
Kao najavu za novu generaciju C4 Picassa, Citroen je početkom marta na Salonu automobila u Ženevi predstavio njegovu koncept verziju nazvanu Technospace Concept.

Serijski C4 Picasso II se po pomenutog koncepta vizuelno praktično i ne razlikuje, a radi se o kompaktnom MPV modelu koji je dugačak 4428 mm, širok 1826 mm, visok 1611 mm, međuosovinsko rastojanje je 2785 mm, dok zapremina prtljažnika iznosi 537 litara.

Težina se u zavisnosti od verzije kreće od 1252 kg (koliko ima benzinski C4 Picasso VTi 120) do 1298 kg (dizelaš C4 Picasso e-HDi 115).

Takođe, u zavisnosti od verzije, točkovi su od 16, 17 ili 18 inča, a zapremina rezervoara za gorivo kod modela sa benzinskim motorom je 57 litara (kod dizelaša 55 litara).

Auto je dobio novu PSA modularnu EMP2 platformu, a Francuzi najavljuju da je novi C4 Picasso i aerodinamičniji u odnosu na svog prethodnika.

Što se palete motora tiče, kupci će (bar na početku) moći da dobiju benzince VTi 120 i THP 155, kao i dizelaše HDi 90, e-HDi 90 i e-HDi 115.


C4 Picasso VTi 120 ima 88 kW/120KS pri 6000 o/min. i 160 Nm pri 4250 o/min., postiže 187 km/h, do 100 km/h ubrzava za 12,3 sekunde, prosečna potrošnja goriva je 6,3 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 145 grama po km.
C4 Picasso THP 155 raspolaže sa 115 kW/156KS pri 6000 o/min. i 240 Nm pri 1400-4000 o/min., može do maksimalnih 209 km/h, do stotke stiže za 9,0 sekundi, troši 6,0 l/100 km, a emisija CO2 je 139 g/km.
C4 Picasso HDi 90 ima 68 kW/92KS pri 4000 o/min. i 230 Nm pri 1750 o/min., najveća brzina je 173 km/h, ubrzanje do 100 km/h iznosi 12,9 sekundi, kombinovana potrošnja goriva je 4,2 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 110 g/km.
C4 Picasso e-HDi 90 takođe ima 68 kW/92KS pri 4000 o/min. i 230 Nm pri 1750 o/min, ali je potrošnja smanjena na 3,8 l/100 km, a emisija CO2 na 98 g/km (najveća brzina 175 km/h, ubrzanje do stotke za 13,7 sekundi).
Citroen C4 Picasso e-HDi 115 razvija 84 kW/115KS pri 3600 o/min. i 270 Nm (285 Nm sa overboostom) pri 1750-2500 o/min., najveća brzina je 189 km/h, do 100 km/h stiže za 11,8 sekundi, potrošnja goriva iznosi 4,0 l/100 km, a emisija CO2 je 105 g/km.
Zvanična premijera novog C4 Picassa se očekuje početkom aprila, nedugo posle toga počinje i prodaja, a cene za sada nisu poznate.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Citroen via Autoforum.cz
Da su prednji farovi drugaciji tj.veci, bio bi odlican.
Sve pohvale za sedista!
kad ga covjek vidi pomisli da se radi o autu, dok se ne zagleda -.- katastrofa, citroenu treba zabranit proizvodnju, ruglo do rugla
Ali displej na sredini :( Zasto je to uopste dobro. Vozio sam Yarisa, pre neki dan i jako me nerviralo sto je kilometar sat na sredini ....
Preboleo sam prednja svetla ali ne nmogu zadnja od Golfa Mk6. Svejedno, najzanimljiviji u klasi.
Odlično , smijelo i razigrano , jedino na zadnjem kraju nestalo inspiracije , pa su nabacili ove dosadne VW style štopke...
mozda... al meni licno je Zafira prema ovome, ko dvopek prema sampiti....booooring!
istina, o ukusima se ne raspravlja i svakom se svidja nesto drugo ali, prema vidjenom, prema upotrebljenoj platformi i "filozofiji", u ovom momentu daleko najbolji i najzanimljiviji obiteljski monovolumen...
Enterijer = odlican dizajn, ali grozni materijali kao i do sad, posebno mi se dopadaju asimtericna prednja sedista.
Lep je, ali mi se i dalje vise dopada aktuelni.
Citroen ima najorginalniji dizajn od svih evropskih proizvodjaca (ne racunajuci supersportiste)
Nalepše proporcije u klasi. obline prelepe, sklad i elegancija i avangardno rešenje za farove.
Konkurenti Scenic, Karens i C-max izgledaju bledo i kao senke su pored ovog Pikaso-a.
@ Fordovac
Ali uvek bolji nego u Scenic-u
@Fordovac
Jel' očiju ti , otkud znaš kakvi su materijali , kad auto još nije ni pretstavljen?!
@Djordje
Jel` ociju ti, zar ozbiljno shvatas coveka koji konstantno ostavlja takve komentare?
@Djodje
...ha cuj... buduci da je novi picasso nekih 140 kila laksi od sadasnje, od kojih je 70 kila "odnela" nova platforma a 70 kila materiali unutrasnjosti, ti su sigurno isti, zato jednako grozni, samo sto su tanji... :)
Zato sto vidim sliku???
Isto si me to pitao akda su se pojavile sliek fiajta 500l, ja kazem da je palstika odvratna, a ti me pitao kkoa to, pa se ispostavil oda jeste ziv plastikaner.
SIgurno nije Dacia nivo, ali pogledaj donji deo oplate zadnjih vrata, okvir oplate zadnjih vrata, prednjih vrata, deo na kome lezi menjac, deo oko pregrada za ruakvice, deo na kome je volan, ideo iznad volana, dugmice za prozore, policu u gepeku- sve izgelda bas bas kao plasticna flasa ili nesto.
I jos ti touch dugmici koje moreas da gledas da bi nashao...
Zafira se ne rachuna jer ona im farove umesto branika (oximoron).
@ Fordovac
Ako tvrdis da Citroen/Pezo imaju lose plastike, ti nemas blage veze sa automobilizmom. Kad si video Pezoa, ili Citroena pa cak i Fijata da mu je i posle 300.000Km pocepano sediste ili da su ispucale plastike od sunca, sto je cesta pojava kod nekih drugih, kao sto je Ford na primer?!
@ Sinbad
On nije nikad seo u PSA.
Kod mene pliš, koža, kontrolna na dodir kao koža, mekana.
Prethodni C4 Picasso je bio pun hroma i kože.
A Ford me razočarao na sajmu kod bazne Fieste i kod B-maxa
Samo ti Fordovac hejtuj, nisam ja jedini koji primećuje loše plastike
Ovaj, jel neko od vas u zivotu seo u Audi A8 npr?
Pa i u njemu iam stvari koje izgledaju bez veze. Mislim da iasm vrlo niske standarde i ne ocekujes dovoljno za svoj novac.
Sledecje cj uda cujem kako Mini ima kvalitetne amteriajle u enteriejru...
Fiajt ima odvratne plastiek po svojim vozilima, sa izuzetkom Punta od kada su ga restilizvoali je okej, ali pre toga dibidus.
Dopada mi se enteriejr Citroena DS5, C3, DS3, ali daleko je to od zadovljavajucjeg, pa makar i bilo najbolej u segmentu.
Setim ose samo na sta je lico prethodni c3, c1, Berlingo...
Ne izgleda uopste lose, nije najlepsi ali ni najruzniji, ali je zato jedan od originalnijih. Ovi instrumenti su dokazani kao promasaj ali Francuzi su takvi vickasti i nonsalantni, tako da to prolazi... mogli su makar brzinomer samo da izmeste ispred vozaca al' ajd sad.
Meni ne smeta centralna konzola s obzirom da je digitalna, ali an nekim automobilima kao sto je Yaris zaista ne vidis nista.
Poredis A8 i Pikaso. Aman pa 3 pikasa kupis za 1 A8. Inace nisam odusevljen Audijem generalno. Ipak je Merc i BMW jedini pravi budzet premium. Kad sam kupovao auto za firmu, bilo je svasta u opciji. I MB, i Audi i pobredio je na kraju BMW 3. Ima i on nedostataka, ali je od A4, za glavu bolji auto!
Centralna tabla vam smeta samo zato sto ste navikli da je ona iza volana. Inace, uopste nema nekog narocitog razloga da bude bas tamo jer se mora skrenuti pogled sa puta da bi bilo sta procitao sa nje.
Sa druge strane, centralna tabla se vidi perifernim vidom jer je odmah ispod sofersajbne i mnogo je veca i preglednija. Svaku promenu odmah uocis, svaku lampicu vidis cim se ukljuci... Mnogo ljudi je ostalo bez motora jer nisu na vrame primetili lampicu za ulje ili skalu temperature vode.
Pored toga, to resenje ostavlja slobodan prostor vozacu nadohvat ruke za sve one papirice, kljuceve i gluposti za koje nikad ne znas sta da radis sa njima.
Otvorite oci, razmisljajte malo van usko ogranicenog okvira.
@ Soko
Zaboravio si Head-up display ili se šališ?
Ja sam ubeđen da je to standard kod ovog budućeg C4 Picasso-a.
I ostavlja prostor za bolju preglednost.
Vozio sam pre neku godinu Yaris 1, display jeste na serdini, ali je zakrenut ka vozaču i boje je tirkizno plave na crnoj podlozi i odlično se prate podaci na njemu.
E sad ni ja baš ne volim kad mi je prazno iza volana, ali... sve ima svoje
Ako bi makar uz doplatu mogla da se dobije ovo vozilo sa instrument tablom iz peglice umesto ove svemirske tada bih i razmislio o ovom vozilu. Steta pa ne moze
@Fordovac...
u pravu si... sve sam jad i očaj od materiala :)) ;)
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/cs/Citroen_C4_Picasso_2013_seriovy_vse_079_800_600.jpg
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/cs/Citroen_C4_Picasso_2013_seriovy_vse_084_800_600.jpg
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/cs/Citroen_C4_Picasso_2013_seriovy_vse_083_800_600.jpg
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/cs/Citroen_C4_Picasso_2013_seriovy_vse_082_800_600.jpg
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/cs/Citroen_C4_Picasso_2013_seriovy_vse_086_800_600.jpg
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/cs/Citroen_C4_Picasso_2013_seriovy_vse_092_800_600.jpg
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/cs/Citroen_C4_Picasso_2013_seriovy_vse_093_800_600.jpg
http://www.autoforum.cz/tmp/magazin/cs/Citroen_C4_Picasso_2013_seriovy_vse_094_800_600.jpg
galerija s preostatkom slika:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/citroen-c4-picasso-2013-uniklo-vse-o-seriovem-robocopovi-i/