
BMW specijalno za kupce u Grčkoj pravi seriju 5 sa 1,6 litarskim benzinskim agregatom! Da li je ovo ustupak posrnuloj ekonomiji, ili razlog leži u visokim porezima ove zemlje na velike agregate, ili je neslana šala Bavaraca na račun Grka, ostaje nepoznanica. Šamar ili ustupak, vreme će pokazati.
Ironično je da ovaj automobil neće biti distribuiran niti u jednoj drugoj zemlji sveta, isključivo će ga prodavati u Grčkoj. Nema verzije sa volanom desnoj strani, nema karavana, nema posebne promocije, ne spominje se Azija.. O ovome se jedva priča, ovo kao da je tajna.
Kompletan članak na sajtu Vrelegume.rs
evo jos malo petice:
http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/bmw-5er-mercedes-e-klasse-530d-e-350-bluetec-f10-w-212-bilder-technische-daten-oberklasse-limousinen/gesamtbewertung
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/bmw-535i-touring-und-mercedes-e-400-t-allrad-kombis-mit-sechszylinder-im-vergleichstest-8201751.html?show=2
nemacke novine,a ni jedne nisu "BMW bild" :)))
Mislim da je i u Italiji nešto slično bilo za automobile preko 2000ccm da deru, kao što je kod nas sad.
MB su najviše vozili 200 kompresor. A i Maserati je pravio 2,0 biturbo oko 300ks.
Uvijek su postojale te verzije za Italiju , Portugal i Grčku, a takav harački režim je i u Srbiji.