
Volvo je ponudu modela V40 i V40 Cross Country proširio novim motorima iz Drive-E serije, a u pitanju su dva četvorocilindrična agregata, i to twin-turbo dizelaš D4 sa 190KS i turbo benzinac T5 sa 245KS.
2,0 litarski dizelaš ima 190KS i 400 Nm obrtnog momenta, a u kombinaciji sa standardnim šestostepenim manuelnim menjačem potrošnja goriva po fabričkim podacima kod Volvoa V40 iznosi 3,3 l/100 km, uz emisiju CO2 od 85 grama po km (V40 Cross Country troši 4,0 l/100 km, uz emisiju CO2 od 104 g/km).

U ponudi će takođe biti i opcioni osmostepeni automatski menjač.

S druge strane, 2,0 litarski turbo benzinac T5 ima 245KS i 350 Nm, a u kombinaciji sa 8-stepenim automatikom ovako motorizovani V40 ima potrošnju 5,8 l/100 km i emituje 136 grama CO2 po km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Jako mi se svidja ovaj V40, steta sto nigde ne mogu ni da ga vidim...
Juce sam ga vidio uzivo prvi put i nije mi se bas svidio posebno pozadi..ali motor od 190ks da trosi 3.3L svaka cast volvu def, razumijem da ce bit veca potrosnja ali u okviru 6-7L sto je za ovu konjazu i kubikazu odlicno..
Volvo su odlicni automobili, ali negde su ostali bez unutrasnjeg prostora.
V60 nema prakticno nikakav gepek, manji od vozila segmenta ispod kao sto je Ceed i 308 npr.
Da li je V40 CC lep ili ne, stvar je ukusa. Ako bi se posmatrao kao dvosed, rekao bih da je znatno komforniji od Smarta. Za putnike napred, taj volvo pruza sta treba, ali su oni pozadi u gadnome problemu, ne samo za kolena i glavu, vec i za stopala. Mislim da pozadi ne može stati obuca (sa djonom) veća od broja 42(ne možete ih podvući pod prednja sedišta, jer su "na podu"), osim ako dobro ukosite stopala.
Da mi neko pokloni ovaj volvo, poklon bih sa zahvalnoscu primio i uzeo (i posle ga prodao), ali ga svojim novcem ne bih kupio ni u baznoj verziji motora, pri cemu sam citao da takav bazni benzinac (1.6 turbo) redizajnirani focus nece koristiti jer je gutac goriva.