home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Renault je u svoju ponudu ubacio i novo specijalno izdanje crossovera Captur.

To je Captur Arizona sa "Orange" eksterijerom i "Etoilé Black" elementima (krov, stubovi), sa zatamnjenim staklima, kompletom alu točkova od 17 inča, dvobojnim sedištima, R-Link infotainment sistemom i elementima od nerđajućeg čelika.

U ponudi su verzije Energy TCe90, TCe 120 EDC, Energy dCi 90 i Energy dCi 90 EDC, a cene za ovu verziju Captura u Francuskoj počinju od 20.200 evra.

Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 3065



Komentari

Svetlosna grupa ne treba da je tamo gde je gadja šmrk vode,ali moda je moda. Mačije oči tamo i nekako (kao u octavije,recimo) ,ali svetla u zadnjem braniku na »putanji zadnjeg točka« nikako i to sa »milion razloga«(oksidiraće vremenom,jer voda kad tad prodje, svetla uvek manje ili više prljava, pa i iznutra, užasno teška, a nekad i skupa zamena sijalica i dr).
Captur je predivan, ali bi bilo bolje,primera radi, da na sedištima nije onih rajsfelšusa »sa buvljaka«. Prokleta moda. Razumem kada za 20-30 eura kupiš neke sportske pantalone kojima su nogavice iz tri dela, spojene rajfelšusom,ali jeftina i nekvalitetna rešenja ne razumem kod kola koja idu i do 20.000 eura. Kola su ipak skuplja i trebalo bi da koriste ozbiljnija rešenja,što podrazumeva i sedišta koja će da traju koliko i motor,a ne da posle 50-100.000 km kupujem »na metar« rajsfelšuse po buvljaku ili ručno »vezem« sedišta kao što ribar krpi svoju mrežu.
A juče negde na netu na nekom našem sajtu beše i test klija sa 0.9 TCE, u kome rekoše da po gradu može da srkne i preko 10 litara. Ovde će i više

Autor co-driver 05 Sep 2013, 09:04

@Co-driver
Pa sedista koja imaju patent zatvarac su skuplja od onih koji ga nemaju, a to je radi pranja ili zamene ako do dojadi dezen.Isto je i sa jeftinim pantalonama sa pijaca, bez tog zatvaraca bi bile jos jeftinije taman za toliko koliko kosta taj zatvarac.A resenje mi je sasvim o.k.Uzgred, sto si uporedio sa bas jeftinim pantalonama sa pijaca? Ima ga i Avirex pilotska jakna,a ja ga imam na garnituri koja je kombinacija koze i tvida(vuneni materijal nastao u Skotskoj od rucno cesljane vune sa ostrva Luis i Haris-arhipelag Herbidi), taj tvid moze da se skine radi hemijskog ciscenja. Kola ovde kod nas nisu skupa,a nikad nisu ni koristila ozbiljnija resenja od cebeta i konja. Automobili jesu skupi poprilicno.

Autor Bobo 05 Sep 2013, 10:21

Zar sam rekao da su pantalone sa nogavicama iz 3 dela sa buvljaka? Nisu. Mislim da sam rekao da ću rajsfelšus za njih “posle” da kupujem na buvljaku.
Na tim Captur sedištima, tj. na vozačevom sedištu ( sedalnom delu i naslonu ), rajsfelšus će ( posebno pri ulasku i izlasku ) da trpi opterećenje koje, obzirom na smer sile, na duge staze neće moći da istrpi i ima da “zine” samo tako.
To o pranju tih navlaka ( ili njihovoj kasnijoj zameni, kada dosade, a zamena će da te košta kao polovan “levi bubreg” ) je samo naizgled smisleno, jer već za oko 50-60 eura možeš da na buvljaku da kupiš izuzetno kvalitetne presvlake za svaki automobil te klase. Čovek radi “po meri”, tako kvalitetno i od dobrog materijala, da se raspametiš, bolje su od fabričkih oplata na sedištima ( ili onih od par stotina eura koja se kupe kao dodatna oprema ). Pa, ako ti se baš isprlja ili ti putnici inače malo češće povraćaju, a ti baci ili operi ... Tako da i dalje mislim da je rešenje na Capturu van svake razumne logike

Autor co-driver 05 Sep 2013, 11:20

@co-driver
Bez uvrede, ali ja licno smatram da je sve sto moze da se skine ako je dobro odradjeno, kvalitetnije u smislu prakticnosti od istog toga sto ne moze.Resenje na Capturu je odradjeno bas zato da ne bi isao do buvljaka da ti covek ``radi po meri`` jer mislim da pri projektovanju niko od vodecih sefova autoindustrija, ne misli na srpsko trziste gde postoje takvi buvljaci, a verujem da za takvu rucnu ``avanturu`` u zemljama odakle ovakvi automobili dolaze bi morao da prodas i ``levi i desni bubreg``.A o kvalitetu bi trebalo pricati posle par hiljada kilometara,mislim.

Autor Bobo 05 Sep 2013, 11:44

Malopre videh bas ovakav bakarne boje, ekstra je!

Autor carobnjak 05 Sep 2013, 13:53

Autor carobnjak 05 Sep 2013, 13:53

"Malopre videh bas ovakav bakarne boje, ekstra je!"

Nit' kraće, nit' sadržajnije..Značajno bolje ti ide nego Novostima S Kurirom se još kolješ..;)

Autor Dikh tu kava 05 Sep 2013, 14:45

@Dikh tu kava
nisam imao vremena da merim zazore, kuckam plastiku itd, a i bio je zakljucan! :)

Autor carobnjak 05 Sep 2013, 14:49

co-driver
U gradu i golf 2 1,6 D može da srkne i 20L/100km. Samo je do vozača i njegove glave. Kao i onoga ko piše. Uglavnom, budalama je opasno dati auto. Svašta tu može da ispadne. Može da digne potrošnju i 100l bez vožnje u mestu :)
Zna se kako se potrošnja meri, a pored toga 0,9TCE ima i Start - stop sistem.

Autor stranac 05 Sep 2013, 17:59

Jel na ovom specijalnom izdanju ishmirglana gruba plastika oko centralne konzole/naslona za ruke? I jel su jednaki spojevi karoserije? :D

To bi zaista bilo specijalno.

Autor Fordovac 05 Sep 2013, 18:50