home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nikada nije bilo sporno da je Toyota GT86 vrhunska igračka za vozače. Cenjen zbog čistog zadovoljstva u vožnji i direktnog upravljanja, on je kreiran da ponovo dovede strast u Toyotu. Pa da li je to onda savršen sportski kupe?

I mi smo mislili tako dok glavni inženjer Tetsuya Tada nije rešio da na modelu za 2015. godinu napravi još bolje vozne karakteristike i preciznije upravljanje. Podelio je sa nama promene koje je napravio.

Ovaj automobil je jednoglasno hvaljen zbog zadovoljstva u vožnji. Zašto ste menjali nešto što je dobro?

Razvoj sportskog automobila ne treba da stane samo zato što je vozilo stiglo u salone. Najbitnija stvar kod GT86 je angažovanost vozača i rešeni samo da neprekidno usavršavamo taj aspekt automobila. Model za 2015. kupcima nudi najnoviju i najsavršeniju verziju GT-a 86.

Koje su tačno promene na modelu za 2015?

Odlučili smo da promenimo način na koji su delovi ogibljenja - uključujući zadnje amortizere - povezani na šasiju. To povećava čvrstoću karoserije, pa se stoga postiže bolja upravljivost i brži odziv. Amortizeri su takođe izmenjeni. Koristili smo novu tehnologiju za stabilizovanje sile prigušivanja, a takođe smo poboljšali kontrolu trenja i odziv.

Kako ove promene utiču na osećaj u vožnji?

One utiču na interakciju automobila sa putem. Za vozača, to znači veću stabilnost prilikom upravljanja i bolju „komunikaciju“ sa vozilom. Osim toga, zbog manjeg uvrtanja karoserije, osećaj za upravljačem je precizniji nego ikada.

Sve u svemu, ogibljenje i upravljanje su u još tešnjoj vezi sa vozačem, što mu daje dodatnu kontrolu, naročito kada se automobil vozi u granicama izdržljivosti.

Da li je bilo još nekih promena? Da li ćemo prepoznati model za 2015. na putu?

Da, ali promene su suptilne. Umesto štapne antene postavili smo „ajkulinu peraju“, koja ne samo da izgleda bolje, već i povećava aerodinamičnost. Takođe, uvedene su 2 nove boje karoserije (srebrna i bela). U kabini, kontrolna tabla je dobila novi motiv karbonskih vlakana, što joj daje sportsku notu i osećaj većeg kvaliteta.

PR Toyota Srbija



čitanja : 1460



Komentari

Brzi odziv nije povezan ni sa vesanjem ni sa upravljivoscu kako se navodi u tekstu. On zavisi iskljucivo od karakteristike pogonskog agregata sa kojim ce kako stvari stoje, i ovaj novi, ociglodno imati ozbiljne probleme.

Autor Vojvoda 19 Apr 2014, 09:25