
Suzuki je na poslednjem Salonu automobila u Tokiju predstavio više koncept automobila, a među njima se našao i manji crossover Hustler (na bazi Wagora R) za koji je odmah bilo jasno da će se praktično bez izmena uskoro naći i u serijskoj proizvodnji.

To se sada i desilo, što znači da je serijski Suzuki Hustler dostupan japanskim kupcima, i to sa trocilindričnim motorom od 660 kubika zapremine.

U ponudi su dve verzije; slabija sa 38 kW/52KS i 63 Nm i jača varijanta sa 47 kW/64KS i 95 Nm, dok se ponuda menjača svodi na 5-stepeni manuelni i CVT transmisiju. Takođe, pored 2WD varijante na raspolaganju je i Hustler 4WD.

Automobil je dugačak 3395 mm, širok 1475 mm, visok 1665 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2425 mm, a bazna verzija ima težinu od 750 kg.

U opremi između ostalog ima i ESC i Hill Descent Control sisteme, a po fabričkim podacima sa 1 litrom goriva u zavisnosti od verzije može da pređe od 23.2 do 29.2 km.
Cene za Hustler se u Japanu kreću od 1.048.950 do 1.576.050 jena, što je od 7.355 do 11.050 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs