l/100 km, a ukupna autonomija po fabričkim podacima iznosi 805 km.

Accord PHEV (koji je dobio i novu masku, aerodinamičke elemente i nove 17-inčne alu točkove) će biti dostupan samo kao limuzina, a njegova prodaja u SAD-u startuje početkom sledeće godine (cena još nije poznata).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ćošak, klin, šiljak, kocka, da se posečeš, extra je bezbedan za pešake, ubca na drumu!
@ Uros Cuore Sportivo
Zašto ti stuiraš uopšte?
Vidiš da svako danas dizajnira, svi menadžeri, svi dizajneri, svi producenti...
Mislim da gubiš vreme, hehe, ja kao završavam Ekonomiju, a lopovi skidaju kajmak.
Vidim ja da u Japanu džabe postoji fakultet za dizajn, definitivno!
@Dejan L,
Ja sam jos 2009 diplomirao... :D
Problem je, ako se to moze nazvati problemom, sto ovakav dizajn prolazi preko bare. Cak sta vise, ubedjen sam da japance (automobile) gledaju kao tehnicke aparate, tj. gadget-e i da ih bas prodaje ovaj Manga fazon. Ne vidim nijedno drugacije objasnjenje kod svog subjektivnog misljenja u vezi ove Honde...
Takodje ako moze Golf da se proda u tolikom broju ne vidim zasto ne moze i Corolla. Evropa i nas ukus je na nivou ststisticke greske kada se gleda neki auto srednjeg cenovnog ranga. Jer, zasto ne bi i 206 bio bestseler u Japanu, ili novi Clio negde u SAD.
Pa dajte više slike modela za "naše" tržište, dosta više ovih za US-izloge! :)
Nekako mi se čini da će biti isto kao kod Mazde 6... lepša stara nego nova :)
Bože daj da nisam u pravu.
Jedva cekam verziju za Japan, i Evroaziju, jer je svaki model bio medju najlepsima u klasi.