home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW specijalno za kupce u Grčkoj pravi seriju 5 sa 1,6 litarskim benzinskim agregatom! Da li je ovo ustupak posrnuloj ekonomiji, ili razlog leži u visokim porezima ove zemlje na velike agregate, ili je neslana šala Bavaraca na račun Grka, ostaje nepoznanica. Šamar ili ustupak, vreme će pokazati.

Ironično je da ovaj automobil neće biti distribuiran niti u jednoj drugoj zemlji sveta, isključivo će ga prodavati u Grčkoj. Nema verzije sa volanom desnoj strani, nema karavana, nema posebne promocije, ne spominje se Azija.. O ovome se jedva priča, ovo kao da je tajna.

Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 1189



Komentari

evo jos malo petice:
http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/bmw-5er-mercedes-e-klasse-530d-e-350-bluetec-f10-w-212-bilder-technische-daten-oberklasse-limousinen/gesamtbewertung

http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/bmw-535i-touring-und-mercedes-e-400-t-allrad-kombis-mit-sechszylinder-im-vergleichstest-8201751.html?show=2

nemacke novine,a ni jedne nisu "BMW bild" :)))

Autor bmw series 8 08 Apr 2014, 08:54

Mislim da je i u Italiji nešto slično bilo za automobile preko 2000ccm da deru, kao što je kod nas sad.
MB su najviše vozili 200 kompresor. A i Maserati je pravio 2,0 biturbo oko 300ks.

Autor Pit 08 Apr 2014, 11:52

Kod njih je 1.6 valjda gornja granica za jeftinu registraciju...

Autor NemanjaBB 08 Apr 2014, 14:08

Uvijek su postojale te verzije za Italiju , Portugal i Grčku, a takav harački režim je i u Srbiji.

Autor Đorđe 08 Apr 2014, 14:35

Moguće je...gledajući unazad, BMW je takođe negde 1982,3 u prvoj trojcu ugradio 1.6 75 KS, samo za Grčko
tržište, a možda i za naše
...kažu da se istorija ponavlja...

Autor vladimiris 08 Apr 2014, 15:02

I Reno Safrane se takodje pravio sa 2.0 motorom zbog ovakvih trzista (inace standardan je bio 2.2)

Autor Panco 08 Apr 2014, 18:25