
Sem modela Grand i10 za indijsko tržište, Hyundai je predstavio i novi i10 koji će se prodavati u Evropi.
Premijera novog i10 je zakazana za sledeći mesec na Salonu automobila u Frankfurtu, dok prodaja u Evropi startuje u novembru. Ovde i podatak da će se novi i10 proizvoditi u Hyundaijevoj fabrici u Turskoj.

Sem modernijeg izgleda u odnosu na istoimenog prethodnika, novi i10 donosi i novu platformu, povećane dimenzije i prostraniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima, a dugačak je 3665 mm, širok 1660 mm i visok 1490 mm. Dakle, 80 mm je duži, 65 mm širi i 50 mm niži od prethodnika od koga ima i 5 mm duže međuosovinsko rastojanje. Takođe, njegov prtljažnik zapremine 252 litra je među najvećima u klasi.

Za sada su najavljena dva benzinska motora, i to 1.0L trocilindrični agregat sa
68KS i poznati 1,2 litarski četvorocilindraš sa 86KS. Za sada još nije
definitivno odlučeno da li će se nuditi i dizelaš.
Tehnički podaci za novi Hyundai i10 sa 1.0L motorom:
Tri cilindra, zapremina 998 cm3, snaga 50 kW/68KS, obrtni moment 95 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h 14,5 s, najveća brzina 155 km/h, prosečna potrošnja (fabrički podatak) 4,4 l/100 km, emisija CO2 103 g/km
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Iz profila prva A klasa. Bocna lajsna i svetla pozadi su tako Reno fazon (sto Sklio sto Kaptur). Cak pozadi malko podseca na BMW seiju 1.
Napred bi komotno mogao da nosi Ford znacku.
Sve u svemu...prihvatljivo.
P.S. Ova srebrna boja postaje zastitini znak Hjundaija.
Kao nekad siva kod Daihatsu Aplauza, Sharejda i Korole s pocetka 90-ih.
veoma lijepo auto ... sa 1.2 motor bi ce cool .. nadam se da nece biti previse skup ..
Brutalno izgleda!!! Ja imam i10, koji obožavam, volim ga kao dete svoje, ali da imam para možda bih uzela ovaj novi model. Ali samo možda, pošto sam emotivno vezana za svog "Bugicu".