
Nakon što je predstavio seriju 4 Coupe kojom je zamenio nekadašnju seriju 3 Coupe, BMW je sada promovisao i naslednika serije 3 Cabrio – seriju 4 Cabrio (fabričke oznake F33).

Serija 4 Cabrio je takođe opremljena sa tvrdim sklopivim krovom, ali koji se sklapa za 20 sekundi umesto za 23 sekunde kao kod serije 3 Cabrio. Serija 4 Cabrio je i duža od svog prethodnika, ima širi trag točkova, više mesta za putnike pozadi, kao i veći prtljažnik.


Tačnije, dužina iznosi 4638 mm, širina 1825 mm, visina 1384 mm, međuosovinsko rastojanje 2810 mm, dok se zapremina prtljažnika (u zavisnosti od pozicije krova) kreće od 220 do 370 litara. Ovde i podatak da je koeficijent otpora vazduhu 0,28 odnosno 0,33 kada je krov spušten.

Na početku će biti dostupne verzije BMW 435i Cabrio (306KS), BMW 428i Cabrio (245KS) i BMW 420d Cabrio (184KS), u paru sa šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim menjačem.

Kasnije će ponuda biti proširena novim verzijama, a na vrhu ponude će se naći M4 Cabrio sa šestocilindričnim motorom i sa oko 430KS i 500 Nm, u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ili opcionom sedmostepenim M DCT menjačem.

Kao i serija 4 Coupe, i serija 4 Cabrio će biti dostupna i u verzijama sa xDrive pogonom na sva četiri točka.

Takođe, u ponudi će biti i M Sport paket koji između ostalog podrazumeva i aero body kit, opcionu Estoril Blue metalik boju, alu točkove od 18 ili 19 inča, M sportski volan, M sportsko ogibljenje, M Sport kočnice...

U opremi će se između ostalog naći i Head-Up Display, Driving Assistant Plus (sa kamerama za detektovanje vozila ili pešaka i upozoravanje vozača na njih), aktivni cruise control, sistem koji vozača upozorava da je napustio svoju traku bez uključivanja žmigavca, kamera za vožnju unazad, Park Distance Control...


Cene za BMW serije 4 Cabrio u Nemačkoj počinju od 46.300 evra (koliko košta BMW 420d Cabrio sa 184KS), dok će zvanična premijera biti održana na predstojećem Salonu automobila u Los Anđelesu.
Cene za BMW 4 Cabrio |
||||
Motor |
Snaga (KS) |
Menjač |
Potrošnja (l) |
Cena (Euro) |
Benzinci |
||||
428i |
245KS |
6-stepeni man. |
7,0-7,8 |
48.200 |
428i |
245KS |
8-stepeni aut. |
6,7-6,6 |
50.350 |
428i xDrive *) |
245KS |
6-stepeni man. |
7,2-7,0 |
50.700 |
428i xDrive *) |
245KS |
8-stepeni aut. |
7,2-7,0 |
52.850 |
435i |
306KS |
6-stepeni man. |
8,4-8,1 |
54.000 |
435i |
306KS |
8-stepeni aut. |
7,7-7,5 |
56.150 |
Dizelaši |
||||
420d |
184KS |
6-stepeni man. |
5,3-5,1 |
46.300 |
420d |
184KS |
8-stepeni aut. |
5,0-4,8 |
48.450 |
*) dostupni od marta 2014. godine |
Ivan Mitić – Autoblog.rs
odlican.prelep.ovde 420d zavrsava posao.za nesto jace i da se ne prica.
ауто
Није жмигавац већ мигавац! ;))
бмв
Какав је то кабрио ако нема шестака бензинца испод поклопца мотора!!
Једноставно није тај осећај док не утераш бензинца у црвено док је кров спуштен....
Sedisna u novim m3/m4:)
http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=925539&d=1381505049
Sjedista 4 cabrio ce imati airscarf:
http://lh5.ggpht.com/-b_iqDoV8WG8/UlnR0_i4_uI/AAAAAAAOj5o/TNZuD6AkBDc/s1600/2014-BMW-4-Series-Convertible64%25255B2%25255D.jpg
hh
Vec ? : )))
Pa dobro, ne kasne puno za Mercedesom. : )
Ocekujem da ce toma i Gagiba da se drze onog ismevanja. Nece valjda da menjaju arsine samo zato sto je bmw.
Gagiba
Kako ono bese, topli golicac shije ?
Naravno da cemo se drzati. Medjutim posto sam video kako funkcionisu stvari u Mercedesu i BMW-u, i posto su i Autobild, i AutoZeitung i AMS ocenili kod 7-ice mnogo bolje nego kod nove S klase kategoriju "KVALITET/ZAVRSNA OBRADA" cenim i da ce golicac sije, i to u tri toplotna nivoa, raditi mnogo bolje u BMW-u. Nekako sportskije:) Konacno ce sistem funkcionisati onako kako treba:)
Bez obzira na sve, ovo stavljam u isti "kos" sa ostalim vrhunskim mercedesovim izumima, kao sto je zmigavac u retrovizoru. To je ona prica, kad inzenjeri uz pivo i kobaje na nekom izletistu u okolini Minhena opusteno caskaju, pa "aj i to da ubacimo". A onda se sutra vrate na posao i prionu na dodatno usavrsavanje i zatezanje ogibljenja, motora, HUD sistema, i ostalih cudesa...
Autor Pit 13 Okt 2013, 21:43
hahahah :D
Ma sad ce da bude ekstra sistem, cak su ga mozda ljudi iz Mercedesa prekopirali od bmw-a. :DDD Sad ce da bude kvalitetniji kada ga pravi bmw. :))) Garantujem da ce to da se kvari kao i sve ostalo na bmw vozilima. Posto su veoma "dugovjecni" :)
Пит
Признајем ти!! :)))
Прво су "ћапили" мигавце у ретровизорима, сад голицач шије....оооо куда иде овај свет??? ;)))
nego, onu sliku sto hh linkovao....bruka enterijer...izuva konkurenciju...onaj u e klasi jadan i bedan....ko u kamionchetu nekom...
A inace kabrio 4 je vrh...ne moze bolje u klasi ni pod razno...
Gagiba
Haha, respect za tebe.
toma
Nikad nije kopija bolja od originala. ; )
Samo ovaaa :)
www.4wheelsnews.com/images/news/24934/2014_mercedes-benz_e-class_cabrio_interior_front_seats.jpg
serija 3,3kupe uvek bila merilo u klasi.ova 4 sad na komade rastavlja ove iz stutgarta.
pricam u zadnje vreme i to je istina,mnogo je audi "gadniji" rival nego merc.ovo ce da se prodaje kao ludo.izgleda prelepo,motori vrhunski,kvalitet materijala,menjac,enterijer...
nema mu mane.sto kazu iz AB e kupe ko da ne postoji kad stoji pored audija a5 i serije 4.bezidejnost,mlitavost,nikakvi znaci prepoznatljivosti.da nema znaka opusteno da ga pomesas sa nekom kijom,hjundaijem itd.
Sjajno! pravi momacki auto.
@Schaffhausen, E kupe je s onim novim prednjim delom napred kao neki Hyundai.
Prelep je stvarno, redak auto gde apsolutno ni sraf ne bih promenio, a sto se tice maznjavanja patenata...kakve veze ima, pa svi su uzimali sa police patenata oduvek...gde bi smo bili bez toga.(bez ``pokazivaca pravaca`` u retrovizorima i ``toplotnih kragni i salova``) :)))