
Renault i General Motors su prošlog meseca sa nekoliko teaser crteža najavili nove generacije njihovog zajedničkog van vozila Renault Trafic i Opel / Vauxhall Vivaro, a konačno su se pojavile i prve zvanične fotografije.
Ukratko, Renault obećava moderniji stajling, nove tehnologije i paletu ekonomičnih motora.

Oba vozila su napravlejna na zajedničkoj platformi, a a pažnju privlače i njihovi 1,6 litarski turbo-dizel motori.

U svakom slučaju, novi Trafic odlikuje karakteristični izgled prednjeg dela
po uzoru na novije modele ove francuske marke, a premijera je zakazana za april
ove godine, i to na sajmu komercijalnih vozila u Birmingemu.
Vozilo će moći da se dobije u putničkoj i teretnoj varijanti, dok će se u ponudi motra naći i 1,6 litarski dCi četvorocilindrični turbo-dizel motor koji će kupcima biti na raspolagaju i u twin-turbo verziji.
U Birmingemu će premijeru imati i novi Opel / Vauxhall Vivaro, koji će u odnosu na pomenuti Renault Tafic dobiti drugačiji izgled prednjeg dela, inspirisan drugim modelima kompanije.

I General Motors najavljuje moderniji izgled eksterijera i enterija za Vivaro, kao i ekonomičnije motore i nove tehnologije.
Proizvodnja novog Vivara će se odvijati u britanskoj Luton fabrici koja inače ima oko 1.200 zaposlenih i trenutno proizvodi 67.000 vozila godišnje.

Novi Vivaro će moći da se dobije sa tri paketa opreme, sa izborom od 15 boja, kao i u verzijama sa nekoliko različitih dužina i visina.

Takođe treba napomenuti da će se i ovde 1,6 litarski CDTI dizel agregat moći dobiti i u twin-turbo verziji.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Prethodnik je bio daleko atraktivniji (rec koja se retko upotrebljava kod dostavnih vozila) sa onim "polomljenim" krovom. Ne vidim zasto to nisu zadrzali na novom modelu kako bi se razlikovao od konkurenata.
Svidja mi se vise u varijantii sa crnim odbojnicima, daju dobar kontrast i ostale linije odlzae do izrazaja.
Putovao sam u "prethodniku" ( Traficu ) dva puta "na duže staze". Ide bukvalno kao "mećava", ali:
- veoma tvrdo vešanje pozadi ( mislio sam da je nešto oštećeno u oba primerka,ali vozač veli "da je to tako" );
- neudobna sedišta drugog i trećeg reda ( ne znam šta je ono, kao samo malo sundjera na metalnom ramu, vozač veli da se mnogi žale );
- nedostatak prostora za stopala putnika ( drugog reda );
- "reumu" da dobiješ zimi gde god da se u kolima nasloniš ( znatan deo potencijalno "napadnih" tačaka enterijera je bez plastične oplate );
- unutrašnji rukohvat kliznih vrata je ( čini mi se ) manji nego na "peglici".
Nadam se da će deo tih "nedostataka" da otklone na ovom budućem traficu.