
Mazda je prošle nedelje na Salonu automobila u Moskvi održala svetsku promociju nove Mazde6 sedan, a sada su objavljene i prve zvanične slike nove "šestice" u karavanskoj SW verziji.
Podsećanja radi, u ponudi motora Mazde6 sedan su benzinci 2.0L SKYACTIV-G sa direktnim ubrizgavanjem koji razvija 110 kW/150KS i 210 Nm, kao i 2.5L SKYACTIV-G sa 141 kW/192KS i 256 Nm.
Takođe, u ponudi će biti i šestostepeni manuelni menjač i SKYACTIV-DRIVE automatski šestostepeni menjač, kao i Mazdin i-ELOOP sistem regeneracije kočione sile.


Nova Mazda6 Station Wagon će premijeru imati krajem ovog meseca na Salonu automobila u Parizu, a pored pomenutih benzinaca u paleti motora biće i SKYACTIV-D 2.2 dizelaš.

Više o novoj Mazdi6 sedan možete pročitati OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Razocaran sam, jer sam bio ocaran konceptom. Bas steta, jer jemogla da napravi ozbiljnu pometnju u klasi. Ovako je samo jedan kvalitetan i nezanimljiv auto.
Pohvalno je da ( zbog povećanja Wb-a ) sada "pozadi ima za 37 mm više mesta za noge", jer je prethodna "šstica" pozadi baš bila tesna za svoju klasu ( kao i još neki iz D segmenta ).
Sad će Predrag opet kako je Wb nebitan ...
Moron
Imala je dovoljan Wb i prethodna (veći nego tekući Passat), nego nUmeju Mazdini inženjeri da organizuju unutrašnji prostor.
Steta... Moj glas ide starijoj generaciji ili cak Opel Insignii.
UCS
čuj ili čak Insigniji? :)
Po mom shvatanju Opelov pandan će dugo držati prvo mesto u klasi.
Inače i Superb-Combi mi je izuzetno visoko kotiran.
I meni je "stara" 6-ica ozbiljno originalnija, i oku prijatnija od ove.
@Đenka,
Bas danas, na putu od kuce do posla, vidim par komada Inisgnie i skapiram kako sa malo pravih detalja auto moze da stekne prividan izgled "pemijuma" za manje para i skapiram kako je Opel ub'o zlatnu koku kod tog modela. Potpuni kontrast je, po mom misljenju, ispao Peugeot 508. Da l' zbog cene ili ublazavanja dizajna, ne znam.
Juce sam video prethodnu "trula visnja" Mazdu 6 u liftback varijanti(meni omiljenoj varijanti), i dugo zadrzao pogled na njoj.
Ovo gore ce se sigurno dobro prodavati. Mazda 6 je po previlu miljenik nemacke publike ali ce sigurno odnos u prodaji biti sada na strani SAD nego Evrope.
UCS
Jes Švabovi je cene, i uvek predstave sa registarskom oznakom LEV... itd. Verovatno zbog grada "sedišta" (centrale) principala u Nemačkoj.
Možda i ostane stari odnos prodaje SAD-EU, ko zna vidiš kakvi (dizajnerski) vetrovi duvaju...
Nino
Prethodna sestica je pozadi bila komforna koliko i jedan avensis ili accord. Znaci, bilo je prostora za noge - ako se to smatra "dobrim" vozilom C segmenta, ali za "poželjno" vozilo D segmenta je to bilo jadno ( jer ja komforom D segmenta smatram vozilo za ugodan prevoz 4 odrasle osobe ).
Sedeo sam u tim vozilima pozadi i stojim iza toga što sam napisao. Tuga, čemer i jad je to bio ( a neki su to i danas ostali )
Moron
lično smatram da si ti "kompetentniji" za smeštaj glave pozadi, a manje nogu :)
Ja bi te proklamovao za jedinicu komfora! Tj.da se komfor ne može pohvaliti ako je recimo (0,9 "morona"), ali ako prelazi 1 ceo, onda je pohvalno i prostrano itd... :)
Mada, ko sam ja da "smatram" i "proklamujem" :)