
Renault je još ranije najavio novu verziju sportskog Megana RS, ali nije saopšteno njegovo vreme na Nirburgringu za koje je jedino napomenuto da će iznositi manje od 8 minuta.
Iako se nedavno pojavila i nezvanična informacija u kojoj se govorilo da se radi o 7 minuta i 45 sekundi, Francuzi su danas zvanično saopštili da vreme novog Megana RS 275 Trophy-R iznosi 7 minuta i 54.36 sekunde.

Kako bilo, Francuzi su sa Meganom RS 275 Trophy-R pripremili jasan odgovor na nedavni rezultat Seat Leona Cupra 280 koji je Nirburgring prešao za 7:58.44 minuta, čime je postavio novi rekord za vozila sa prednjim pogonom. Rekord je dakle sada ponovo u francuskim rukama...

Ukratko, novi Megane RS 275 Trophy-R ima i Akrapovič izduvni sistem (izduvna cev od ugljeničnih vlakana), nove alu točkove od 19 inča, Michelin Pilot Sport Cup 2 gume, Ohlins Road & Track amortizere, kočioni sistem da diskovima od 350 mm, Cup šasiju, trkačke trake, sportska Recaro sedišta, volan sa alkantarom, dok je pod haubom 2,0 litarski četvorocilindrični turbo motor koji raspolaže sa 275KS pri 5500 o/min. i 360 Nm pri 3000-5000 o/min.

Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 7,5 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 174 grama po km. Treba pomenuti i da je u odnosu na standardni RS 275 Trophy ova R verzija lakša za skoro 100 kg.

Megane RS 275 Trophy-R će biti ponuđen u ograničenoj seriji (samo 250 komada), prodavaće se u 15 zemalja, a njegova cena u Francuskoj iznosi svih 45.000 evra.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
O kakvom je automobilu rec najbolje govori podatak da ce biti proizveden u samo 250 primeraka.
Za poznavaoce problematike ovo je sasvim dovoljno.
бмв
Како како? Видиш да су га спремили да покупе рекорд и то је то. Нема на њему ништа из серије, све је прилагођено. Мада генерално знају Французи да припреме ове малце, сад је Фолцика на потезу!
A jel to ta verzija sa Akrapovičevim auspuhom?
Nedavno je na Youtube objavljen film testiranja u Akrapovičevom laboratoriju u SLO, gdje su se spremali za taj rekort.
Svaka cast. Vidim ima i navi, podizace,kozu. Nije znaci samo za stazu i garaza.
Bravo Francuzi , još jednom dokazali da su doktori za hot hatch-eve.
A ovo vrijeme je pakleno , samo 2 sec sporije od novog M4 , a mnogi 400+KS mu gledaju u leđa , respekt.
Pojedinci se loze sa M4,a obicna prednja vuca objasnila sa mnogo manje konja.Svaka cast
Lepo je ovo, i svidja mi se sto se u hot-hatch klasi tek zahuktava, ali irelevantno... ni jedan kupac nece znati dobro stazu, niti ce jedan kupac ovog Renoa imati iskustvo i sposobnosti profesionalnog vozaca koji je postigao ovaj rekord...
Pošto je u samo 250 primeraka, to se i ne računa u serijski primerak, tako da po meni Cupra 280 ostaje najbolja... Jer džaba ako je brži a ne može da se kupi.
Ko kaže da ne može da se kupi?
Megan je uvek imao edicije koje su numerisane. Posle ove sledi sledeća i bolja. Broj je srazmeran tražnji na tržištu.
svaka cast i za reno i za seat...ali mislim da je reno bas pravljen za ovo pogledajte mu sedista kao kod onog megane r26r ,seat tvrdi da ima samo jace kocnice i ove pilot sport gume sedista su skoro obicna...ne osporavam rezultat megana skidam kapu ali mislim ako malo poboljsaju leon opet ce biti cupavo.
Eto, ja vam savetujem i obican da provozate, iznenadicete se koliko je stabilan u krivinama sa samo 17 inca felnama.. Treba ga bas poterati da prokliza :)
Tek sam sad video slike unutrasnjosti pa on je totalna klotara (ni zadnja sedista, ni klimu, verovatno ni jos mnogo toga neophodnog), nesto nalik R26.R, nema nista unutra, cemu onda svrha toga sto je postigao ovaj rekord kada je on izgubio smisao hot-hatch modela: svakodnevna upotrebljivost, prakticnost i performanse... uopste je takav auto besmislen, upotrebljiv je samo i iskljucivo na stazi.
M4, ako je merodavno porediti, ima sve elemente luksuza pa i zadnju "klupu", pa tako da i nije bitno sto je sporiji od Megane-a...
Sa Leonom Cupra 280 je postignut rekord na stazi a model je takav kakav je i u prodaji.
Evo i par fotografija:
http://i.wheelsage.org/pictures/r/renault/megane_r.s._275_trophy-r/renault_megane_r.s._275_trophy-r_12.jpeg
http://i.wheelsage.org/pictures/r/renault/megane_r.s._275_trophy-r/renault_megane_r.s._275_trophy-r_11.jpeg
@orlo
dobro sto iskopa ove slike...stvarno nije realno sto porede ovakve automobile ovo je bukvalno samo za trke seat je obican auto ima skoro punu opremu sa udobnim sedistima za duga putovanja....kad bi ostali gurali ovako ogoljene verzije bili bi mnogo brzi nego sto jesu.
@djogo km
Najgore je sto ce krenuti price o tome kako je sada vrh vrhova... slazem se ali po kojoj ceni... u isti kos besmislenih vozila bi stavio i Astru OPC Extreme...
Leon-ov 2.0 TSI sa 280 KS je moguce dodatno pojacati (u Golf-u R/Audi-ja S3 taj isti motor ima 300 KS/380 Nm), i naravno jos dodatno olaksati, a ovaj agregat u Meganu je dostigao svoj maksimum a sto se tice mase, jedino upotrebom CFRP-a (ugljenicnih vlakana), zamenom stakala plasticnim itd mogu da je dodatno smanje... samo otezavaju Civic-u Type R... ;)
Od kada Megane ove generacije ima analogni brzinomer? Je l' ja to nisam pazio na casu ili je to rezervisano iskljucivo za sportske edicije ovog modela?
Pa dobrom neka Seat ogoli Cupru, pa neka bude brži. Ali ne ide to tako.
Pored toga ima ljudi koji vole ultimativni auto. Retko to ima da se kupi i sve se svodi na šminku. Zato je Megane jedinstven i NO 1.
Рено је истакао да је аутомобил припремљен за Ринг и то је то, наравно да ће га олакшати до максимума а да опет има смисла да га представе као путничко возило.
Орло
М4 је дупло па на више скупљи и то говори све за себе али коме је чисто до тркања, Реноом сигурно може једнако забавно да буде, без обзира и на снагу и на погон а и на комфор. Наравно, лично се не бих много двоумио између предње и задње вуче.
А чисто да се види како изгледа када се спрема спортско возило а тежина није фактор! :)) Ко воли Југиће, препоручујем!! :))
http://www.mojagaraza.rs/www-youtube-com-watch-v-ljo2klmb9vk-e-ovo-je-jugo
krisrijane,ti se lozis na c63amg,a on ne moze ni da prismrdi ovim masinama sa prednjim pogonom.
Mala napomea , Cupra što je napravila vrijeme 7:58.44 još uvijek NE može da se kupi , verzija što se prodaje tj. standardna Cupra 280 ne može praviti to vrijeme i sa njom i standardni RS265 izlazi na kraj.
Ali bez obzira , i jedan i drugi su ultimativne pile bez premca.