
Ford Motor kompanija je saopštila da u ponudu uvodi novu verziju jednotonskog komercijalnog vozila Transit Custom s povišenim krovom, koja nudi 20 odsto veću zapreminu od verzije sa niskim krovom. Ova verzija je sada na raspolaganju za naručivanje u Evropi, sa isporukom kasnije ove godine.
Nova verzija Međunarodnog vena godine 2013. (International Van of the Year) je namenjena širokoj populaciji kupaca, uključujući građevinski sektor i kurirske službe i ima 370 mm veću visinu tovarnog prostora sa rastojanjem od poda do krova od 1,78 metara, a nudi maksimalnu zapreminu do 8,3 kubnih metara (u varijanti sa ugrađenom punom pregradom).
Verzija sa povišenim krovom je jedinstvena u svom segmentu – sa svojom celočeličnom krovnom konstrukcijom koja nudi veću izdržljivost od kompozitnih krovnih panela, a uz to i mogućnost ugradnje krovnog nosača za maksimalno opterećenje krova do 100 kilograma.

"Ovo jeTransit Custom plus – stilski dopadljiviji, ekonomičniji i izdržljiviji od verzije sa niskim krovom, a uz to nudi dodatnu zapreminu za prevoz tereta", kaže David Gregory, glavni programski inženjer za Transit Custom u Ford Evropa. "Mi smo takođe sigurni da verzija sa povišenim krovom čuva sve one pametne karakteristike tovarnog prostora koje su korisnici tražili kada smo dizajnirali novi model."
Isporuke novog Transit Customa sa povišenim krovom počeće kasnije ove godine, a kupci imaju mogućnost da poruče iste sveobuhvatne opcije kao i kod verzija sa niskim krovom, uključujući kratko i dugo međuosovinsko rastojanje i široku paletu ukupne mase vozila i pogonskih grupa. Transit Custom sa povišenim krovom će biti dostupan sa karoserijskim verzijama van i kombi.
Shodno verziji sa niskim krovom, Transit Custom sa povišenim krovom takođe nudi najbolju u klasi funkcionalnost tovarnog prostora, uključujući bočna vrata sa širokim otvaranjem koja omogućavaju pristup natovarenim Euro paletama, kao i sposobnost da prevozi tri natovarene Euro palete, u varijantama i sa kratkim i sa dugim međuosovinskim rastojanjem.
Inovativne, novorazvijene funkcije tovarnog prostora uključuju:
• otvor u pregradi tovarnog prostora omogućava transport predmeta do 3 metara dužine, kao što su cevi ili merdevine, koji se bezbedno mogu smestiti unutar vozila (na verziji sa 3,4 metara dugim međuosovinskim rastojanjem)
• repozicionirane, DIN i ISO standardima kompatibilne kuke za pričvršćivanje tereta, koje se nalaze na bočnim stranicama karoserije, čime se povećava korisna površina za prevoz tereta i omogućava potpuno čišćenje poda
• posebno prilagođena, jednodelna obloga prtljažnika nudi povećanu izdržljivost i jednostavno čišćenje
• ultra bistro LED osvetljenje u prostoru za teret sa četiri LED jedinice visokih performansi
Transit Custom sa povišenim krovom takođe nudi izuzetno ekonomičnu potrošnju goriva sa emisijom CO2 od 178 g/km, što omogućava unapređen 2,2-litarski Duratorq TDCi dizel motor sa opcionim Auto-Start-Stop sistemom. Troškovi vlasništva su dodatno smanjeni najdužim servisnim intervalima u klasi – jednom u dve godine ili na 50.000 km.
Transit Custom je jedini van u svom segmentu koji je uspeo da postigne maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP testovima bezbednosti, a verzija sa povišenim krovom takođe pruža napredne tehnologije, uključujući Ford SYNC sistem sa funkcijom pozivanja hitne pomoći, kameru za nadgledanje iza vozila, kontrolu ubrzanja, automatsko uključivanje/isključivanje dugih svetala, upozorenje o kretanju u traci (Lane Keeping Alert) i upozorenje o budnosti vozača (Driver Alert).
PR Grand Motors
PRELEP JEEE. Znaci, ovo je drugi najlepsi kombi ikad, odmah posle mikro busa.
ma carobnjak je samo ljubomoran sto je fiat ducato najruzniji van danasnjice :)))
@mile antena
ma da, kombiji su mi najveca zelja u zivotu...:)
A jel ti znas da je Ducato identican PSA kombijima?
Ne bih bas rekao da su ruzniji od ovog gore... :)
@carobnjak,
video sam pocetkom godine na jednom auto show i fiat ducato (u americi se prodaje kao ram promaster) i ovaj novi ford transit ... nebo i zemlja koliko transit lepse izgleda. samo zato sto dizajn nije jedna od kljucnih karakteristika vanova ne znaci da ga treba potpuno ignorisati (sto fiat izgleda radi).
a postoji razlog (ustvari vise njih) zasto je transit najeuspesniji van u evropi vec dugo vremena.
@mile antena
kako da ne, americki vanovi su reper lepote i dizajna, u celom svetu... :)))
Dok sam radio u Hitnoj pomoci, u voznom parku je bilo raznih vozila: Ducato, Jumper, Transit, VW, stari Mercedes, Reno Traffic.
Vozila prelaze jako puno kilometara, pale se i po 30 puta u toku 24 sata, svakih 12 sati ih vozi drugi vozac (pola njih ne znaju da voze, svadjaju se sa menjacem itd.), redovni servisi su retko radjeni po propisanim intervalima, hocu reci maksimalno ekstremni uslovi eksploatacije!
Ducato/Jumper su cesto imali sitne kvarove ali su presli najvise kilometara, Transit je stalno imao problem sa menjacem i vise je bio van upotrebe nego sto se vozio, a najbolje se pokazao Reno Traffic!
Eto, ovo ti je prica iz visegodisnjeg iskustva a ne sa neta... :)
Kad je to i gde Transit proglasen za najbolji Van???
@mile antena
Haha, ovo ti je lepo???
http://www.gophoto.it/view.php?i=http://bestsellingcarsblog.com/wp-content/uploads/2013/07/Ford-Transit-Turkey-June-2013.jpg#.UkPzNn9kOV4
@carobnjak,
1. da, to je mnogo lepse nego ducato.
2. nigde nisam rekao da je transit NAJBOLJI van vec sam rekao da je NAJUSPESNIJI van.
3. ford econoline (sve do ovog najnovijeg redizajna) je remek delo u poredjenju sa ducatom.
4. bilo koji ford econoline ce bez problema da predje granicu od 700,000 milja (1.1 milion km), posebno oni sta su u u-haul, gde je odrzavanje vozila nikakvo. ja sam sa jednim takvim (koji je imao 750,000 milja na satu ili 1.2 miliona km) presao celu ameriku kad sam preseljavao.
@mile antena
sta znaci to najuspesniji?
Inace u Evropi se Ducato bolje prodaje nego Transit!
@mile
Gde trenutno zivis? Ozbiljno planiram da dodjem u Ameriku posto sam zavrsna godina na fakultetu pa da iskoristim ono na 6 meseci rada kao student :))
Hocu da odem da bih malo radio, ali ne koliko zelim da vidim tu zemlju, posebno New York :))
@carobnjak,
prosle godine je prodato 236,000 transita i 71,000 ducata. sam podatak da je do sada prodato preko 7 miliona transita sve govori koliko je uspesan.
@dusan,
wisconsin.
@mile antena
ja govorim o Evropi!
Za razliku od Transita, Ducato nije globalni model...
Nisam rekao da je Transit neuspesan, svi su oni bili "Van of the year", neko pre, neko kasnije...
kako mislis nije globalni model? proizvodi se i prodaje u evropi, aziji, centralnoj i juznoj americi, a od sada i u severnoj americi. nije nista manje globalni nego transit.
@mile antena
a jel si racunao i Jumper i Boxer, posto su to u sustini isti modeli i silaze sa iste trake?
boxera je prodato oko 32,000, a jumpera nema ni na listi top 40 komercijalnih vozila u svetu (a 40.-plasirani je prodao oko 29,000 primeraka, sto znaci da je jumper manje od toga). znaci u najboljem slucaju je prodato oko 130,000 ducato/boxer/jumper.