
Da Nissan za evropsko tržište priprema model koji će konkurisati VW Golfu, Opel / Vauxhall Astri, Ford Focusu, Peugeotu 308 i ostalim modelima iz C segmenta nije nikakva novost, budući da je o tome bilo već dosta reči. Danas su se konačno pojavile i prve zvanične slike i detalji o ovom automobilu koji nosi naziv Pulsar.
Ovde podsećanje da će se njegova proizvodnja odvijati u Nissanovoj fabrici u Španiji, dok će prodaja startovati na jesen.

U sklopu priprema za poočetak proizvodnje novog modela, u fabriku u Barseloni je uloženo 130 miliona evra, a proizvodnja će startovati u julu 2014. godine.
Novi Nissan Pulsar će biti ponuđen kao hatchback sa pet vrata (ostaje da se vidi da li će kasnije ponuda eventualno biti obogaćena i nekim drugim karoserijskim verzijama), a u unutrašnjosti će naglasak biti na kvalitetu materijala i boljoj završnoj obradi.

Što se palete motora tiče, na početku će biti dostupani jedan benzinac i jedan dizelaš. Benzinac je 1.2 DiG-T sa 115KS i 190 Nm, a dizelaš 1.5 dCi sa 110KS i 260 Nm (ovaj potonji sa emisijom CO2 manjom od 95 grama po km). Sem standardnog šestostepenog manuelnog menjača, kupci će opciono moći da dobiju i Xtronic CVT transmisiju.

Za sledeću godinu se takođe najavljuje i verzija sa 1,6 litarskim benzinskim motorom od 190 konja.

Novi Pulsar je inače dugačak 439 cm, visok 152 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 270 cm, dok je prtljažnik zapremine 380 litara.

U opremi će se između ostalog naći i LED svetla, multimedia sistem, sistem koji vozača upozorava za vozilo u mrtvom uglu, sistem koji upozorava na napuštanje putne trake bez uključivanje pokazivača pravca, sistem za automatsko kočenje...
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Kako se ovo razlikuje od Megana? Mislim od Sentre je sve bolje, ali ovo je prakticno Megan.
Imao sam veca ocekivanja, i mislio sam da ce udaljiti od dizajna Tiide, ali nisu...
Izgleda pristojno i unutra i spolja ali nisam siguran koliko ce imati uspeha u Evropi s obzirom da pocinje prakticno od nule na veoma zahtevnom i veoma konkurentnom trzistu...
Auto veoma lepo izgleda, i spolja i iznutra, ali je onaj prvi video ( koji implicira zaključak da ćete kada sa šeširom sednete imati pozadi 10-15 cm iznad glave ) teška prevara (jer je onaj lik „debeo“ kao i šibica, pa se pogrešno stiče utisak da je visok, a on „visok“ skoro 170, pri čemu nije ni seo kao treba i gde treba, već je sklizao, što se vidi iz butina – koje mu vise ). Ovo vozilo je nesporno niže od kaškajija, a ja u kaškaji pozadi (bez šešira) jedva sednem, jer glavom dodirujem krov (naravno, u paket opreme „tekna“ ( sa panoramom ) ne mogu pozadi nikako da sednem ). I sada neko nama hoće da kaže da će kod ovog vozila udaljenost sedalnog dela zadnjih sedišta do krova da bude veća nego da je to nissan pathfinder? Smešno. I jadno sa čime se ljudi iz marketinga služe
@mile antena
U prinicpu modeli za koje se ne ocekuje velika prodaja nemaju veliku ponudu motora...
@Orlo,
ovaj model najavljuju bas dugo i to ga spominju kao prvog pravog konkurenta golfu "jer focus i astra nisu uspeli u tome" i na kraju ovo je sve sta dobijemo? jadno da ne moze biti jadnije
Ovo je samo Tiida iz 2012 facelift, to je u stvari isti auto, samo su sad resili da ga prodaju u Evropi.
@Bobo
upravo tako,vec je star 2 godine, a oni bi protiv Golfa, ili ostalih?!?
@Bobo
@carobnjak
Tek sam sad provalio da je ovo malo jaci facelift modela koji je vec par godina na trzistu...