
Škoda prilikom predstavljanja nove Octavie nije otkrila specifikacije motora koji će pokretati novu uzdanicu fabrike, ali je češki proizvođač sada odlučio da objavi sve detalje koje bi mogli zanimati potencijalne kupce.

Poznato je tako da će se u paleti benzinaca naći:
• 1.2-litarski TSI od 86KS (63 kW) koji razvija 160 Nm obrtnog momenta
• 1.2-litarski TSI Green tec od 105KS (77 kW) i 175 Nm obrtnog momenta
• 1.4-litarski TSI Green tec od 140KS (103 kW) i 250 Nm obrtnog mometa
• 1.8-litarski TSI Green tec od 180KS (132 kW) i 250 Nm obrtnog momenta
Kupcima će na raspolaganju biti i četiri dizel agregata koji uključuju:
• 1.6-litarski TDI od 90KS (66 kW) koji razvija 250 Nm obrtnog momenta
• 1.6-litarski TDI Green tec od 105KS (77 kW) i 250 Nm obrtnog momenta
• 1.6-litarski TDI GreenLine od 110KS (81 kW)
• 2.0-litarski TDI Green tec od 150KS (110 kW) i 320 Nm obrtnog momenta
U zavisnosti od izabranog agregata, kupci se mogu odlučiti za 5-stepeni manuelni menjač, 6-stepeni manuelni menjač ili 7-stepeni DSG. Inače, pomenuti motori pripadaju novoj EA211 (benzinskoj) i EA288 (dizelskoj) porodici što znači da se odlikuju laganom konstrukcijom, redukovanim unutrašnjim trenjem i optimizovanom termalnom regulacijom.
Izvor: Mojauto.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
P®ed®age,
jesul` ovi TSi "kaišari", tj. oni "izlečeni"?
Interesantan ovaj od 140 benzinskih horsova i 250Nm, pretpostavljeno na veoma niskim obrtajima.
Mada kako sada verovati onima s greškom "rođenima"...
Znači 1.4 / 122 ks samo u Rapid.
Off: U momentu pisanja, Outlander = 666 glasova..
Octavia je veca i jeftinija od Golfa,a pritom ima i malo emocionalniji dizajn.
zna li neko tezinu auta..to je kljucno ,za ovaj slabi bazni motor, Njega bi trebali izbaciti iz ponude.al dobro oni kazu nek se nađe..
druga stvar je unutrašnji dizajn..Da li se u VW boje da ikada uvedu neku promenu u bojama sedišta, boji Sive plastike, da auto ne deluje tako monoton iznutra, jednoličan i nepoželjan za duže druženje
Ne znam kako se ponaša 1.2TSI sa 86KS ali ovaj sa 105KS sam imao priliku probati u Altei XL i mogu samo reći riječi pohvale (na stranu pouzdanost ovom prilikom)
Motor ima sasvim dovoljno snage i momenta a imao sam subjektivan osjećaj da je u najčešćem režimu korišćenja (do neke 3-4000 obrtaja) jači od 1.8 16v motora sa 140KS u Orlandu u koji sam prešao odmah poslije Seata (jeste da su tu i kumovali dugački 5. stepeni prenosa u Chevroleta naspram odlično proračunatog 6.brzinskog Seatovog mjenjača)
"2.0-litarski TDI Green tec od 150KS (110 kW) i 320 Nm obrtnog momenta" - prava mera!
1.6 TDI GreenLine 110ks je stedljiva varijanta ovog motora, ili kako ga oni ovu "GreenLine", sa smanjenom potrosnjom goriva i emisijom CO2.
Inace, kazu da je ova Octavia III laksa od prethodne za oko 100kg (sa istim motorom)
Opasno su je priblizili VW Passatu i po medjuosovinskom rasojanju i po duzini (a kako pricaju i po kvalitetu).
Pretpostavljam da ce naredni Passat biti dosta veci.