
Aktuelni Renaultov Megane treće generacije je svoju svetsku premijeru doživeo 2008. na Salonu automobila u Parizu, dok je njegova doterana verzija imala promociju na Salonu u Ženevi prošle godine.

Budući da su se u međuvremenu pojavili brojni novi modeli u C segmentu (Golf VII, novi Peugeot 308, nove generacije modela Toyota Auris, Seat Leon, Mazda3, Kia Ceed...), Francuzi su odlučili da ponovo obnove Megane III kako bi lakše zadržao kupce do pojave potpuno nove generacije.

Restilizovani Megane će premijeru imati sledeće nedelje na sajmu automobila u Frankfurtu, a kao što se i očekivalo najveće vizuelne promene je doživeo prednji deo po uzoru na novije modele ove francuske marke (Clio IV, Captur...).

To u praksi znači da
obnovljeni Megane odlikuju nova maska sa velikim Renault logom, doterana svetla,
drugačiji branik i hauba, novi dizajn alu točkova, nove boje za eksterijer, kao
i osvežena unutrašnjost (kvalitetniji materijali, nove boje i R-Link
infotainment system).

U ponudi motora će se između ostalog naći i 1,2 litarski 130 TCe benzinac.


U ponudi inače ostaju Megane Hatchback sa 5 vrata, karavanski Sport Tourer i Coupe, kao i sportski Megane RS265 i GT Line paket (CC Coupe-Cabrio facelift će stići nešto kasnije).
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Da su ga odmah ovakvog napravili, bio bi najprodavaniji auto u Evropi. Sad, pred penziju, to je tek da se koliko-toliko održi potražnja pred dolazak potpuno novog modela na novoj platformi (ovaj Megane je i dalje na 10-tak godina staroj platformi prethodne generacije).
Dakle, uskoro Megane 3, Phase 11.. Meni bio lep i pre liftinga. Sad još lepši. A Grandtour jedan od najlepših karavana. Ono gde Berlina kaska je unutrašnji prostor, pre svega pozadi. Grandtour je tu OK. Ako je po renderima, četvorka će biti fenomenalna..
Slažem se sa ocenama postojećeg megana HB (tesan pozadi) i karavana (nešto bolji) i mislim da kod nas trentno ima jako dobre cene/motore/opremu.1.2 tce 130 ks za svaku preporuku. Bolje u tu klasu skoro da nema.Skoro
A ovim redizajnom je dobio Audi okvire maglenki, kako bi se vratio u normalu.
Kupe je tesan pozadi kao Fiat 500.
Podigli su donju ivicu farova, tj, stanjili farove i ostavili rupu ispod njih, kao na Kliju.
Mogli su to da urade i sa Lagunom.
Cabriolet nije niti prvi put redizajniran 2012.,a tako valjda niti sada !
@ Pit, slika zadnjeg dela u Renaultovom press materijalu jednostavno nema. Za svaki slučaj sam pogledao i druge sajtove i forume, ali ni oni nisu objavili takve slike.
auto
Znam, pretpostavio sam.
Nego kažem, čudno prikazuju FL ali bez zadnjeg dela.
Nisam sigurno mislio da ste vi namerno izostavili. ;)
Megane karavan je definitivno jedan od najlepsih u klasi, pogotovo u GT-line opremi, koja realno svakom od tri verzije stoji odlicno... sasvim pristojan auto i pristojan je unutra... kod Coupe-a pozadi je kao u bunkeru, a ako su tu ona sportska sedista onda su ona samo za vitke osobe kao i ona Recaro sedista - meni su bila taman sa 80 kg i 186 cm ali oni preko tesko...
Dobro je sto su LED dnevna svatla na pravom mestu a ne kao kod Clia kod kojeg mi deluje kao da su ih zaboravili pa su na brzinu smandrljali nesto i stavili ih tu gde jesu...
Kako je smešan Golf 7, prema gornjim renderima Megana.
Ako bude u stvarnosti ovakav biće to ulepšanje životne sredine.
Kakve platforme pominjete? Megan 3 nema veze sa meganom 2. To su dezinformacije koje su se pojavile u vezi modela iz turske fabrike.
Meganova platforma jeste preradjena platforma prethodnika, osim kod fluensa koji nije preradjivan.Inace je ovo jako lepo i platforma je potpuno nebitna ako lepo ide, zar ne?Mislim da Laguni ovakav fejslift ne bi lepo stajao, Megan ima zaobljene bokove, sav je nekako ``meksi``, pa mu cuce ove akerove fore.Tipicnim Klementovim delima stoje ravne i ostre linije, ja imam takav utisak.
@ Bobo
Suština cene kaže:
Octavija na novoj platformi najnovijeg Golfa.
Fluence na platformi prethodnog Megana.
I kad staviš cifre na sto, realno Fluence ne sme da pređe 11.000€
Nova Octavia je 12.540€
Odlican je, ali ja sam ipak ocekivao da ce biti premijera Megana 4 :(
Posedujem Coupe-a. Samo cu vam reci da je auto neverovatno stabilan u krivinama.
A sto se tice mesta posadi, ima ga, ali su mali prozori-kad se ide na put, ko sedi pozadi ce dobiti klaustrofobiju haha :))
Imam benzinca, ne trosi puno, ide fino.
Može li meni da neko objasni šta je to platforma i koje je razlika između nove i stare ili modifikovane i stare??
Koliko vidim Enjoj je ubeđen da je patos i pragovi od Golfa 7 isti kao na Octaviji. Ja mislim da on nema veze sa realnosti.
Ako neko zna da objasni, dobro je došao.
Dejan uvek dobije napad kad je u pitanju Renault Dacija.
Dejane, sretan ti bio ovakav lep Megan 3, pored koga VW + Skoda program izgleda kao ružni pačići.
Pored toga, Dejane, platforme su nove, da bi tebi prodali Skodu, koja ih manje košta a za iste pare. Tu je prednost platformi. Nove VW platforme služe da prave sve isto, samo da cene i šlag budu različite.
Čak će i Kiniezi da kupe savremenu MOB platformu. Toliko je savremena da će biti kineska 100% :)))))))))))))
NemanjaBB
Isao sam skoro sa drugom u 540i E39 i preticu nas ML ( prosli ) i zuti Megane RS. Magistralni put, cepaju oni, ML vodi. Ja reko, aj obidji ih, da se ovaj u Meganu zapali. : )))
Posto onako neugledan E39, tamno zeleni metalik sa fabrickim felnama onim ruznim, al ide ko djavo. : )))
4,4 agregat 286 ks, zvuk extra. : ) Obidjemo ih, krene trka, ML ostaje iza, Megane pokusava da prati, drzi se, ali je kasnije posustao kad je video da ne moze da prati. ; )
Krivine, jos zimske gume bile na E39, ali vozac tvrd. : ))) Ovaj nije dorastao bio, mada se dobro drzao neko vreme, bio iza. I ide onaj Megan dobro, brz je, zvuk dobar, ali kasnije zaostaje. Smesni mi bilo, primio se onaj u Meganu a i ML je dobro isao, ali ne moze protiv limuzine i kupea. Osecam da se smorio onaj lik u Meganu, vrv je mislio "sta trazi ovaj cica" ? :)))
Nikad ne bi rekao kako ide kad ga vidis onako, jos bzv izgleda, zelen, 16-ce one fabricke. : )
Ali cica objasnio. : )
Koji ti je motor u Meganu i potrosnja ?
@žole
evo ti konkretne slike dviju najnovijih platformi u autoindustriji (ali mislim, da nisu više jedine, jer i ostali proizvođaći ubrzano rade i izbacuju slično):
VAG-ova MQB:
http://www.forcegt.com/wp-content/uploads/2012/02/Volkswagen-MQB-Platform-1.jpg
i PSA-ova EMP2:
http://www.psa-peugeot-citroen.com/sites/default/files/images/emp2_zoom.jpg
...drugim rečima, to na fotkama je ono, od ćega je napravljen auto! ono, što vidimo mi, kad gledamo aute na cesti, je samo "farbovito odjelce", kojeg su preko te platforme "navukli"... ;)
ove gore nove se od "starih" i "modifikovanih starih" razlikuju u koncepciji... ove dve gore, su zamišljene i izvedene tako, da ih mogu koristit preko više segmenata (kod VAG će na MQB stajat sve od VW Pola, do mislim da, Audija A6 a na EMP2 a kod PSA sve od C4, do velikih 4x4 SUV-a)! dok su stare platforme bile pravljene za svaki segment posebno....
a kako je razvoj nove platforme košta "ko zmijski znoj" (600-700 miljuna eura) i kako auti s godinama rastu, platforme se "modifikuju" (širina, dužina, čvrstoća) prema novim potrebama.... recimo, Megane 3 stoji na Renault/Nissan platformi C, koja je osvanila 2003, sa Meganom 2 (a do tad su vukli modifikovanu platformu Renaulta 9/11 ;) )!
ove nove su baš zbog toga, jer su planirane za potrebe više segmenta, bolje projektirane (lakše, čvršće i zbog modularnosti jeftinije)...
i, da! Golf 7 i Octavija 3 imaju "isti patos i pragove", jer su oba napravljena na novoj MQB platformi.... to što izgledaju drugaćije -nije bitno!
"izgled" je nešto što se "nakaći" kasnije ;)
@Pit
1.6 110ks. Najvise mi trosi kada se vozikam po Brdu, uzbrdo, nizbrdo i to..sa klimom mi tada dodje do 9.2-9.3 i to je max.
Realna potrosnja je oko 7-7.5 po gradu, normalne voznje, ne pipkanja gasa. Merio sam dosta puta od centra NBG, po gradu, pa do Brda preko Sajma..
Otvoreno 4.2-5..
Max na otvorenom mi je bio 6.7 posle celog puta.
Na 130 trosi oko 6.5.
Jednom sam ga samo 200 vozio i to je to :)
Isplatljiv autic..nema potrebe za plinom.
Odatle i ne cudi sto mecka koristi iste motore.
Cuo sam da ce u novu C klasu ici taj 1.6 kompresor. Mozda se pojave i u E klasi. Cuo za to?
NBB
To nije puno. Video sam to da najavljuju za bazne verzije, videcemo. Mene u svakom sl te bazne verzije ne zanimaju. : )
Tako trosi i Civic 1,8 140 ks.
Sto se tice novijih Renoa, uboli su sa ovom maskom i znakom, prepoznatljivi su skroz. Novi Clio je predvodnik.
Pit i Nemanja
Oni vec imaju 1.6 turbo sa 156 ks. :)
Simpatican ovaj Megan ali brate mnogo su plasticni unutra
Ovaj auto je u kupe verziji izgledao odlicno i ranije samo mu je boljka (sto se mog ukusa tice) bio zadnji kraj u verzijama sa 4 vrata. I upravo to ne mogu da vidim na slikama, da li su sredili nesto ili ostavili onu katastrofu.
@ drug mirko
Tako je
@ Veljko
Možda samo Cruze ima lošiju plastiku od Megana.
@Enough
tako je Deki,jedino si zaboravio Skodu koja je bez premca kad je enterijer u pitanju!
Ja sam isto ocekivao Megan 4. Ne kazem da nije lep ali mnogo lici na Fluence, koji mi se bas i ne svidja. Klio je daleko lepsi,a o Kapturu i da ne pricam. Trebali su prema njima da ga doteraju i nalickaju. Ovako...malo je dosadan.
U pravu si za boje Kaptura,da su previse zenstvene i drecave ali budimo realni, ipak je ovo sminkanje,a ne nov dizajn. Ako su hteli da ga osveze,mogli su Kliu jos vise da ga priblize, a ne da zasilje coskove farova kao kod Pezoa, Forda ili modela Fluece.Dosadan je
Autor Schaffhausen 06 Sep 2013, 19:13
Eto, nisam znao, hvala :D znam da sam citao da ce biti sa turbom..
@Enough
Plastika je bolja kod Renoa nego kod Skode.Kakve veze sa cenom ima iz kog je doba koja platforma, osim sto bi novija trebalo da bude jeftinija ?Skoda je tek sada sa najnovijom platformom postigla rezultate na crash testu koje je Megan imao pre 10 godina.Fabija jos nije stigla Clia od pre dve generacije, naravno da im pothitno treba nova platforma, ali ne znaci da treba da budu skupi jer njihovi automobili nemaju troskove razvoja, uzmu gotov auto i stave bedz, ne bi trebalo da kostaju vise od Dacije.Dalje u Renou na cenu utice i to sto moraju platiti dizajn, Skoda tih problema nije imala, uzela je Golfa i obukla ga u lim bez dizajna, kao priprema materijala za nesto sto tek treba dizajnirati.