
Među premijerama ovogodišneg sajma automobila u Njujorku su i restilizovane verzije Dodgeovih modela Challenger i Charger.

Challenger modelske godine 2015 se vizuelno od dosadašnje verzije razlikuje po doteranom prednjem delu sa izmenama koje se tiče maske, haube i svetala sa LED dnevnim svetlima, kao i po drugačijim zadnjim svetlima.


Takođe, tu su i novi alu točkovi od 20 inča, adativni cruise control, Brembo kočnice, a restilizovan je i enterijer koji se odlikuje i kvalitetnijim materijalima kao i 8.4-inčnim ekranom osetljivim na dodir.
Pored manuelnog 6-stepenog manuelnog, u ponudi će biti i 8-stepeni TorqueFlight automatski menjač.

Sem 6.4L Scat Pack verzije, 2015 Challenger će biti dostupan u sledećim verzijama: SXT, SXT Plus, R/T, R/T Plus, R/T Shaker, R/T Plus Shaker.
6.4L V8 motor ima 485KS i 643 Nm, 5.7L HEMI raspolaže sa 375KS, a 3.6L Pentastar V6 razvija 305 konja.


I Dodge Charger je osvežen za novu prodajnu sezonu, što u praksi podrazumeva izmenjeni prednji deo sa novim maskom, svetlima i branikom.


Nešto drugačiji je i zadnji deo sa "racetrack" svetlima i spojlerom na prtljažniku, a treba pomenuti i modifikacije u enterijeru sa 8.4-inčnim ekranom, novim volanom i kvalitetnijim materijalima.


Što se palete motora tiče, 3.6L V6 ima 292KS i 353 Nm, 5.7L HEMI V8 isporučuje 370KS i 535 Nm, a oba su uparena sa 8-stepenim TorueFligt automatikom.
Na kraju, 2015 Charger je doživeo i modifikaciju oslanjanja, uz poboljšano upravljanje.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

challenger i dalje izgleda odlicno, ali sta su uradili od chargera ... katastrofa, izgleda kao extra large dodge dart
Challenger nikada nije izgledao bolje, a i Chargeru je bilo vreme za novi prednji deo. Sada mi je Challenger najlepsi muscle car, Mustang je lep, ali se udaljio od originalnog stila, a Camarov zadnji deo je bio lepsi pre redizajna.
"6.4L V8 motor ima 485KS i 643 Nm, 5.7L HEMI raspolaže sa 375KS, a 3.6L Pentastar V6 razvija 305 konja."
Ništa 1.0 heksaturbo sa 2 cilindra i 600 KS?
Preko bare još ne prate trendove?