
Podsećanja radi, Mercedes-Benz je krajem prošlog meseca saopštio da je dopunio ponudu nedavno obnovljene E klase, koja sada može da ima i devetostepeni automatski menjač.
Takođe, Mercedes je tom prilikom objavio i da je E220 BlueEfficiency Edition dobio sedmostepeni 7G-Tronic automatik, a istovremeno je najavljen i model Mercedes E200 NGD (Natural Gas Drive) sa pogonom na prirodni gas.
U međuvremenu su objavljeni novi detalji o modelu E200 NGD, a najavljena je i nova verzija E220 BlueTEC BlueEFFICIENCY Edition.
Dakle, Mercedes E200 NGD pokreće bi-fuel četvorocilindrični motor sa 115 kW/156KS i 270 Nm obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h traje 10,4 sekunde, dok najveća brzina iznosi 220 km/h.

Kada se kreće na benzin, E200 NGD ima prosečnu potrošnju goriva od 6,3 l/100 km i emisiju CO2 od 147 grama po km, a sa pogonom na priprodni gas potrošnja iznosi u proseku 4,3 kg/100 km, uz emisiju CO2 od 116 grama po km. Takođe, upotrebom prirodnog gasa troškovi za gorivo se smanjuju za oko 50%, što znači uštedu od oko 1.000 evra godišnje, ako prelazite oko 20.000 km godišnje (procenjeno na osnovu cena u Nemačkoj).
E200 NGD će kupcima biti na raspolaganju od decembra ove godine, i to po ceni koja u Nemačkoj iznosi 47.808 evra.
Što se tiče modela E220 BlueTEC BlueEFFICIENCY Edition, ovaj automobil pod haubom ima 2,1 litarski četvorocilindrični dizel motor koji raspolaže sa 125 kW/170KS i 400 Nm obrtnog momenta, dovoljno za maksimalnih 227 km/h i ubrzanje do stotke za 8,4 sekunde.

Kako bi se što više smanjila potrošnja goriva i emisija CO2, E220 BlueTEC BlueEFFICIENCY Edition između ostalog ima i start/stop sistem, optimizovanu 7G-TRONIC PLUS automatsku transmisiju, aktivni zatvarač prednje maske i gume sa smanjenim otporom kotrljanja, a takođe je i za 15 mm niži. Zahvaljujući svemu navedenom, prosečna potrošnja goriva (po fabričkim podacima) iznosi 4,4 l/100 km, a emisija CO2 je 114 grama po km.

E220 BlueTEC BlueEFFICIENCY Edition će se u prodaji naći od septembra, a u Nemačkoj košta 47.273 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs