
Mercedes je početkom januara na sajmu automobila u Detroitu i zvanično predstavio novu generaciju C klase sedan (W205), ali sem kao sedan nova C klasa će se ponovo pojaviti i u karavan verziji (T-Modell).

Premijera nove C klase karavan treba da bude održana na sajmu automobila u Parizu, a narudžbine će početi da se primaju u septembru. Do tada, evo i prvih zvaničnih slika i video priloga o ovom automobilu.


Nova C klasa karavan je dugačka 4702 mm, široka 1810 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2840 mm. U odnosu na prethodnika, novi model je za 96 mm duži, 40 mm širi, a međuosovinsko rastojanje je produženo za 80 mm. Takođe, i zapremina prtljažnika je povećana, i to na 490 litara odnosno 1510 litara sa oborenim zadnjim sedoštima (naslon je deljiv u odnosu 40/20/40). Ovde treba pomenuti i da putnici pozadi imaju za 45 mm više mesta za noge nego ranije, kao i to da će uz doplatu biti dostupna i Hands-Free Access opcija otvaranja vrata prtljažnika.


Mercedes navodi da je C klasa karavan za 65 kg lakša od prethodne generacije, pogon može biti samo na zadnje točkove ili na sva četiri točka (4MATIC), a opciono će biti dostupno i Airmatic vazdušno oslanjanje.


Paleta motora će obuhvatati benzince sa rasponom snage od 115 kW/156KS do 245 kW/333KS, kao i dizelaše sa rasponom od 85 kW/115KS do 150 kW/204KS.


Kupcima će biti dostupne i dve hibridne verzije, a to su C300 BlueTEC Hybrid (204KS i elektromotor od 27KS) i C350 BlueTEC Hybrid (211KS i elektromotor od 68KS).

Kasnije bi u ponudi po nekim ranijim najavama mogla da se nađe i sportska C63 AMG verzija sa 4,0 litarskim V8 twin-turbo motorom.
Ivan Mitić – Autoblog.rs

Ok izgleda, sasvim korektkno.
Svidja mi se linija table kako se spušta na desno. Samo ovaj ekran bi trebao da bude na izvlačenje, kao kod Audija, koji je to najlepše rešio.
Osim ekrana, još jednu sitnu zamerku imam, a to je presek haube i branika napred.
Lepše je kad je ravan, kao kod CLS-a ili na W212 pre restajlinga, odnosno i na restajlingu je isto osim ako ima znak u masci.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/White_W212_E_500_AMG_Mercedes-Museum.jpg
http://s2.paultan.org/image/w212-fl-firstpix-0003-e1355234018634-630x307.jpg
A ovakav presek mi se ne svidja :
http://www.autohotnews.com/wp-content/uploads/2013/01/397176l.jpg
A takav je i na novoj C klasi.
Kod CLS-a je to najlepše rešeno, kad već mora da se seče a ne hauba da se cela "naslanja" na masku.
http://www.autogaleria.pl/fotografie/mercedes-benz/mercedes_cls_350_blueefficiency_2011_01.jpg
Sa strane bih čak rekao lepuškast ( slika 1 i 6 ).
Sigurno izgleda još lepše uživo.
Pit, mislim da nisi usamljen sto se tice preseka, ne znam nikog kome se vise svidja ovo novo resenje:)
Ipak, meni SLS ima najlepsi presek.
Novog ga definitivno ne bih kupio, mozda bih razmatrao kao polovnog, ali ovaj ekran je zaista nesto preko cega se ne prelazi. Za te pare su zaista moglu da ugrade "na izvlacenje"
Ne volim plavu boju auta, ali mu je najbolja cucnula, otvorila je nekako auto ako me razumete.. U odnosu na pretprosli karavan C klase, ovo je 16 koraka ispred po dizajnu zadnjeg dela