home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što je nedavno obnovio standardni Polo, Volkswagen je sada za ženevski sajam automobila najavio i promociju obnovljene (pro)terenske verzije CrossPolo.

Kao i ranije, i obnovljeni CrossPolo odlikuju nešto veći klirens, dodatni zaštitni elementi na eksterijeru, standardni krovni nosači, srebrni retrovizori, veći alu točkovi (ovde od 17 inča), sportska sedišta i kožni volan.

CrossPolo će se na početku nuditi sa nekoliko benzinskih i dizel motora sa rasponom snage od 90KS do 110KS, dok će kasnije (već na jesen) ponuda biti proširena novim agregatima. Takođe, u paleti je i nekoliko novih boja, i to "Honey Orange" i "Titanium Beige".

Sem novog CrossPola, Volkswagen će u Ženevi izložiti i Polo TSI BlueMotion, Polo TDI BlueMotion i Polo BlueGT modele.

Polo TSI BlueMotion pokreće 1,0 litarski trocilindrični turbo benzinac sa 90KS, a između ostalog odlikuje se poboljšanom aerodinamikom i gumama sa smanjenim otporom kotrljanja, pa prosečna potrošnja goriva iznosi 4,1 l/100 km, a emisija CO2 94 grama po km.

Još ekonomičniji je Polo TDI BlueMotion, koji je takođe dobio unapređenu aerodinamiku i gume sa smanjenim otporom kotrljanja, dok je pod haubom 1,4 litarski trocilindrični dizelaš sa 75KS. Fabrika navodi da kombinovana potrošnja iznosi samo 3,1 l/100 km, a emisija CO2 82 g/km.

Takođe, tu je i Polo BlueGT. Njega karakteriše atraktivniji izgled što je zasluga aero body paketa (izmenjeni branici, set pragova, zadnji krovni spojler) i alu točkova od 17 inča, a tu je i modifikovano ogibljenje (auto je niži za 15 mm u odnosu na standardni model).

Za pogon se brine 1,4 litarski četvorocilindrični turbo benzinac sa 150 konja, u paru sa standardnim šestostepenim menjačem. Fabrika navodi potrošnju goriva od 4,8 l/100 km i emisiju CO2 od 110 grama po km.

U ponudi će biti i R-Line stajling paket za više verzija Pola, a između ostalog paket podrazumeva high gloss gril, izmenjeni prednji branik sa drugačijim otvorima za vazduh i svetlima za maglu, nove pragove, zadnji krovni spojler, novi zadnji branik sa difuzorom, hromiranu izduvnu cev, kao i alu točkove od 16 i 17 inča.

Na kraju, najavljuju se i Polo Hybrid i Polo CNG, koji će se u proizvodnju naći tokom sledeće godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1959



Komentari