
Inženjeri koji stoje iza novog dizel motora koji je u Hondi Civic, rešili su da progovore o filozofoji i razmišljanjima koja stoje iza njegovog razvoja.
Dostupan korisnicima od januara 2013. godine, novi 1.6 litarski dizel motor kombinovaće impresivnih 120 KS snage sa niskom emisijom izduvnih gasova od 94 g/km i kombinovanom ekonomičnom potrošnjom goriva od samo 3,6 L/100 km.

To će biti najlakši dizel motor u svojoj klasi, težine 47 kilograma manje od 2.2 litarskog Honda i-DTEC motora i biće prvi motor u novoj Hondinoj poslovnoj filozofiji pod imenom Earth Dreams Technology. To je pristup koji će biti primenjen na sve Honda pogonske motore i sisteme u budućnosti, usvajajući tako male promene koje imaju značajan efekat.

Suehiro Hasshi, vođa projekta novog modela Civic, rekao je da je pametna i čista tehnologija bila u centru razvoja 1.6 litarskog dizelaša. "Naša motivacija je bila da napravimo mnogo malih i detaljnih poboljšanja, tako da svi oni zajedno naprave velika poboljšanja. To je izazov i lepota snova filozofije Earth Dreams tehnologije. Težište naših želja nove Earth Dreams tehnologije je da uravnotežimo ekološku efikasnost sa dinamičkim performansama koje se mogu očekivati od Hondae. Važno je da su naši automobili i dalje zabavani za vožnju.", izjavio je Hasshi. Takođe, Tetsuya Miyake, vođa projekta 1.6 litarskog i-DTEC motora, rekao je da je novi motor imao potpuno novi pristup od samog početka. "Nije bilo nikakvih ograničenja za nas, jer bi ti ciljevi bili isuviše jednostavni. Bili smo odlučni da uspostavimo naše standarde koje će naši konkureti morati da prate ako žele uspeh na tržištu.", izjavio je Miyake.
Honda kaže da će novi 1.6 litarski dizelaš, dizajniran specijalno za evropsko tržište, nastaviti rastuću potražnju kupaca za malim dizel motorima sa niskom emisijom izduvnih gasova. Takođe, ovaj motor biće ugrađen i u novi model Honda CR-V kasnije sledeće godine.
Izvor: Netauto.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Honda
Nije mi jasno zasto upropastise Civic ? o.O
Bolje da ga nisu dirali, bio je puno lepsi.
PITBULL
Nisi nam ti potencijalna mušterija.. ;) Pazari ti prošli TypeR i svako zadovoljan..
Obzirom da je Eko motiv jako bitan, dobro je da su izvukli i 120ks..
Samo treba sačekati cenu.. A ona neće biti diskontna..
Đenka
;)
PITBULL
Bez teških reči molim.. :)
Meni je novo, novo.. Ovo je evolucija revolucije.. ;)
Te je bolji novi.. Ali se igra kladža za prošli 1.8 Sport.. ;)
Kada se realno pogleda, najbolji je 2g. star Civic za jedno 10.000 ojra.. Milina Božija..
Bilo bi lepo upoznati gospodu Suehiro Hasshi i Tetsuya Miyake.. Dubok naklon..
motor ce biti skup ali i ce i olaksice biti znatne zbog eko standarda tj manje od 100g/km
Video sam beli Civic u gradu, izgleda lepse nego na slikama, o kvalitetu nema govora, jos sad mali dizel, okrnjice od svakog pomalo, i od VW-a, francuza i italijana, najveci ce najmanje osetiti, najmanji...
Panchev9,
Prisutan! :)
Dobro zboruvaš "evolucija revolucije"!
Upravo to... dodao bih još trebalo je imati m..a nastaviti prethodnu generaciju.
Po meni uspeli skroz. (manjina i ja tako mislimo)
Ali kada se sedne u ovaj auto, posmatrati svet sa pozicije vozača?... (lakši orgazam je u pitanju)
:)))
I tako i Honda uspela napraviti mali dizelas, kao i evropski konkurenti pre samo desetak godina...
Hondin "Earth Dreams Technology" ima smisla koliko i Mazdin "Sky Active Technology". Oba filozofska "sustava" su mi krajnje nejasna ...
Ali mi je jasno da će ovo da bude sve, samo ne jeftino, jer je to "honoda", a ne mazda 3 CDI 116 "Tutakumi" ...
carobnjak
tako su i prozivali japance za vvti i ivtec....japanci kada ga naprave to je to....
1. Pohvala za 1.6ccm
2. Sve moguće kritike za dizajn
3. Enterijer sa 32 različite boje, cirkus
@ipanema
tada su japanci bili pioniri u tehnologiji!
Danas su penzioneri, i to jako ostareli...
@Panchev9
mozes slobodno, prvo objasni ovo iz teksta: "Inženjeri koji stoje iza novog dizel motora koji je u Hondi Civic, rešili su da progovore o filozofoji i razmišljanjima koja stoje iza njegovog razvoja."
Gde su bili poslednju deceniju???