home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački magazin Auto Bild piše da bi sledeća, druga generacija Chevroleta Volt (u Evropi kao Opel / Vauxhall Ampera) mogla da se pojaviti tokom 2015. godine.

Prema sadašnijim saznajima, novi Volt bi trebalo da bude lakši i da ima efikasniji pogonski sistem, pa se očekuje manja potrošnja i emisija CO2, kao i duža autonomija.

Takođe, novi Volt bi trebalo da bude i jeftiniji od sadašnjeg modela, a kako bi mogao da izgleda pokazuju ovi renderi iz Auto Bilda.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Autobild.de



čitanja : 1599



Komentari

Ako moze sa pravim gepekom, i bez selotejpa koji drzi neki jastuk da popuni rupu izmedju zadnjih sedishta. lol

Autor Fordovac 22 Jun 2013, 14:17

"...pa se očekuje manja potrošnja i emisija CO2" - zar volt nije elektromobil, kakva manja emisija CO2? Kakva potrosnja?

Autor Damko 23 Jun 2013, 13:22

@ Damko, iz ranije objavljenog PR saopštenja Chevroleta o aktuelnom Voltu:

"Pogonjen električnom energijom sve vreme, Volt pruža do 80 kilometara vožnje na energiju dobijenu iz akumulatora sa nultom potrošnjom goriva i emisijom izduvnih gasova. Sposobnost rada nakon što je potrošena energija iz akumulatora je ono što Volt izdvaja od drugih električnih vozila. Preko 500 km produženog dometa Volta isporučuje napredni benzinski motor od 1,4 litre, sa 86 ks, koji služi kao sopstveni generator vozila. Kada je energija akumulatora potrošena, napajanje se neprimetno prebacuje na električnu pogonsku jedinicu generatora. Pri kombinovanom režimu vožnje, Volt emituje svega 27 g ugljendioksida po kilometru i troši 1,2 litre benzina na 100 kilometara. Volt se može beskompromisno voziti u gradu ili na seoskom terenu u svim klimatskim uslovima."

Autor auto 23 Jun 2013, 14:04

auto

Ja sam mislio da nema klasican motor.
A ampera?

Autor Damko 23 Jun 2013, 14:26

Ampera je isto to.

I samo vredi dodati da nije bas elektro vozilo, jer posotji "prva brzina" kada koristi i motor i bateriju, i da zapravo jeste motor povezan sa osovinom iako su tvrdili da nije dok neko nije "rastavio" svoj Volt...

Ukratko, skucen enteriejr, gadna zadnja klupa i visoka cena = nema prodaje.

Autor Fordovac 26 Jun 2013, 00:28