
Sem što priprema naslednika Freelandera i Range Rover sa dužim međuosovinskim rastojanjem, Land Rover je sada najavio i skoru prezentaciju obnovljene verzije modela Discovery.
Discovery modelske godine 2014 će oficijelnu premijeru imati sledeće nedelje, na Salonu automobila u Frankfurtu, a dok se to ne desi evo i prvih zvaničnih slika.

Kao što se i očekivalo, velikih vizuelnih izmena nema, a između ostalog tu su doterana prednja svetla, maska i branik, kao i retrovizori sa pokazivačima pravca, dok se na zadnjem delu nalaze blago doterana svetla. Takođe, tu su i dva nova seta alu točkova, unapređeni audio sistem (standardno sa 8 zvučnika, opciono sa 17 zvučnika), bogatija oprema (uključujući i sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu), kao i natpis "Discovery" na haubi umesto "Land Rover".

U ponudi ostaje i opcioni "Black Design Pack", sa bogatijom opremom i crnim alu točkovima od 20 inča.
Land Rover u press saopštenju posebno ističe 3.0L SDV6 Diesel motor sa 256KS pri 4000 o/min. i 600 Nm pri 2000 o/min., kome je po fabričkim podacima prosečna potrošnja goriva smanjena na 8,0 l/100 km, a emisija CO2 sa 230 na 213 grama po km. Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 8,8 sekundi, dok je najveća brzina 180 km/h.
I na kraju, stari 5.0L V8 benzinac je zamenjen novim 3.0L V6 agregatom sa kompresorom koji raspolaže sa 335KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ocekivano, podseca na veceg brata. Samo bih skinuo ovaj natpis napred.
Ако се не варам "Ленд Ровер" је избачен као званично име. Сад су сви луксузни па тако и овај "малац". :)
Иначе овај Дискавери прво стави Г-класу на задње седиште и тек онда креће у авантуру. ;)
@Gagiba
Nemoj molim te te djecije price. G klasa je najbolji terenac na svijetu i tacka. Mozes ti da uporedjujes ove indijske tarabakule koliko hoces sa masinom kao sto je G klasa.
Шлапхозен
Дискавери ће да стави једног Г-а у гепек, једног на кров а једног да повуче к'о приколицу и да обиђе целу Кенију тако...
Gagiba
Tanak je on za G. ; )
Pravi terenci su ti G, Wrangler i Defender. E jedino sto je G klasa luksuzni pravi terenac, za razliku od kolega. ; )
Al dobro, jasno je i tebi ko je tata, pa ga stavljas tamo gde on i nije tema. ; )
Ne znam da li mi je vise drago ili cudno da nisu pali pod uticaj jeftinog kicjenja automobila pred predstavljanje sledece generacije.
Nema ni nepotrebnog hroma, ni two-tone farbanja. Svaka cast.
NemanjaBB
Defender je za radnike, G klasa za gospodu. :)
Defendera nećeš videti da bogati voze, u gradu recimo, jer je bedan unutra a i spolja. Pogledaj lim spolja, kriv, kao da je peglan 100 puta.
Unutra jad i beda. Dok je G klasa jedini lux pravi terenac. ;)
Tako da realno, on i nije konkurencija G klasi. Za jednu G klasu kupiš tri Defendera. :)
Dakle, jes on dobra raga za offroad, ali za radnike, policiju itd. :) Motorizacija slaba, kao i ceo što je bedan, samo ima dobre off-road mogučnosti.
Imaš takve i Ruse i još bolje, Uaz Hunter npr. To je njegova konkurencija. ;) Tu su sa cenom, enterijerom itd.
https://www.youtube.com/watch?v=K6pQBDOP44E
Kao da porediš neki jeftini model od 5 metara sa S klasom. ;)
@Pit 04 Sep 2013, 11:40
ау Пит друже, како си се сад зезнуо, Дифендере можда не вози "господа" у Русији, Кини, Дубаију, Србији или Молдавији, али не би веровао кад бих ти реко ко све вози Дифендера (кад је на имању, додуше) у Енглеској, Француској, итд... У Енглеској сам се стицајем околности нашао на имању човека који располаже са једно 3 милијарде фунти, и погоди шта је возио ... Дифендера са дужим међуосовинским ....