
Sem što je objavio slike unutrašnjosti svoje nove V klase (o tome OVDE), Mercedes je danas pustio u javnost i prve zvanične fotografije unutrašnjosti nove C klase (W205).

Nova C klase će zvaničnu premijeru imati u januaru 2014. na sajmu automobila u Detroitu, ali će slike i zvanični detalji biti objavljeni pre toga.

U svakom slučaju, nova C klasa će standardno imati 7-inčni centralni diplej, kao opcija će na raspolaganju stajati i 8,4-inčni kolor monitor i opcioni head-up displej.
Više o novoj C klasi možete pročitati OVDE, a u nastavku pogledajte i ranije objavljeni teaser video.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Meni izgleda odlicno, ali izgleda da je Mercedes opet napravio funkcionalnu gresku - volan nije postavljen simetricno u odnosu na sediste (par cm ulevo). Slika lako moze da prevari posto je u pitanju siroki objektiv, nadam se da se varam.
Na prvi pogled odlicno ali mislim da ce biti jos jedno klaustrofobicno vozilo jer plastika ( ili nesto kvalitetnije) napada sa svih strana, a i to moze da se vidi...
Е одличан је, што би се рекло скоро па прави! Само да претнодно нисам бидео унутрашњост оног комбија, утисак би био комплетан.
Овако шта да кажем, сем да очекујем на Актросу следећу инкарнацију кокпита са једним сулундаром мање. ;)
Vrh.
Jedina eventualna zamerka može da se uputi na ekran, što se ne uvlači i izvlači kao kod Audija ( za BMW nisam siguran ), ali vrv je razlog tome što ne žele da kopiraju. U svakom slučaju, enterijer je svemirski brod za konkurenciju.
Ovaj ekran bas mnogo odskace, kao da je naknadno zalepljen tablet, a ovo ostalo skladno
VRH!! vidi se utjecaj S klase, a to nemoze biti lose.
ovo je kao "baby benz", a meni je ova unutrasnjost bolja od bilo kojeg audija ili bmwa..
Pit 21 Okt 2013, 17:31
Ma samo da su tanje ivice kod ekrana i to bi bilo to. Imao je Mercedes ekran na uvlacenje kod W204 pre FL, pa nije lijepo izgledalo kad je ekran uvucen. Mada, tabla je ovdje ''kosa'' pa mi ekran ne smeta kao kod A klase i ostalih.
iPad ekran veliki fail. Vidi se uticaj S klase na sve, osim na ekran i instrument tablu.. Nemam drugih zamerki, fino
Da se ne zaboravi da ce ovo biti enterijer najluksuznije C klase...
Kakav ce biti onaj za 30.000e, to je bitno ;)
P.S
Ekran je katastrofa...
Ovaj kokpit ispod mi je slicno dizajniran kao kod Volvoa, samo nisu isti dugmici i pad...Dok je Volvo ubacio ekran...
Tesko ce ovim da se poveze koleginica kuci posle prekovremenog, mislim, kakva je svrha da je ubacujem u Mecku ako mi treba motka i Bubka zajedno da se prebacim na suvozacko. I obratno..
U cemu je smisao ovog debelog centralnog tunela,od čega boluju svi premiumi? Zašto je nužno da bude teskobno? Zašto je to tako fancy?
http://fotos.autozeitung.de/938x704/images/bildergalerie/2013/10/Mercedes-C-Klasse-2014-Innenraum-W205-HUD-Head-Up-Display-01.jpg
Ima uspelih detalja, ali ima i kriminalno lose odradjenih. Siguran sam samo u jedno - test primerci za novinare ce kostati oko 70000e u 200cdi varijanti. Dakle morace sve da se ubaci ne bi li odobrovoljilo novinare da ispisu hvalospeve:)
E sad sta se vidi na slici? Ono glavno i ne moze da se vidi. Kvalitet materijala i zavrsna obrada. I za S klasu su ovde mnogi balavili, pa onda kad su novinari usli unutra i uporedili kategoriju"kvalitet/zavrsna obrada" sa serijom 7, zna se sta se dogodilo. I to ne samo u AutoBildu, vec i u ostalim magazinima koji su pravili detaljan test. Tako ce biti i ovde. Mislim, ne moze drugacije:)
Све све ал само да нисам прво видео онај комби...
Комотно може да се направи она мозгалица: Пронаћи разлику!
Ја пронашао једну у старту, један сулундар мање у комбију. :))
А што се тиче квалитета материјала, ваљда неће и ту подбацити као у С класи...
S klasa diktira trendove oduvek, ma sta pisali novinari o kvalitetu sada, za 5 godina ce pisati hvalospeve i govoriti kako je s klasa kvalitetom iznad svih, to je vec redovna tradicija.Uglavnom to nemaveze sa kvalitetom vec sa ukusima i trendom, a trendseter je s klasa.Ovo je savrsen kokpit sto se mog ukusa tice.
@Nulta emisija Sto se tice centralnog tunela u premijumima, uglavnom im je tu smesten menjac,tunel za pogon na zadnju osovinu koju nemaju prednjepogonasi...
toma 21 Okt 2013, 22:48
Ma sigurno je W221 losiji od W222 sto se tice enterijera (ako je W222 losiji od F01). Svi koji su imali prilike da uzivo ispitaju S klasu kazu da je enterijer vrh. Nego, oni novinari su morali negdje dati prednost 7ici pa su odabrali tu kategoriju (mada nisu tu trebali).
evo razloga zasto se na nekim temama ostavi 100 komentara.kakve veze zadnjih 4,5 komentara imaju veze sa c klasom?
Nije lose uopste, Mercedes postaje hrabar prilicno. Malo me ove dve grupe dugmica ispod otvora podsecaju na Lagunu poslednje generacije.
hh
ma dobro si ti mislio.
A sto se tice ovih uporednih testova, u malo mnogo vise kategorija je pobedio. Ukljucujuci ogibljenje. O motorima, menjacima i slicnom da ne pricamo. Ali dobro, kod automobila motor i menjac su nebitna kategorija, tako da, ko to jos i gleda.
hh
" Imao je Mercedes ekran na uvlacenje kod W204 pre FL, pa nije lijepo izgledalo kad je ekran uvucen."
U pravu si.
Mada, mogli su ovaj fixni ekran lepše da reše. To je jedina zamerka, kod svih koji imaju tako.
Vrata su fenomenalno odradjena dok mi je ostatak njah. Ovi krugovi su bas ruzni.
Volan me asocira na prethodni SLK.
Ne dopda mi se raspored prekidaca na komandnoj tabli.
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/MERCEDESBENZC-KlasseAMG-319_5.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/9360/w203interior19gh8.jpg
Meni su ovo bili najbolji MB enterijeri, posle su izgubili prepoznatljivost (mislim na C i E)
Napokon da ublaze one ostre uglove, prave linije u enterijeru.
Mnogo lepse nego aktuelna C klasa, ali ovaj displej sto strci, to mi se ne svidja.
Najbolje resenje je ono kod audija, kad ti treba pojavi se, mada im je to u visim klasama tako.
Sve ostalo je vrhunsko, ali su trebali napraviti mehanizam koji "uklapa" ovaj displej.
Svaka cast za enterijer,totalno je vrh.Sto se tice konkurencije msm da je besmisleno porediti sa
spartanskom 3-kom i prepakovanim passatom pardon A4-kom.C klasa je izvan ove klase,po mnogo tome,od opreme pa do vrhunskog enterijera.Space shuttle...
@Kristijan, ti ovo nazivas spartancem?
http://stwot.motortrend.com/files/2013/04/2013-BMW-3-Series-Modern-Line-with-Fineline-Pure-Wood-trim-1.jpg
Pogledaj taj kvalitet, ergonomiju, da ne pominjem sto je 5x lepsi od ovog gore C
@carobnjak
Hahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahaha
Inace, meni se najvise svidja enterijer(kokpit) Mercedesa S klase W220...Nije lepse imao Mercedes...Npr kod slona mi je odvratan, kod prethodne S klase pust...
Mercedesovi enterijeri mogu da se svide vise od BMW-ovih samo odredjenom soju ljudi.
1. Oni znaju da na osnovu jedne slike u niskoj rezoluciji veoma precizno odrede nivo kvaliteta i zavrsne obrade u odredjenom autu.
2. Nikad uzivo nisu seli u taj auto.
3. Nikad nisu seli u konkurentski auto.
4. Najvaznije - prolaznici sa razdaljine od 20m moraju da vide da unutra nesto sija.
5. Kod tog soja ljudi obicno se javlja tendencija da "auto" poistovecuju sa "BMW" (oni to ne zele, vec rade nesvesno), pa tako "AutoBild" postaje "BMWBild", "AutoZeitung" postaje "BMWZeitung", "Auto Motor und Sport" postaje "BMW Motor und Sport". Ova pojava je najvise izrazena u vreme izlaska uporednih testova.
6. Uvereni su da je "Mercedes PR" bolji od "BMW AG".