
Promene na Hyundaiju ix35 su uobičajene za takvu vrstu intervencija na aktuelnim modelima - osvežen je dizajn prednjeg dela i ugrađena su nova LED dnevna svetla, za enterijer su upotrebljeni kvalitetniji materijali i ima nekoliko promena na instrument tabli. Unapređena je i bezbednost, ubuduće će Hyundai ix35 imati i senzore za kontrolu pritiska u pneumaticima.
„R“ dizel motor kao novinu donosi čistiju tehnologiju, kao što je recirkulacija
izduvnih gasova u izduvnom sistemu niskog pritiska.
Hyundai ix35 je veoma važan za Hyundai u Evropi. To je bio prvi model koji je
uspeo da promeni mišljenje o brendu kod kupaca na Starom kontinentu, a to je i
razlog zašto promene na redizajniranom modelu nisu radikalnije. U Hyundaiju
nisu želeli da dovedu u pitanje njegovu popularnost.

Prepoznatljivog i skladnog, ali oštrijeg dizajna, ix35 je zadržao svoju
individualnost i karakter, a uz poboljšana tehnološka rešenja i bolje vozne
karakteristike.
U ponudi će biti tri motora - benzinski 1.6 GDI od 135 KS, dizeli 1.7 CRDi od 115
KS i 2.0 CRDi od 184 KS i pogonom na sva četiri točka. Što se opreme tiče,
kupci će imati mogućnost da biraju između četiri paketa - iStart, iLike, iThink
i iLove.
Preuzeto sa : Netauto.rs
Foto: Hyundai
Nikad mi se nije ni sviđao.
Kia ima definitivno lepše modele po svim klasama.
Ceed vs i30
Rio vs i20
Venga vs ix20
Sportage vs i30
itd...
Veloster da ne pominjem
Opet ta buvljačka estetika, zar mora LED u farove.. Ne može da im padne na pamet da ih ture u branik, mnogo lepše, kao kod CX5, recimo..
Voleo bih da vidim tu kvalitetniju unutrašnjost, ali bogami i menjač. Ovaj sam bio blizu da kupim, davali tada čipovanu verziju po ceni osnovne, koja je i takva bila vrlo funkcionalna, ali ipak odustao.
Inače, meni lično jesu sve KIA-e lepše od adekvatnog Hyundai-ja. Osim Sportage-a. Tu mi je prihvatljiviji ix35, iako nije baš lep. Sportage je za moja poimanja previše vulgaran.
Sve u svemu, spoljašnji redizajn i nije se baš proslavio..
Pre nego neko predloži da se dnevna LED svetla iz glavnog fara prebace u branik,neka upita koliko koštaju ta "zamenska" LED svetla iz branika, a gde ćete da ih "po gradu" razbijete (ili Vam ih razbiju) za "pet minuta", jer je taj deo branika (uglovi) veoma često izložen "češanju" i savijanju,a ta svetla se ne savijaju, već PUCAJU.
Lepa su,bez dileme,LED dnevna svela na S-maxu u braniku (i slična rešenja),ali je to čisti funkcionalni promašaj.
Dakle,pohvala za iX35,bar što se položaja dnevnih svetala tiče
@Dikh tu kava
Da li bi mogao da kazes dva osnovna razloga za odustajanje od kupovine IX35 (ja cu ga sutra testirati, dolazi u obzir kao opcija za kupovinu)?
Uzelac,
Moji razlozi su relativno trivijalni. Meni konkretno nije baš potpuno legla vozačka pozicija, nisam se našao za volanom. Nije mi odgovaralo što se za preklapanje retrovizora ide u viši, mnogo skuplji nivo opreme. Nije mi odgovarao kvalitet unutrašnjosti. I konačno, nije mi odgovarao menjač, posebno kad se uporedi sa fantastičnim menjačem iz Škode (koju sam vozio).
Naravno, moji razlozi ne treba da budu i tvoji. Posebno ako je posle redizajna poboljšan (s tim da LED-ovi u svetlima nisu poboljšanje). Ja sam u poslednjem trenutku uzeo nešto drugo. A sa čipovanim dizelom, ovaj ix 35 sasvim je lepo išao, vidi da li ga još uvek daju..
Dikh tu kava,
Hvala! Nadam se da jos uvek nije stigao sa LED u farovima. Slazem se za menjac kod skode, vozim Superba vise od 3 godine, to je i meni bitno. Retrovizori mi nisu vazni, a sutra cu proveriti polozaj za upravljacem.
Nikako ne uzimati najvisi paket opreme ako si visok covek,zbog panorama krova mozda ne bude mesta glavi. Pozadi i inace nema bas mesta,ni klimatizacije. Ako je 2.0 dizel informisati se prethodno o kolicini ulja u karteru za zamenu (skoro 8 litara),da se posle ne kuka. Bazni nekada(kada su bila samo 3 paketa) nije imao ni rezervni tocak.Automatik nikako,lose ide, trosi bas dosta,a znaju problem praviti(koji ne znaju nekada za razumno vreme otkloniti).
Sajber dizajn enterijera i uopste dizajn je stvar ukusa.
co-driver
uh, koliko novih informacija, upoznacu ga i pre testiranja. Eksterijer je sasvim prihvatljiv, ali enterijer na slikama deluje stvarno po malo ‚‚sabanski‚‚, ali videcemo sutra.
Danas sam samo gledao, za par dana cu testirati sportage (veoma blizak brat), deluje skroz pristojno
Sportage ni u jednoj varijanti nema rezervni točak,ali bar može bazno da ima točkove od 16 cola (iX35 startuje sa 17),a gume za SUV-ove su i inače baš jako skupe.
I ti je dizajn stvar ukusa.
Voziš škodu? Ako ti je samo do 4X4,kupi škodu 4X4, oktaviju ili superba,svakako je značajno jeftinije od iX35 ili sportage u verziji AWD. A ako ti i treba samo 2WD,koji će ti uopšte iX35 ili sportage (bez uvrede)? Tu komfora nema ko u škodi,a mislim ni kvaliteta u dugoročnom smislu.
Co-driver
Odlican ti je komentar, pogadja sustinu. E sad, ja svaki drugi vikend idem na Kopaonik na skijanje, nije neohodno, ali voleo bi 4x4, pogotovo jer je gore guzva, a ova dva bratska modela su kraca 40 cm od Superba.
Uzelac
ako je samo za Kop, a ne za "lov-ribolov",ne treba ti 4WD SUV ( sa par cm klirensa više),već može i škoda oktavija 4WD dizel od 150 ks,koja je sa nekom "srednjom" (a bogatom )opremom jeftinija bar 2-3.000 od iX35 ili sportage 2.0 dizel od 136 ks 4X4 u paketu gde ćeš imati bar zadnje parking senzore (za koga je oktavija brza kao F1, a manje troši). Za onaj jači dizel od 184 ks treba doplatiti i još 700-800. A ako si skijaš, to što je oktavija duža 30-40 cm je samo "plus",jer ćeš imati u gepeku mesta za sve što ti treba. Uz to,4 najskuplje zimske gume od 16 coli za oktaviju nisu ni 500( može i za 400), a 4 "solidne" od 17 cola za SUV su bar 1.000 (michelin i vise od 300 po komadu).
Opet, ako te dizajnom SUV baš privlači,to je nešto drugo
co-driver
da, nije mi bas neophodno da u narednih mesec dva menjam automobil, pa mozda ipak sacekam novu Oktaviju scout. Inace,dobra su ti zapazanja,kao da i ti razmisljas o skorijoj kupovini.
Dikh tu kava
Jos u vreme kada sam kupovao Superba,ideja o SX4 mi je prolazila kroz glavu (njega sam mogao za kes, a Superb na lizing), ali sada vec imam dete, za maksimalno dve godine bi voleo i drugo, tako da ipak u ovim okolnostima otpada kao opcija,mada i dalje mislim da je za taj novac sjajna kupovina.
Ajde carobni dosta provociranja, verujem da ne bi imao nista protiv da ti je u garazi Superb :)
Uzelac
Od kada vozim jednu polovinu zime provedem stavljajući lance, a druge skidajući ih, već to i slep radim, pa me 4X4 nekako privlači, a skoda mi dodje kao ekonomski izuzetno racionalno resenje (inace potpuno narazumnog ) 4X4 pogona i rasipanja energije tokom nesnežnog perioda. SUV mašine su bemislenije,jer troše značajno više,a gubiš ležanje i uopšte voznu dinamiku, pri čemu će ti povećani klirens SUV-a veoma retko zatrebati ( toliko retko da to može da se zanemari i izbegne) .Niko, ali niko, ne nudi tako dobar porodični 4x4 automobil kao sto skoda nudi u oktaviji i superbu. Nova oktavija,sada, kada je unutra značajno porasla, ubija smisao kupovine superba, jer za oko 21.000 dobijaš izuzetno dobro opremljenu oktaviju od 150 ks ( od 105 ks i za značajno manje pare, a čak i takva ima bolje perfomase od hyndaija i kije od 136 ks 4X4 ). Ako mene pitaš, sada poručiš 4X4 škodilaka i on je to pre snega. Kakvi SUV-ovi i gluposti ( koji su uz to taman toliko visoki da ćeš „bez hoklice“ teško na krov da stavljaš skije ili bilo šta drugo ). SX4 može da ti posluži za „kliskanje“, ali ne i za skijanje, jer u njega ni pancerice ne mogu da stanu
Uzelac
bih!
Al za Oktaviju ne bih imao protiv, samo da nije klotara! :)
Pozdrav
co-driver
Definitivno si me vratio na prvobitnu ideju, tako da je sve blize odluka Oktavija karavan (1.8 tsi, 180 ks) 4x4.
carobnjak
Ajde onda neka se uskoro nadje Oktavija (pa makar bila i vRS).
Bez obzira na izbor motora za oktaviju 4X4, bar ćeš imati krov kola one dužine koja je dovoljna da se na njega stavi krovna kutija dovoljna dugačka i za duže skije,a što sa iX35 ili sportage nije slučaj. Pogledaj oko sebe kakve se krovne kutije voze po takvim i sličnim SUV-ovima. Kratke kutije,inače se vrata gepeka od te kutije do kraja ne mogu otvoritim pa ćeš i da do besveti razbijaš glavu od ta vrata, a i usled "grebanja" vrata od dno kutije da uništavaš vrata, kutiju, a možda i krovnu antenu.