
Hyundai je prošlog meseca objavio prve zvanične slike i detalje o novoj generaciji malog gradskog modela i10, a u međuvremenu je objavljen i set novih fotografija.

Premijera novog i10 je zakazana za ovogodišnji Salon automobila u Frankfurtu, dok prodaja u Evropi startuje u novembru. Ovde i podatak da će se novi i10 proizvoditi u Hyundaijevoj fabrici u Turskoj.

Sem modernijeg izgleda u odnosu na istoimenog prethodnika, novi i10 donosi i novu platformu, povećane dimenzije i prostraniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima, a dugačak je 3665 mm, širok 1660 mm i visok 1490 mm. Dakle, 80 mm je duži, 65 mm širi i 50 mm niži od prethodnika od koga ima i 5 mm duže međuosovinsko rastojanje. Takođe, njegov prtljažnik zapremine 252 litra je među najvećima u klasi.


Za
sada su najavljena dva benzinska motora, i to 1.0L trocilindrični agregat sa
68KS i poznati 1,2 litarski četvorocilindraš sa 86KS. Za sada još nije
definitivno odlučeno da li će se nuditi i dizelaš, ali će u svakom slučaju biti
ponuđena i verzija sa pogonom na TNG.
Tehnički podaci za novi Hyundai i10 sa 1.0L motorom:
Tri cilindra, zapremina 998 cm3, snaga 50 kW/68KS, obrtni moment 95 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h 14,5 s, najveća brzina 155 km/h, prosečna potrošnja (fabrički podatak) 4,4 l/100 km, emisija CO2 103 g/km
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljene slike



Najlepši u klasi, i spolja i iznutra. Uporedite ga samo sa Up!-om, Aygom ili Twingom.
Pa super izgleda, stvarno i nesumnjivo je dobar ali nekako mi dejavu.U svemu je dobar i proporcije i stil i verovatno kvalitet.jedino sto i se stvarno ne dopada je sto u ovoj klasi ocekujem zezalice, vedrije automobile, ovaj jako lici na ozbiljan auto.Meni su tu UP, Panda i 500 kraljevi.Ovaj mi je prosto samo odlican ali nezanimljiv.
Sa bočnim lajsnama ko u novoga Clio-ja.. Ovo bi moglo da bude funkcionalno ako bi sredina vrata bila manje ispupčena nego deo gde su lajsne, a ja se nadam da jeste tako..
Inače, sliči prethodnom i30, tako valjda mora. Jedino ne mogu da se otmem utisku da i10/i20 nekako namerno jednu generaciju kaskaju za Picantom/Riom. Tek sad i10 dosta podseća na Picanto, i tek će nova generacija i20 da bude sličnija aktuelnom Rio-u. Osim ako oba Hyundai-ja ne budu imala nove platforme, onda totalno grešim..
Dikh tu kava
u pravu si, stilski su modeli Kije uvek bili ispred, ali se zato Hyundai bolje prodaje...
Ovo je odvratno u odnosu na Kia-u Piccanto.
Od nazad i bocno je odlican, ali sta se desilo sa onolikim maglenkama pa jos i LED traka pored njih??? Moze bez svega toga.
Menjac je preleteo iz Audijia 80 reklo bi se, a volan izgleda kao digitron.
Narandzasta plastika unutra i hromirane spoljne rucke valja zaobicji.
Sve u svemu jos jedan razlog da blatim PSA/Toyotu koji misle da je 9000 evra za svoje limenke realna cena pored ovakve konkurencije.