
Nakon što je nedavno obnovio standardni Polo, Volkswagen je sada za ženevski sajam automobila najavio i promociju obnovljene (pro)terenske verzije CrossPolo.
Kao i ranije, i obnovljeni CrossPolo odlikuju nešto veći klirens, dodatni zaštitni elementi na eksterijeru, standardni krovni nosači, srebrni retrovizori, veći alu točkovi (ovde od 17 inča), sportska sedišta i kožni volan.

CrossPolo će se na početku nuditi sa nekoliko benzinskih i dizel motora sa rasponom snage od 90KS do 110KS, dok će kasnije (već na jesen) ponuda biti proširena novim agregatima. Takođe, u paleti je i nekoliko novih boja, i to "Honey Orange" i "Titanium Beige".
Sem novog CrossPola, Volkswagen će u Ženevi izložiti i Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion i Polo BlueGT modele.
Polo TSI BlueMotion pokreće 1,0 litarski trocilindrični turbo benzinac sa 90KS, a između ostalog odlikuje se poboljšanom aerodinamikom i gumama sa smanjenim otporom kotrljanja, pa prosečna potrošnja goriva iznosi 4,1 l/100 km, a emisija CO2 94 grama po km.

Još ekonomičniji je Polo TDI BlueMotion, koji je takođe dobio unapređenu aerodinamiku i gume sa smanjenim otporom kotrljanja, dok je pod haubom 1,4 litarski trocilindrični dizelaš sa 75KS. Fabrika navodi da kombinovana potrošnja iznosi samo 3,1 l/100 km, a emisija CO2 82 g/km.
Takođe, tu je i Polo BlueGT. Njega karakteriše atraktivniji izgled što je zasluga aero body paketa (izmenjeni branici, set pragova, zadnji krovni spojler) i alu točkova od 17 inča, a tu je i modifikovano ogibljenje (auto je niži za 15 mm u odnosu na standardni model).

Za pogon se brine 1,4 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 150 konja, u paru sa standardnim šestostepenim menjačem. Fabrika navodi potrošnju goriva od 4,8 l/100 km i emisiju CO2 od 110 grama po km.
U ponudi će biti i R-Line stajling paket za više verzija Pola, a između ostalog paket podrazumeva high gloss gril, izmenjeni prednji branik sa drugačijim otvorima za vazduh i svetlima za maglu, nove pragove, zadnji krovni spojler, novi zadnji branik sa difuzorom, hromiranu izduvnu cev, kao i alu točkove od 16 i 17 inča.
Na kraju, najavljuju se i Polo Hybrid i Polo CNG, koji će se u proizvodnju naći tokom sledeće godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs