
Kako bi još poboljšali prodaju, u Mercedes-AMG GmbH-u naravno planiraju nove modele (početkom ove godine na sajmu u Detroitu predstavljen je GLA45 AMG), a najvažniji novitet ove godine se tek očekuje – novi sportista koji će konkurisati modelima poput Porschea 911.
Nemački mediji navode njegovo ime – Mercedes GT AMG (kodne oznake C190), a zvanično će biti predstavljen na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu.
Ipak, i pre premijere u Parizu u prilici smo da zavirimo u njegovu unutrašnjost budući da je Mercedes objavio nekoliko fotki koje pokazuju enterijer ovog modela (u ovom slučaju u crno-crvenoj kombinaciji, sa kožom i alkantarom) u kojoj se između ostalog ističu i sportski kožni trokraki volan, sportska sedišta, centralna konzola, ventilacioni otvori...).

Po nekim ranijim najavama, standardni GT AMG će pokretati 4,0 litarski V8 twin-turbo motor sa 500KS (u kombinaciji sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom), a postojaće i snažija S verzija sa više od 600 konja.
Ostaje pitanje da li će Mercedes kasnije kupcima možda ponuditi i neku slabiju varijantu, i to sa 3,0 litarskim V6 agregatom sa oko 350KS.

GT AMG (dužina oko 450 cm, širina manja od 2 metra, visina 1,3 metra) će biti lakši od sadašnjeg SLS AMG modela, od koga će biti i prilično jeftiniji. Ipak, GT AMG neće imati takozvana gullwing vrata kao SLS AMG, već su u Mercedesu za njega predvideli konvencionalno rešenje.

Ovaj sportski dvosed sa zadnjim pogonom bi trebalo da ima oko 1480 kg (140 kg manje od SLS AMG-a), točkovi će biti od 19 inča, do 100 km/h će ubrzavati za manje od 4 sekunde, dok će najveća brzina biti veća od 305 km/h.

Ovde i podsećanje da je Gorden Wagner (šef Mercedesovog dizajna) nedavno najavio da će GT AMG biti "najlepši automobil koji će nositi Mercedesov znak."
Nemački izvori procenjuju da će GT AMG koštati oko 130.000 evra, uz najavu da bi kasnije trebalo da se pojavi i kabrio varijanta.
GT AMG će se proizvoditi u AMG fabrici u Nemačkoj, a u Mercedesu su uvereni da će se prodavati u većim brojkama u odnosu na SLS AMG.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Na kraju i ranije objavljeni render spoljašnjosti iz nemačkog Auto Bilda

Sto bi se reklo, "za sve pare". : )
Centralni greben mi se najvise svidja.
Podosta C klase iznutra...
Šta će onda biti sa SL?
Ja gledam na SL i S Coupe kao na top 2, a da li će ovaj biti rangiran iznad ili ispod SL?
Poz
Salonski, bez pogovora.
Ako dizajn spoljasnjosti isprati enterijer bice to jos jedan vrhunski model by mercedes.
Odlican enterijer! Nesto mi samo neobicna ova budza unutra iznad retrovizora. Da li mu se to eventualno skida krov ili ima neki veliki shiber?
odlican.meni se jako svidja. i ekran su bolje uklopili nego u drugim klasama.
samo da nisam ovakav enterijer video ovde:
http://www.caranddriver.com/photo-gallery/2015-mercedes-benz-v-class-photos-and-info-news
na mene bi ostavio jos bolji utisak.
Enterijer vrh,sve u skladu i ocena cista 10-ka.Domaci zadatak.
Raziel
Ovo je sportski model, SL i S su lux kupe i roadster.
Tako da on uopšte nije ni iznad ni ispod, on je klasa za sebe.
Imaćeš početnu verziju od oko 120 000 valjda i skuplje do 200.
UCS
Ne znam na šta misliš, ako misliš na onu kod šajbne, to su senzori ( za kišu, put, kamere itd ).
A ove komande ispod šibera, nmp. Prvo su bili najavili biće i kupe i roadster, pa onda samo kupe, a sad ovde gore opet pominju i kabrio.
bs8
Ima malo mešavine S kupea i C klase, osim centralnog grebena, koji je jedinstven.
Mislim da bi mu mnogo lepše legla krem umesto crvene kože, ili ona porcelan bela iz S kupea. :)
Što se eksterijera tiče, verujem da će biti jako slično ovom renderu, tj kao manji moderniji SLS, tako ga ja zamisšljam, a videćemo.
@Pit,
Mislim na ovaj deo gde su niz dugmica medju kojima i ovaj za 4 migavca. To je debelo skoro kao cela shaka. Podseca nekako kao na deo iznad glave u nekom van-u. Jako mi to cudno.
Definitivno se vidi neki otvor u vidu shibera ali slozices se da je cela ta greda (nazovimo je tako) prilicno debela.
Svakako ce biti dosta mesta za glavu :D
UCS
Da, to je baš čudno malo.
Ali ne zaboravi da sportski modeli imaju malo niži taj deo, dok glava dodje iza i iznad ko je viši. :)
Mada ovde je izraženije. Ne znam vrv ima neki razlog.
Uroš Cuore Sportivo
Jes vala.. Izgleda da ima prostora kao Berlingo..
@Pit,
Zamisljam Dzeremija kako sedi u ovom Mercedesu. I kako ima mesta za glavu ali mu je visina ociju u visini ove grede. Ne vidi se svetlo na semaforu iznad:D
Jesi li sedeo u SLS AMG, kako je kod njega ovaj prostor resen?
Mada njemu je taj deo u leptir vratima...
Ovo ce 911-icu da pobedi samo u onoj kategoriji koliko torbi moze stati u gepeku :D :D :D
UCS
Nisam. Ne verujem da će tako visoko biti.
dusan
Pobediće ga u više disciplina.
Komfor, upotrebljivost za svaki dan, pouzdanost, kvalitet.
Možda neće biti brži, ali sigurno kupce neće moliti da ne voze svoja kola, da čekaju par meseci i neći im prodavatzi hepo kocke. :)
http://www.autoniusy.pl/wp-content/uploads/2014/03/burning-porsche-911-gt3-autoniusy-700x400.jpg
Dakle ovaj model ne nastaje kao GTR da potuče 911, već prave konkurenta, da kupci koji žele brz auto sa svim karakteristikama Mercedesa imaju izbor. Barem im neće otpadati bubrezi tokom vožnje. :)
Panchev9
Nije lep ko Honde, to jes...
Nije neki napredak u poredjenju sa SLSom.
Komande "lansirnog" sistema su ite, samo crne umesto metalne, i eto novog infotainment displeja, kontrolora i otvora za klimu.
Sve u svemu pristojno, ako ne i odlicno. Sto kvariti nesto sto je vec dobro.
@Pit
Ako se pali S klasa, sta da ocekujemo onda od ovog?????? :))))) Heheheheheheheh
I odakle tebi da vozacu 911 otpadaju bubrezi tokom voznje? hahaha...911 uvek svakog pobedi u udobnosti i upotrebljivosti za svaki dan.
Ovaj auto ce jednostavno biti igracka u svakom pogledu pored 911. 911 je legenda i ovako nesto je nece ni dotaci.
Лепо су га урадили унутра без обзира што дели ген са комбијем. ;)
А што се тиче упоређивања са 911, зна се ко је ко у категорији и онда га сви нападају.
Као серију 3 или С класу.
Али више је то маркетиншка фора него што се Бркини пулени надају да имају неке шансе.
dusan
Kad se budu zapalile makar u onom broju kao GT3 onda mozemo da pricamo, a ovaj jedan slucaj, ko zna sta je. Iako mnogo vise ima S klasa na ulici nego svih verzija 911 i to prilicno. Pa evo cekamo. Kod nas vidjam nekoliko novih , a pre neki dan videg belu S63 AMG. Dakle ako se pale, bice ih mnogo vise od GT3. A vidim voze se, samo je ta jedna od hiljade. A GT3 nekoliko pa rekli nemojte da vozite inace bi bilo jos. Cekajte par meseci. Iz MB-a nije stiglo takvo obavestenje, voze se kao sto vidis. E sad, moguce je da je 911 udobniji od Ferrarija, ali od Mercedesa...
nisam se vozio u 911 ali jeste prijatelj koji mi je to i rekao. Da je jako tvrda, ko da se vozis na stolici drvenoj, sve se oseca. E sad, video si da onaj kaze da je M3 Maybach za 911 sto se tice komfora. : )
A znamo da je i M3 tvrd, 3-ka je tvrda a ne M3. E a zamisli onda tek u poredjenju sa Mercedesom. : )
A 911 pominju kao meru da se zna u kojoj je klasi, posto je SLS visa klasa, sad silaze u klasu 911.
SLS je mnogo veci auto od 911, ovaj je na meru 911-ce.
I kao sto vidis, pocetna cena ce biti veca nego 911. : )
Odlican, samo mi se ovi okrugli otvori na sredini ne svidjaju nesto preterano... kod nekih modela MB-a su mi ok, dok kod nekih mi se uopste ne svidjaju poput onih na S-klasi, i delimicno na C-klasi...
@Pit
@Uroš Cuore Sportivo
Cini mi se da ce imati panoramski krov, odnosno da je ono rukohvat za roletnu pored onog poprecnog stuba o kome ste govorili, pa su ga mozda zbog toga ojacali ili tako nesto pa je zato tako masivan...
pit
Ne racunaj GT3 i S. GT3 se vrti na duplo vise obrtaja od S klase.
Sto se tice enterijera, pordravljam bolju poziciju monitora, i ovaj deo iznad glave, taman da vozac ostavi putni nalog i jos po neku sitnicu. Ups, cekaj bre, pa ovo nije komercijalno vozilo...
toma
Kakve veze to ima ?
Pa SLS AMG Black Series je atmosferac sa 630ks, jači od svakog 911.
Reži, riče pa se nije zapalio nijedan.
Ko zna šta je slučaj sa S klasom ovamo.
Ako je propust neki, to sigurno nema veze sa time koliko se vrti, nije sportski auto.
A što se tiče ovog AMG GT-a, to je da pokupi deliće od i8 kad se raspadne prilikom davanja gasa u V8 biturbu. :)
To je u stvari za drajcilinder mesto.
Hahahaha.