
Sem slika novog Sandera, Dacia je objavila i zvanične fotografije nove generacije Logana sa kojim je 2004. godine i počeo preporod ove rumunske marke u vlasništvu Renaulta.
Za ovih 8 godina na tržištu dosadašnji Logan je širom sveta prodat u više od 2,5 miliona primeraka, mada pod različitim markama (Dacia, Renault, Nissan, Lada, Mahindra).


Kao i Sandero II, i Logan II će premijeru imati krajem septembra na Salonu automobila u
Parizu.


I ovde je novost Renaultov trocilindrični turbo benzinac 0.9 TCe sa 90KS i 135 Nm, a ostali motori na početku prodaje biće i benzinac 1.2L sa 75KS i 107 Nm, kao i 1.5 dCi dizelaš sa 75KS (200 Nm) i 90KS (220 Nm).
Kasnije bi trebalo da se pojavi i 1.2 TCe benzinac sa 115KS koji bi trebalo da zameni 1.6L sa 105KS.


I ovde važi ono što je rečeno za novi Sandero; bez obzira na brojna poboljšanja u odnosu na dosašnji model cena novog Logana se neće bitnije menjati, što opet znači da će Logan II biti pristupačan automobil koji je pored savremenijeg dizajna u odnosu na aktuelni dobio i moderniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i poboljšanu bezbednost.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Da nema znaka Dacia, pomislio bi čovjek da se radi o nekom Mercedesu ili Leksusu. Jeste da ovakva unutrašnjost neće biti standard, ali se vidi da je ogroman iskorak naprijed, oped da nema znaka pomislio bi čovjek da je neki Audi, šta više izgleda bolje od unutrašnjosti Audia A3, za A1 da ne govorim.
Mnogo bolje nego sadašnji. Da nema ovako ružne i besmisleno krivudave bočne linije bio bi baš dobar. Ne znam šta je bio problem da i prethodni liči na auto a ne na šporet...
Neuporedivo bolji nego aktuelni, ali me bas zanima koliko ce kostati ovakav sa slika.
P.S. Šteta što zadnje bočno staklo nije malo veće (izduženije) i što nema crne ramove vrata između bočnih stakala.
I dalje prekidači ( kod menjača ) na mestu gde im je otežan bezbedan pristup. Ali, ima ih i daleko skupljih koji od te bolesti boluju
Moron
Ovo je samo dobro "pretrešen" postojeći Logan. Malo su podigli komande za grejanje/hlađenje, nemoj tako ;)
Da li je ovo 4.40m ili je isti kao i pre 4.26m?
@ Dacia
Koliko gluposti napisa i ostade živ
Vrlo dobro! Prosto nije izgubio vizuelni identitet, tačno se zna čiji je naslednik a opet je drugačiji, svežiji.
Donji središnji deo table ponovo "iskušenički"!
Svesno verovatno?
Čini mi se da su prednja sedišta dobila makar kakvu bočnu potporu, ako je tako onda sve pohvale.
Gepek i dalje verovatno zapremine ozbiljnog podruma, što je takođe pozitivno.
Mora da jedini nisam bio na času, ali meni ovaj "novi" Logan i "novi" Sandero izgledaju samo kao restilizovane varijacije postojećih modela - malo izmenjena unutrašnjost, malo izmenjeni prednji i zadnji krajevi (doduše na bolje), i to je to. Sa profila identični kao postojeći.
"pomislio bi covek da se radi o Mercedesu"?!
Ne preteruj, a kad vec preterujes radi to bar ograniceno. Izgleda da si direktno involviran u prodaju Dacije..... :)
Inace, sve sto se od auta ocekivalo do pre decenijuje tu.
Posle problema sa korozijom koji su valjda reseni, ne vidim da ovom autu ista fali.
6500eur za verizju s klimom bi bilo na mestu.
Ne kazem ja da je Dacia kvalitetna kao Mercedes, rekao sam samo da se ovakvog dizajna ne bi postideo ni Mercedes a pogotovo ovako luksuzne unutrasnjosti. Evo Mercedes i Reno pocinju da saradjuju te ce automobili dijeliti platforme i motore. Dacija definitivno nije u klasi mercedesa ali je tu sa audijem negdje i to po mnogo manjoj cijeni
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2012/09/17/novi-dacia-sandero-prve-zvanicne-slike
Unutrasnjost logana i sandera je ista.
Logan izgleda solidno, a i unutrašnjost je popravljena.
Meni smeta, i mislim da bi Logan bio daleko praktičniji da je tipa LB, to jeste da ima peta vrata, nešto kao Octavia. A baš je imalo mesta i mogućnosti....
Дачија
Само логотип да се прекрије и комотно га можеш помешати са Мерцедесом! Лексус је незнатно оштрији.
kome momak nije izmamio osmeh na licu taj nije covek.
hvala ti brate dacija.
Dacija se vozi u svojoj Daciji baš kao i vi u Bemveju a i dacija je dobila motor sa 3 cilindra, baš kao i Bmvej. Znači slično savremen.
Pri tome se može kupiti desetak dacija za jednog Bmvejca.
A uz to Bmvejac ne može u selo po makadamu i livadama, ne voli džakove. Eto i prednosti.
Svaka roba svoga kupca nađe. Dacija radnike i s.... a Bmwejac one sa rukama u džepovima :)
Sasvim pristojno. Zamerka na to sto je svetlo za rikverc sa jedne strane u belom kucistu, a sa druge u crvenom pa izgleda asimetricno gledano od pozadi. Mislim da je to i do sada bio slucaj sa loganom, ali je povrsina rikverc svetla bila znatno manja.
slazem se sa likom koji sepotpisuje kao dacia. kvalitet i dizajn su stvarno na vrhunskom nivou, daleko iznad audija,bmwa i mecedesa. posto reno i mercedes vec uveliko saradjuju prica se da ce se nova s klasa bazirati bas na ovoj daciji, naravno nece se koristiti ovako luksuzni materijali kao u ovoj daciji i imace nesto slabije motore.
osvezenje svakako ali i dalje neka hvala.....ima nekih drugih a i lepsih kola
dachia ....javi se druze po nagradu:)
Bas lici na Mercedes i to na CLS :)))))
Salu na stranu,sasvim pristojno i ako se uporedjuje sa Grantom mnogo lepse i, verujem,kvalitetnije.
Mnogo bolje izgleda od predhodnog modela. Sto bi "Dacia" rekao: "Malo bolje serije 3" :D
Simpa linija, nema sta. Cini se da je za nijansu duzi od prethodnog. Samo bice u velikom problemu ako misle da mu dizu cenu sada u moru popusta za konkurentske modele iz klase.
Gledano sa boka,ovaj auto mnogo lici na cruze-a,zakoseni farovi napred i stop svetla pozadi,a unutrasnjost mnogo potseca na avea sedana 2005 godiste,centralna konzola je ista kao i suvozaceva strana,razliku pravi samo ovaj multimedijalni sistem!
@ Shevrolet
Ševrolet se piše sa C
A Cruze-a ne vidim, k'o što ne vidim ni Mercedes, ni BMW, po vašoj logici, Mini i Fiat 500 su sijamski blizanci! Strašno.
Lepa auto u svom cenovnom rangu ali ono sto je bitno da ce ovakve verzije biti vrlo retke kod nas. Zanima me kako bi mogla da izgleda bazna varijanta. Sa crnim branicima verovatno i rupom u centralnoj konzoli. Cisto sumnjam da ce neka verzija imati plasticne lasjne oko automobila. Dakle ili ful metalik ili pola auta crno.
Steta sto ovo nije liftback, to bi komotno mogao da bude duhovni naslednik Zastave 101 u srba. Znam da bi to verovatno podiglo cenu zbog dodatnih ojacanja u konstrukciji posto verovatno ima one metalne "dijagonale" iza zadnjih sedista koje dodatno ukrucuju ionako kutijast dizajn kabine.Gepek je sigurno preko 500 litara kao kod prethodnika.
@ Uroš C S
A šta ti se ne sviđa, mislim tebi kao umetniku i projektantu. Koji ti detalj bode oči?
@Dejan L,
Ja ovaj auto i sl. poput Talije izuzimam od bilo kakvog ocenjivanja dizajna. A evo i zasto: nastali su iz racuna, pravljeni iznutra ka napolju i bukvalno su "obuceni limom na kraju". Ja ovakav dizajn zovem kutijastim, tj. puno prostora za malo para. To je izmedju ostalih i velika mana na mom Loganu 2006 jer je otpor bocnom vetru veliki. Ovo se ne kupuje zato sto zelis nego zato si sveden - budzetom. Tada sam i ja imao izbor izmedju Z10 i Logana i nisam pogeseio (tj. moja porodica). Za te pare nije postojao bolji novi auto a sad je izbor mnogo veci zbog krize.
Generalno mi je jako simpatican (da ne kazem lep), svidjaju mi se ove obline na bokovima sto razbijaju monotoniju i B stub koji nije crn. Najvise mi smeta...smejaces mi se...poklopac rezervoara. Pored toliko oblih linija oni su stavili pravougaonik kao sa moje ves mashine gde se stavlja prasak.
Kao sto rekoh, vise me zanima izgled jeftinije verzije jer se plasim da ce crne povrsine biti mnogo vece. Napred i mogu da zamislim plasticni deo izmedju svetala i maglenki ali pozadi ce sigurno biti velika crne "fleka", od ovih macijih ociju na dnu do farova. To je dobrih 30ak cm srne palstike. Dosue dobre za bliske susrete po parkinzima...
Zastava je imala pokusaj sa tadasnjim Yugom i Floridom da uz pomoc plastike nasminka tadasnje modele. Ovo me podseca na to, doduse malo kvalitetnije odradjeno. Sad ne lici vise na auto od pre deset godina nego auto od pre pet. U principu ovo je odnos auta izmedju Dacie i Renaulta kao naprimer Skode i VW pri tome mislim kvalitet izgled itd...
uu skok, mora se priznati poprilican ... ali tek kad se sjedne u njega vidjet ce se kakva su unaprijedenja uradena ..
Bude li bogat opremom kao sadašnji, biće to "hit". Trenutno, u najvišem paketu, Laureate, dobija se kao dodatak prethodnom paketu, "klima uređaj, Prednji vazdušni jastuk za suvozača koji se može isključiti... Svetla za maglu, Čelični naplatci 15'',Vozačevo sedište podesivo po visini..."
Nekada je Laureate imao SVE, a danas jedva dva vazdušna jastuka...
@Moron,
Ja bas imam Laureate i fali mi CD pleyer, ABS i diskovi napred iz viseg paketa...2006. godiste.
Uros Cuore Sportivo
Moj kum ima Laureate 1.6 iz 2005. i ima i alu felne. Blizu je 100.000 km i nema probleme, čak ni sa korozijom, jer ga kuma "bije" kad stigne i u šta stigne ( čak im je i cela zadnja osovina "dospela za zamenu" posle jednog bočnog udara ), pa je farban par puta
@Moron,
Moj bas za koju nedelju treba da stigne na tih famoznih 100 000km. Nijedan problem nisam imao (ozbiljan naravno, ne racunam akumulator i automat za rikverc svetlo) ali ce problem korozije biti ozbiljna stvar za koju godinu. A da, malo mu elktronika brljavi u smislu da mi se sada pali desni migavasc kada kocim al' cenim da ce to dobar elektricar resiti lako.
Felne su takodje bile deo tog skupljeg paketa. Ipak je moj 1.4 75 KS
Uros Cuore Sportivo
Nije u pitanju elektronika, nego se radi samo o slaboj mas zadnje štop lampe. Može biti u pitanju da je samo korodirala veza buksne i školjke :))
Logan nije LB jer bi bio nešto skuplji (cenim 100-200€), a i zato što ovako glumi jeftinu limuzinu.
Kakav luksuz! Stil! Komocija! Pored ovog ona Nissan Micra sa nadogradjenim gepekom izgleda kao avion.
Pohvala za sedista.
@Mange,
Hvala na savetu. Svakako ide ove nedelje na zamenu kaisha, plocica i jos par stvari.
U svakom slucaju, ja sam ubedjen da nije samo do cene. Mislim da bi LB zahvat zahtevao malo vecu cenu zbog konstruktivnih problema. Mada, mozda bi takav oblik uticao na manju prodaju karavan verzije. 500 litara sa opcijom obaranja sedista bi bio itekako ozbiljan plus u prodaji.
Logan ne glumi jeftinu limuzinu. On i jeste jeftin a i prakticno je limuzina, zbog koncepcije. Pravilnije bi bilo reci sedan, jer se onda ne mesa pojam luksuz sa pojmom limuzine.
Uros Cuore Sportivo
U pravu si. Jeftina limuzina je sedan, Napisao sam "glumi" jer ipak mislim da Logan nema potrebnu dužinu kabine.
Korektan auto u tom cenovnom rangu (ukoliko ne povećaju cenu).
Koliko para,toliko i muzike,ali molim ne preterujte neopravdano navijački poredeći ga sa skupljim brendovima,jer su oni skuplji sa razlogom.
Ovo je vrlo korektan niskobudžetski automobil,koji koristi proverene motore i mehaniku(već odavno amortizovano kod Renoa),jeftinu radnu snagu i to je osnovni razlog niže cene i pravi razlog za kupovinu u ovim ekonomsko kriznim vremenima (širom sveta).
dobro izgleda, posebno prednji kraj, zadnji je kao i kod predhodnika slabije izveden...vidim da se analiziraju kojekakve stvari... pade mi na pamet koliki će biti klirens, imam utisak da će ga smanjiti. Do sada je bio 150 mm...najveći problem je što 1.2 75 KS slabije podnosi plin...
Evo i mog utiska. Svakako je skladniji od sandera kome su upropastili prednjicu i malo ulepsali zadnjicu. Kao vlasnik starog loganice imam nekoliko primedbi slabu zvucnu izolaciju, nedeljivu zadnju klupu (liftback bi bio prava stvar) i losu limariju (farbu). Ne svidja mi se sto je novi duzi, trebali su malo da ga prosire i smanje visinu zbog stabilnosti i aerodinamike. Uostalom sa prostorom, Wb i gepekom stari logan je D klasa, a spoljne dimenzije skromne. Cenim da novi logan ako bude i jeftiniji ne moze da ponovi uspeh Mk1.
Auto je odlican. Za ''Mengea'': ti nemas pojma o tome ko vozi kakav auto! Ja, recimo mogu da kupim BMW, ali volim Daciju vise od bilo kojeg drugog nabildovanog auta. Svasta, kakva kategorizacija snobovskih osoba!
Elena
Možeš da kupiš BMW, znam. Nekoga pre 2000 godišta.
Vidi, ja bi zaista mogao da kupim novog skromnijeg BMW ali mi ne pada na pamet trenutno.
Nisi ti mene drug razumeo. Mada ni daciju, ja lično ne bi kupio. Bar za sada dok ne otkloni neke nedostatke... koje sam gore naveo.
@Mange
"Možeš da kupiš BMW, znam. Nekoga pre 2000 godišta."
Hahahaha, ooooo, sto se nasmejah, dobar!
Ako budu cene kodnas kao i za Francusko trziste nece se sigurno prodavati kao aktuelni (trenutni model).Novi model najvisi paket opreme sa dizel motoro od 90ks prebacio 13.000 eura, KIA Rio sedan sa dizel motorom kosta manje, a garancija 7g. o izgledu i opremi da i ne govorimo...,