
Nakon što je prošlog meseca objavio fotografije testnog prototipa, Porsche je konačno i zvanično predstavio novi 911 RSR model.

Trkački automobil je predviđen za učestvovanje u svetskom šampionatu trka izdržljivosti, a baziran je na sedmoj generaciji 911-ice i opremljen nizom komponenti od ugljeničnih vlakana (uključujući vrata, centralnu konzolu i zadnji spojler). Dizajneri su koristili i prozore od polikarbonata i litijum-jonske baterije kako bi održali težinu vozila što manjom.

4,0 litarski, 6-cilindrični motor od 460KS je preuzet iz standardne verzije, ali uparen je sa novim, 6-stepenim, sekvencijalnim menjačem čije se kontrole nalaze na upravljaču.

Porcsheov tim AG Team Manthey će ove godine koristiti dva 911 RSR-a kojima će upravljati Marc Lieb, Richard Lietz, Romain Dumas, Joerg Bergmeister, Patrick Pilet i Timo Bernhard.
Izvor: Autonet.hr
Foto: Porsche
[4,0 litarski, 6-cilindrični motor od 460KS je preuzet iz standardne verzije.]
Nije. U ovom modelu je tzv. Metzger motor. Standardna verzija 991 ima novi 9A1 motor koji nije predvidjen za trke. To je razlog velike pobune medju kupcima Porschea, jer taj 9A1 motor je ubacen u 991 GT3 verziju. U GT2/GT3 verzijama bi trebali biti motori koju se dokazali na trkama, a ne motori koji su testirani iskljucivo za cestovne verzije.