home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok čekamo na zvaničnu premijeru novog BMW-a Serije 4 Gran Coupe, pojavile su se nove fotografije ovog bavarskog noviteta.

Više detalja o Seriji 4 Gran Coupe možete pročitati OVDE.













čitanja : 3590



Komentari

Prelep!!

Autor acky91 01 Feb 2014, 03:15

Linija liči malo na A5 sportback, taj fazon.
Pre 5-ca za maltene iste pare.
520d skuplji 500 jura od 420d, ako se uzme info da je 4GC 6 000e skuplji od ekvivalentne 3-ke.

Autor Pit 01 Feb 2014, 03:35

Trebalo je da to bude vise u formi kupea,ovo prilicno lici na trojku
U prvi mah cini se da su isto

Autor milan 01 Feb 2014, 08:48

vrh.ozbiljna masina.i da kosta kao serija 5 imace mnogo kupaca.spusteniji je,agresivniji,kupeovski izgled...bravo BMW.jos jedan pogodak u nizu.

Autor bmw series 8 01 Feb 2014, 10:00

evo je jedna i iz profila:
http://www.worldcarfans.com/114020169600/bmw-4-series-gran-coupe-returns-in-new-official-images/lowphotos#1

Autor bmw series 8 01 Feb 2014, 10:16

A koja je pozicija 3GT, koji je znatno veci od 3 i 4 GCoupe?
"Po nedavno obvjavljenim informacijama (i dalje doduše nezvaničnim) Serija 4 Gran Coupe neće imati duže međuosovinsko rastojanje kako se to ranije mislilo, već će raspolagati sa istih 2810 mm koliko ima i Serija 3 sedan.

Dužina će iznositi 4640 mm, širina 1825 mm, visina 1370 mm (7 mm niže u odnosu na Seriju 4 Coupe), zapremina prtljažnika će iznositi 480 litara kao kod Serije 3 Sedan, dok će težina biti povećana za oko 100 kg."

Autor Jimmy 01 Feb 2014, 10:43

Ali izgleda bezobrazno!

Autor Jimmy 01 Feb 2014, 10:44

Tesko bi se odlucio za ovo u odnosu na 5icu.

Autor nsx 01 Feb 2014, 11:41

Zanimljivo mi je kako svi Mercedes fanovi bi se pre odlucili za limuzinu u odnosu na kupe. Penzoss-cult!
Ruku na srce, 5-ica jeste auto bez neke blize konkurencije, ali reci "uzeo bih pre 5-icu nego 4gc, je skoro isto kao i uzeo bih pre 5-icu nego 4 kupe". Ista prica kao i sa serijom 7 i 6GC. Ista cena, serija 7 je luksuznija, komfornija i prakticnija. Prodaja serije 7 nije opala, a ovi ludi Bavarci ne mogu da nastancuju dovoljno 6gc. Tako ce biti i sa 4GC.

Autor toma 01 Feb 2014, 12:13

"Zanimljivo mi je kako svi Mercedes fanovi bi se pre odlucili za limuzinu u odnosu na kupe. Penzoss-cult!"
Šta ćeš, kad je 5-ca penzionerski auto...
Doduše, imaš i onih pacijenata kome možeš da prodaš prepakovanu 3-ku po ceni 5-ce.
Uz neki nedefinisani izgled izmedju GT-a i sportback-a.
Pravi "kupe" , nema šta...
Sreća pa naučih ovde da "kupe" ima 5-a vrata. :)))
Ovom autu bi možda bolje stajao naziv 4GT ili sportback.

Autor Pit 01 Feb 2014, 12:42

toma
A gde ti vidiš ovde kupe ?
Ja još ne videh kupe sa 5-im vratima...
Izmedju ove dve limuzine, 5-caje mnogo bolji izbor.

Autor Pit 01 Feb 2014, 12:47

pit,kapiram da si se vozio u 5icu i da ti se mnogo svidja(verovatno mnogo vise od e klase sto je potpuno normalno :) )
ali mozda se provozas i u ovaj novi avioncic pa ti se jos vise svidi. ne sudi pre vremena.

Autor bmw series 8 01 Feb 2014, 13:23

pit
ja do pre nekoliko godina nisam video "kupe" sa cetvoro vrata, pa opet, danas je to odomacen izraz. Audi nudi kupee sa 5 vrata vec neko vreme. A ovaj 4GC ima po funkciji 5-ta vrata, ali po izgledu, zapravo izgleda kao da ima 4 vrata:
http://content.worldcarfans.co/2014/2/1/large/741956802156326926.jpg
Kad budes video trojku i cetvorku jednu pored druge uzivo, i video koliko je cetvroka niza, sportskija, agresivnija i koliko ima drugaciju pojavu bice ti jasno. Mada, ti to verovatno ne racunas. Posto je tebi u redu da "kupe" CLA bude uzi i visi ok hachback-a, A klase. I jos ima siri trag prednjih tockova od zadnjih. Bas je sportski kupe. A kad smo kod prepakivanja, ako su pacijenti oni koji kupe prepakovanu trojku po ceni petice (pri tom, ako nista drugo, bolje se vozi i dinamicnija je od trojke), sta onda reci o mentalno-dusevnom stanju onih koji kupe CLA. Prepakovana A klasa sa prednjim pogonom i dodatim repom (i pri tom slabije vozne karakteristike, sudeci po testovima A45 i CLA45 i manje je konmforna pozadi od A klase) po ceni C klase...ccc
Pit, pogledaj u svoje dvoriste pre nego pocnes da zabadas nos u tudje. Znam da bi ti voleo da zivis u 1985. godini, kada je BMW bio sicusan u odnosu na Dajmlera. Ali sada....sada su uloge izmenjene. Dobro, nije bas tolika razlika, ali ide se u tom pravcu.

Autor toma 01 Feb 2014, 13:41

bs8
Posle E. ;)
Ma sigurno je ok, ali za šta ?
Uvek je bolja limuzina od podignute limuzine. ;)
E ako uzimam džipa, onda uzimam pravog džipa, sposobnog.
A kao što vidiš, ima dosta njih koji vole šminku i da sede visoko.
Kao što rekoh, u ovoj klasi bi uzeo novog Grand Cherokee-a.
Nikad X5 ne može da prati 5-cu, a nesposoban van puta, tako da...

Autor Pit 01 Feb 2014, 13:46

bs8
Njemu ne moze da se svidi nesto po tome kako se vozi, vec koliko ima hroma unutra.
btw. meni se petica mnogo svidja, nema ni pribliznu konkurenciju, ali kupei su nesto potpuno drugo. Kupuju se iz potpuno drugih razloga u odnosu na klasicnu limuzinu. E sad, ovi modeli sa 4/5 vrata u celu tu pricu unose i dozu prakticnosti, i tim ljudima omogucavaju da se ne odreknu svoje individualnosti cak i ako im se prosiri porodica:)

Autor toma 01 Feb 2014, 13:50

toma
To su takozvani kupei, sa 5 vrata. :)
Jel se vozi bolje od trojke što je teža 100kg ? :)
Kupci CLA su totalno zdravi, hvala na pitanju. :)
8 od 10 kupaca su potpuno novi za brend.
Videćemo koliko će novih kupaca doneti ovaj bmw-ov sportback. Da li će biti uspešniji Audijev ili BMW-ov SB. :)

Autor Pit 01 Feb 2014, 13:56

"Uvek je bolja limuzina od podignute limuzine."
A da li je uvek bolji hachback od podignutog hachback-a?:)

Autor toma 01 Feb 2014, 14:03

toma
Moze. Ali nikad X5 ne moze da se vozi kao 5-ca. A nesposoban van puta. Bolje limuzina onda.

Autor Pit 01 Feb 2014, 14:46

pit
a gde si procitao da je 100kg tezi?
Pa i da jeste (a nije) opet ti kazem - ovi u BMW su madjionicari. I 6GC je tezi od serije 5 pa se opet bolje vozi. Cak i 100kg laksi, i 25ks jaci E63s razbija ko beba zvecku. A ako ti smeta visak mase (pa gde tebi to odjednom da smeta), sacekaj jos godinu dve. Dolazi nam CARBON AGE:)

Autor toma 01 Feb 2014, 15:10

Iskreno smesan je,nema razlike u odnosu na seriju 3,ipak je A5 Sportback je mnogo ozbiljniji i originalniji.

Autor Kica 01 Feb 2014, 15:17

toma
Ocigledno nisi citao vest o 4GC.
Znaci sad ti je odjednom bolji sto je tezi ?!
Hm, koliko bi tek bio bolji da je tezi 300kg. : )))

Autor Pit 01 Feb 2014, 16:03

Пит

Изгледа да на тебе озбиљно утиче ово рапидно посустајање Дајмлера у технолошким, естетским и продајним компетенцијама, да кажем такмичењима (Државни Посао)! ;) Функционишете на приципу спојених судова. Што више Мерц заостаје, ти више багујеш!! ;)

Како другачије објаснити да ти тако нагло пада способност перцепције и да не примећујеш тако очигледне ствари попут оне на 6.30 омиљеног ти видео клипа.
Х5 се заиста заглавио али не зато што је забоо у песак него зато што га је мајстор насадио на под. А насадио га је јер га је протерао колотрагом који је раније направљен оним крклемама. На 6.36 се сасвим лепо види како Швабов лопатом вади песак испод пода.

Али добро, "Свако види оно што жели" - што би рекао Патријарх Павле када су га његови из пратње упозоравали да не улази у градски превоз јер у њему има непримерено обучених жена. :))

Autor Гагиба 01 Feb 2014, 16:39

Autor Гагиба 01 Feb 2014, 16:39
:)))))))
legendo.

Autor bmw series 8 01 Feb 2014, 17:19

Gagiba
Aj pošto si ti moj virtuelni drugar, udostojiću te da vidiš kako to radi pravi terenac. ;)
http://www.dodaj.rs/?1r/2l/4out74mB/j.jpg

http://www.dodaj.rs/?C/pL/JqRPLnu/j2.jpg
Doduše, ovo je mačji kašalj za njega,iako je poledilo, ali eto, za neke nemoguća misija. ;)
Znaćeš već ti za koga ! ;)
Aj za kraj i kompletnu sliku da vidiš. :)
http://www.dodaj.rs/?2B/13v/wIT6poU/j3-.jpg
Sa pratiocem na mini izlet. :)
Voli i on off-road. : ))))

Autor Pit 01 Feb 2014, 17:20

Gagiba 16:39
Ne znam o čemu pričaš, kom tehnološkom napretku ?
Možda nisi na temi, ali eno 4 kabrio tek sad ima "golicač šije", samo 10 godina posle MB-a. :)
Možda misliš na MBC, što BMW ima a Mercedes ne ume da napravi, onda u redu. :)))
Za još 10 god, iskopiraće benka i aircap. :)
A možda misliš na tehnološku inovaciju 5-a vrata što je Benka iskopirala Audi ?
E to stvarno nema MB.
I nadam se da neće nikad imati. :)))

Autor Pit 01 Feb 2014, 17:53

Пит

Тако уништаваш природу, јел?? Ццццц... ;)))

И на'рани мало оног кера, једино ако је неки штенац, па ће тек расти!! ;)) И види се да си љубитељ чим га ниси искасапио.

Него да не скрећемо са теме превише.

Поглавица је оформио класу и нема ту много коментарисања, мада је мој лични фаворит (сада већ код Фијата) ипак Вранглер и то продужени са чврстим кровом. Пар пута је ауто оставио овде модификације истог. Последња бугарска је перфекција. Ултимативни теренац за упола цене од поштоване ти Г-класе.

И да мало и тему погодимо:

Тома те је прозивао за додатну тежину 4ГК и то, како стоји у јендој од вести, је у домену спекулација и ако буде те тежине, то може бити само опрема.
А за изглед чекам да га видим уживо или бар упоредо са класичном тројком. За сад не успевам да видим неку посебност, као што је случај са 6ГК.

бмв

Пит је неисцрпни извор инспирације! ;)))
Има ту још појединих...дођу, оду...али једино је Пит неуништив!! (у позитивном смислу наравно)

Autor Гагиба 01 Feb 2014, 18:06

Пит

"Голицач" признајем као једно од револуционарнијих Дајмлерових достигнућа, наравно после неприкосновеног мигавца у ретровизору.

Што се тиче тог МБЦ-а, не бих да коментаришем тешко доступне, тешко употребљиве полупроизводе. Када једног дана буде радио у свим режимима (као перфектни Голицач) видећемо да ли БМВ има одговор. За сада не заслужује полемику.

Конкретно сам мислио на технологију примене нових материјала, нове електронике (видиш да и С класа прати трендове, добила је ХУД) и на ново рушење продајних резултата.

На свим тим пољима се Мерц још увек појављује али са константним заостајањем. Неко карбон - неко мигавац у огледалу. Тако некако... :)

Autor Гагиба 01 Feb 2014, 18:16

Upotpunjen je potpuni rebus serije 3..
4GC izgleda Ok.. I bolje od "obične"..
Ubedljivo je najbolja varijanta 3GT..

Autor Panchev9 01 Feb 2014, 18:18

Pitu serviraju vesti koje su cesto, sto rece Gagiba, u domenu spekulacija. Kada se veceras budu obelodanile zvanicne specifikacije znacemo tacno. U zavisnosti da li mu servirane vesti odgovaraju ili ne Pit ih odbacuje ili prihvata zdravo za gotovo.

A sto se tice tezine, cenim da ce biti 30-tak Kg tezi od serije 3. Mada postoji jedna recenica koja se mora postovati, kad vec govorimo o tezini. Da se ponovi: M6GC 100kg tezi i 25ks slabiji, ubija E63s u svakom mogucem aspektu bitisanja.

Autor toma 01 Feb 2014, 19:15

ahhh, kako je samo CLA individualan i jedinstven:
http://img2.auto-motor-und-sport.de/Mercedes-Modelle-Frontansicht-fotoshowImage-9871f07b-741494.jpg

:))))))))
Dobro pa su ih uzeli u razlicitim bojama:)

Autor toma 01 Feb 2014, 19:29

Autor Гагиба 01 Feb 2014, 18:16
koliko tvoje reci pogadjaju sustinu...
toma,e63amg s ima isto vreme kao m5 a jaci amg 25ks i ima 4matic.
m5 competition cenim da ce ring preci bar 3,4 sekunde brze.
uvek merc mora dosta da pojaca auto da bi imao performanse priblizne BMW-u.
ovo je najbolji primer:
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_m3_e92-vs-mercedes_c_63_amg.html

Autor bmw series 8 01 Feb 2014, 19:30

Tih 100kg + sam video ovde na bmw temi, jedino ako lazu...
Sto se tice M6, karavan E klasa brise patos s njim. : )))
Jes malo ponizavajuce da te odere "grobar" pijacar, ili kako god ga nazivate, a ti u sportskom chudu. : )))
Kao ono kad je E63 oderao R8 na drag-u, pa baja stane pred kucu iz gepeka vadi stvari a ovaj smoreno prolazi sa R8.
Ali sta je tu je.
Naviknite se na to.
Ovi i8 , ovi AMG GT, pa se onda cudite sto bmw gleda auspuhe.
Jes da je sila drajcilindras i da se cuje ko V12 , u stvari ko Formula 1, ali ipak mi vise poverenja uliva monstruozni V8 biturbo AMG. : )))

Autor Pit 01 Feb 2014, 19:30

Gagiba
Sta ces, posao je takav, ni ja ga ne volim. : )
Shala mala, koristim ono za sta je namenjeno. Tako sam sa Benkom uzivao na asfaltu, a sa dzipom van puta. Sumnjam da si iskusio neku off-road avanturu, veruj jako je zanimljivo. Ni ja nisam iskusio niti znao kako je dok nisam poterao velikog poglavicu. Za njega, kao da prepreke ne postoje. : )
Impresivan je van puta.

Autor Pit 01 Feb 2014, 19:45

Autor toma 01 Feb 2014, 19:29
c klasa izvlaci stvar :)
da su uzeli novu tu bi sou bio :)))

Autor bmw series 8 01 Feb 2014, 20:12

pit
a ja kazem da ce biti mnogo manja razlika od 100kg, i takodje kazem da ce biti A klase sa manje od 109ks. Ups, vec postoji.
Taj karavan znas i sam zbog cega je do 1/4 milje bio za nijansu brzi. AWD. Ali zato je pri prolasku kroz cilj M6 dostigao nekoliko mph vecu brzinu. Sto znaci da od 0-220 (otprilike) M6 ima bolje ubrzanje:)
Kad je sve bilo ravnopravno, tj. svi sa RWD - usledilo je brisanje patosa. A sta ce biti kad BMW ponudi xDrive kod M5? Nije da podrzavam, ali posto ima ovaca koje samo to gledaju, neka.
I na kraju, poceo si i reklame da prepricavas...:)
Inace, mislim da si veoma podlozan manipulacijama. Tebe je veoma lako izmanipulisati. Putem novina, vesti,...
Toliko si na blogu i ne umese da razlikujes zvanicnu informaciju, i odokativnu izmisljotinu nekog novinara koji je morao nesto da ubaci i upotpuni tekst. Mislim da su identicne informacije na WCF sajtu.
@BMW series 8
Za novi M3/M4 kazu da je vise od 10 sekundi brzi na N-ringu od E92 M3:)

Autor toma 01 Feb 2014, 20:30

Пит

Заиста нисам аутомобилом често ишао па неприступачним теренима. Користим бициклу за брда ал то је нека друга прича. А шта је авантура о томе би се могло нашироко...дал је авантура урбанизовано нарушавати природу или је авантура поиграти се њом а сачувати је?! ;)

бмв

То им је изгледа баш фора са том старом Ц-класом. Кад пензионеру покажеш фотку и замолиш га да пронађе разлику, да има бар неку шансу! ;))

Autor Гагиба 01 Feb 2014, 20:50

Gagiba
Nisam ni mislio automobilom, vec dzipom.
Sto se prirode tice, jel je vise unisti urbanizacija i asfalt ili ako neko povremeno prodje. Najbolje da se zabrani off-road, sto bi pretpostavljam vi bmw fanovi voleli, da se ne brukaju X modeli. : )

Autor Pit 01 Feb 2014, 21:04

Пит

Ако се под "Џипом" подразумева Јееп онда нисам, а ако мислиш на теренце, лутао сам неким планинама, али више је то вожња коју БМВ преферира него што је био права сурова теренска ломљава. :)

Autor Гагиба 01 Feb 2014, 21:50

http://www.f30post.com/goodiesforyou/4/f36/release/luxury/P90141800-highRes.jpg

Autor toma 02 Feb 2014, 00:07

Gagiba
Pa pazi, samo Jeep je pravi dzip, ali dobro aj, moze i kopije. : )
Inace, posto si ti moj drugar, iskoristicu
ovu priliku i da te malo edukujem. : )
Prvi terenac ili kako ga mi zovemo po Jeep-u je nastao davne 1941-e.
Jeep Willys. Prvi Land Rover je bio na platformi Jeepa. : )
E sad, znas da ja gotivim originale. ; )
Nego da razbijemo temu malo i da se nasalimo.
Posto gotivimo Nemacke automobile a i na ovim prostorima, Njemacka znas sta je. : )))
Pricaju Mujo i Haso , kaze, je li bolan Mujo, jesi cuo za ovaj smak sveta. Sta ces da radis, ja cu u skroviste tu. Kaze ja cu kod rodbine u Njemacku. : )))

Autor Pit 02 Feb 2014, 00:10

Ево пар детаља:

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=941384

Autor Гагиба 02 Feb 2014, 00:39

pit
4GC je tezi od serije 3 za 65Kg (neki modeli u zavisnosti od opreme idu do max. 90Kg), a skuplji je od serije 3 za nesto malo vise od 3000e. Dakle, kao sto sam ti i nagovestio, raspisao si se sinoc i danas uzalud. Lazne nade.
Eh kad me samo ne bi mrzelo da prebrojim koliko si puta u zadnjih 24h napisao 100Kg i 6000evra:))))
Dakle po ceni je tacno izmedju serije 3 i serije 5. Posteno:)

Autor toma 02 Feb 2014, 00:40

toma
To onda i moze da prodje.
Za kilazu manje vise tu negde, za cenu su onda promasili pola.
U svakom slucaju, ja bi opet pre 5-cu, mala je to razlika u ceni a bolji auto.

Autor Pit 02 Feb 2014, 00:44

тома

Провалио си да братунга нам Пит још увек није развио толеранцију на полупроверне информације и локална говоркања?! :))

Мени је симпатично са колико ентузијазма пише коментаре када подлегне утицају неког таквог новинарског патана!! ;))
Али и јако готивно што сад неће после 30 пута изнесене тврдње ни случајно да промени причу. Заокружиће тих 90 на 100 кила и онда ће пре или касније да пронађе неке цене са разликом од 6000! :))

Ових дана кад буду упоредне фотке моћи ће ГК да се процени мало боље. Занима ме како ли чучи поред ГТ-а. :)

Autor Гагиба 02 Feb 2014, 00:56

тома

Аха. Већ је признао. :)
Добро. Поштено. ;)

Гледам сад ове сличице. Ма намуњили су га!! Много је агресивнији од тројке. :))

Autor Гагиба 02 Feb 2014, 01:04

Gagiba
Mislis ovako nesto:
http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/Bild-Vergleich-BMW-4er-Gran-Coupe-GC-F36-3er-F30-Limousine-Luxury-Line-03-655x490.jpg

:)
Mada u ovakvim situacijama fotografije nisu fer. Trebaju se ta dva auta videti uzivo. Kazem ti, video sam (i to na parkingu Delta cityja) parkirane jedan do drugog, seriju 3 i seriju 4, i oba u istoj, crnoj boji. Ko da su se dogovorili:)
Cetvorka je spustena i u odnosu na trojku deluje kao da je prilepljena za pod. Posto 4GC ima identicne dimenzije kao kupe, ne sumnjam da ce izgledati odlicno. Pa cak 3GT uzivo izgleda vrhunski. Jedina moja zamerka kod 3GT modela je realizacija hoffmaister kinka na D stubu.

Evo i ostalo:
http://www.bimmertoday.de/2014/02/02/bild-vergleich-bmw-4er-gran-coupe-gc-f36-3er-limousine-f30-luxury-line-2014/

Autor toma 02 Feb 2014, 01:11

Gagiba
Ne znam zasto, ali ova slika mi se mnogo dopada:)
http://www.f30post.com/goodiesforyou/4/f36/release/msport/P91141756-highRes.jpg

Autor toma 02 Feb 2014, 01:13

тома

Е тако да се види. :))

Добро су га одрадили. Атрактивнији је много. Тешко овде да може да се постигне канибализам. Имаћ ГК тачно дефинисану циљну групу. Нема шансе да би се неко двоумио између њега и петице.

Autor Гагиба 02 Feb 2014, 01:25

Gagiba
Meni se to ne svidja sto lici malo na GT.
Vise mi se svidja recept koji koristi 6GC.

Autor Pit 02 Feb 2014, 01:46

Пит

Наравно да је лепши 6ГК али спаковати трозапреминску лимузину на ову дужину је карактеристика једног другог буцка из милоште званог "здепко"! ;)

Главна фора је у функционалности. Млади брачни пар, ситна деца, велики пртљажник, а још увек из њега можеш да намигнеш комшиници пред локалном задругом кад изађеш да се продуваш. :))

Autor Гагиба 02 Feb 2014, 02:40

Gagiba
Hahaha, ti i zadruga ! :)))
Očekivao sam da će poći stopama 6GC-a. Ovde, čini mi se da kvari naziv GC, tj da nije to to.
Ovo je sportback, kao A5.
Elem, kratka zadnja vrata, ne uliva baš poverenja sa prostorom pozadi. Tako da priča o funkcionalnosti i porodicii više leži trojci recimo, dok su sa 4GC trebali da idu na dizajn.
Nadam se da Mečka neće napraviti sportback, iako najavljuju takvu C klasu.
Po meni bi bilo mnogo bolje CLC, tj srednji CLS. ;)
Elem, kako god, naći će ovo svoje kupce, kao sve što nadje.
Što kaže Fordovac, ovde su malo "popeglali" GT verziju. Mada iskreno, ne bi uzeo ni ovo ni GT.
Ili trojka ili 5-ca.
6GC je lepši od 7-ce i 5-ce, tj vrv najlepši bmw u ponudi.
A za ovu 4-ku nisam siguran da je lepša od 3-ke pa i 5-ce, tako da ne opravdava pojedine minuse izgledom, kao što 6GC radi u odnosu na 7-cu.
Sve je na strani 7-ce, ali je 6GC lepši.
Ipak, moram da priznam da je kolega Djordje možda najbolje objasnio od svih nas za GC i GT izdanja.

Autor Pit 02 Feb 2014, 03:24

Gagiba
Imam jedno nagradno pitanje za tebe :
Koji je koji ?!
http://www.bimmertoday.de/2014/02/02/bild-vergleich-bmw-4er-gran-coupe-gc-f36-3er-limousine-f30-luxury-line-2014/bild-vergleich-bmw-4er-gran-coupe-gc-f36-3er-f30-limousine-m-paket/

Ni unutra nema neke prevelike razlike :

http://www.bimmertoday.de/2014/02/02/bild-vergleich-bmw-4er-gran-coupe-gc-f36-3er-limousine-f30-luxury-line-2014/bild-vergleich-bmw-4er-gran-coupe-gc-f36-3er-f30-limousine-sport-line-interieur/

Autor Pit 02 Feb 2014, 03:31

"Главна фора је у функционалности. Млади брачни пар, ситна деца, велики пртљажник, а још увек из њега можеш да намигнеш комшиници пред локалном задругом кад изађеш да се продуваш. :))"
:))))))))))))))
l e g e n d o :)))))))))))))

Autor bmw series 8 02 Feb 2014, 09:35

Пит

Бочно се јасно уочава разлика. Концепцијски су прилично различити. Ја лично бих радије поседовао лимузину јер ми је много битнији лични комодитет од "вау" ефекта случајног пролазника или завидног комшије.
4ГК је позади прави правцати купе. Дакле, готово неупотребљив, сем како поменух, за ситнију децу која би и тако морала да поседују сопствена седишта.

бмв

А мало локал-патриотског еротски обојеног хумора никада није шкодило. ;))

Autor Гагиба 02 Feb 2014, 15:24

Car je go!

Autor Uroš Cuore Sportivo 02 Feb 2014, 16:20

Nije loš , ali kupeovske linije ovo vid'lo nije , ovo je klasični liftback.
Kupe je koliko su i kupe 5-vratne verzije Insignije , Mondea , Mazde 6...

Autor Đorđe 02 Feb 2014, 17:11