home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renaultov SUV Koleos je doživeo još jedno doterivanje, a to su uostalom najavile i one špijunske slike napravljene negde u Kini. Sada je Koleos facelift i zvanično pred nama, i to kao jedna od premijera International Buenos Aires Motor Show-a.  

Što se vizuelnih promena tiče, Koleos (dužina 452 cm, širina 185 cm) je ovom prilikom pre svega dobio izmenjeni prednji deo (nova maska sa velikim Renault logom, branik), retrovizore sa LED pokazivačima pravca, a proširena je i paleta boja (uključujući i Ebony Brown boju), novi su alu točkovi, kao i par novih hromiranih detalja.

Pažnju privlače i novi braon kožni enterijer u skladu sa pomenutom Ebony Brown bojom spoljašnjosti i novi Renault R-Link multimedia sistem sa 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, a tu su i kamera za vožnju unazad, Hill Start Assist i Hill Descent Control, Bose audio sistem, kao i Blind Spot Warning sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu.

Renault obnovljeni Koleos inače opisuje kao prostrano, komforno i svestrano porodično vozilo koje se nudi u verzijama sa 2WD i 4WD pogonom (ovaj potonji sa tri moda - ‘Auto’, ‘Lock’ ili ‘2WD’).

U ponudi je 2,0 litarski dizel motor u verzijama dCi 150 i dCi 175. Slabiji ima 110 kW/150KS i 320 Nm, a takav Koleos od 0 do 100 km/h ubrzava za 10 sekundi, može do maksimalnih 183 km/h, po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 5,7 l/100 km i emituje 147 grama CO2 po km.

Ivan Mitić – Autoblog.rs  




čitanja : 1899



Komentari

Ni tamo ni vamo. Avangardan samo zbog retke pojave na ulicama.

Autor Uroš Cuore Sportivo 19 Jun 2013, 21:25

Ne bi joj 100 faceliftova pomoglo

Autor Milos89 19 Jun 2013, 22:20

ruznoooo

Autor mire_tz 20 Jun 2013, 20:59

Dizajn jeste malo avangardan, ali daleko od toga da je ružan. Uživo izgleda mnogo bolje.
Vozio sam ga 2-3 hiljade kilometara i moram da kažem da je u pitanju najudobniji SUV od onih koje sam imao prilike da vozim, ili su me vozili. Pritom mislim na RAV, Hondu, IX 35 i Sportage.
Ono što je veliko iznenadjenje za ljude koji su imali prilike da se sa ovim autom odmetnu u vožnju van asfalta su fantastične off road mogućnost, a da vam pritom ne ispadne kamen iz bubrega. Puno komplimenata za ovaj auto. U Srbiji je prilično dobro opremljen model sa 4x4 pogonom koštao oko 24.000 EUR. Za te novce, teško je bilo dobiti takav auto od drugih proizvodjača

Autor Jovan 21 Jun 2013, 10:06

Ovakva prednjica mozda pristaje Twingu ali ovde je stvarno nakaradna!

Autor carobnjak 22 Jun 2013, 21:25