
Nakon što su proteklih meseci snimljeni maskirani test primerci doteranog Mercedesa CLS modelske godine 2015, nemački proizvođač je danas objavio zvanične slike i detalje o ovom automobilu.

CLS facelift se u odnosu na dosadašnju verziju odlikuje manjim estetskim izmenama, što praktično znači da je CLS dobio redizajnirani prednji branik sa većim otvorima za vazduh, izmenjenu masku, doterana svetla (uključujući i Multibeam LED prednja svetla koja automatski i optimalno podešavaju distribuciju svetla, precizinije nego ikada ranije), kao i redizajnirani trokraki volan i 8-inčni kolor displej.

I dalje će u ponudi biti standardni CLS u fomi coupe-limuzine i kao Shooting Brake (čija zapremina prtljažnika sa oborenim zadnjim sedištima iznosi 1550 litara), a biće dostupan i novi AMG Line Plus paket. Naravno, u gami ostaju i varijante sa 4Matic pogonom na sva četiri točka.


Što se motora tiče, novost predstavlja CLS 220 BlueTEC sa 2,1 litarskim četvorocilindričnim turbo-dizelašem sa 125 kW/170KS i 400 Nm, a u verziji CLS 250 BlueTEC sa 150 kW/204KS i 500 Nm.

Takođe, u modelu CLS 350 BlueTEC je 3,0 litarski V6 dizelaš sa 190 kW/258KS i 620 Nm, a pažnju privlači i novi Mercedes CLS 400 (zamenjuje CLS 350 CGI) sa 3,5 litarskim bi-turbo agregatom koji raspolaže sa 245 kW/333KS i 480 Nm.

Sledi CLS 500 sa 300 kW/408KS i 600 Nm, dok AMG verzija i dalje ima 5,5 litarski bi-turbo benzinac sa 557KS i 720 Nm (585KS i 800 Nm u verziji S-Model).

Treba napomenuti da su svi motori Euro 6, kao i da verzije 220 BlueTEC, CLS 250 BlueTEC, CLS 350 BlueTEC i CLS 500 mogu da se naruče i sa novim Mercedesovim 9G-TRONIC devetostepenim automatskim menjačem.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ocekivao sam da ce skinuti onu grbu sa blatobrana kao sto su uradili kod E klase. Sve u svemu, jedan od najslabijih osvezenja modela kad je Mercedes u pitanju. Samo su ga nagrdili sa onim nakaradnim tabletom...
Hm, lepo izgleda, "umiveno".
Mada, nisu morali po meni ovoliko da ga menjaju, al ajd.
Ekran mi se ne svidja, a jedino sto se sa sigurnoscu moze reci da je poboljsanje je 9G.
U svakom slucaju, pre-restyle mi je savrsen, sto mi je najbitnije. : )
Dobro je sto nisu skinuli mišiće pozadi.
Pitam se, kako li ce izgledati novi CLS , vrv potpuno nov, kao ovaj u odnosu na prvog.
prednja svetla su bolja nego pre. Ono pre je bio cirkus. Bas kao sto je sada onaj ekran cirkus. Jel moze da se skine i da se koristi kao tablet?
Steta sto im je i ovaj 9g samo prosek. Sad bmw nece nista novo da izbacuje. Na testovima je opet BMW automatik star 5 godina, nagrdio ovaj 9g...
najlepsi karavan koji trenutno postoji i moram priznat da mi se i dalje prvi cls vise svidja , jer ova prednja maska i zadnji dio su vec vidjeni na drugim mercedesima , prvi cls je vrh auto , ali ovaj karavn je apsolutni pornic od auta.
E jbg, šteta što promeniše one farove bili su jako originalni. Naravno, moj favorit ostaje Shooting Brake, pogotovo u drečavo beloj ili srebrnoj boji. :-)
Malo sam se razočarao što pozadi nisu uradili kao sa E restyle, da ovu belu svetlosnu grupu spuste skroz dole, po meni bi bilo mnogo lepše...
Unutra mi se dopadaju restilizovani dugmići, prijatnija je atmosfera, onako je bio dosta hladniji.
Volan sa S coupe nij loš, mada je i prethodni bio odličan.
Pozz
hh Ma ok, bolje osvetljavaju, nego su mi lepsa ona od ranije. Sto se tice komentara ostrascenih bmw fanova, zao mi ih bas, jedu se mnogo. : ) Trebao bi bmw da ubaci 3 brzine automatik, da bude jos ubedljiviji i jos duze vremena miran. : ))) A posebno je smesno cuti od bmw fanova da nesto nazivaju cirkusom.
Pit
Kod BMW menjaca, nije bitno da li ima 8, 9, 5 ili 6 stepeni (ne brini, dolazi 9-tostepeni sa G11 sedmicom), nego ti kazem da je u testu na kojem su ucestvovali BMW 8-, Merc 9- i Audijem 8-stepeni automati, BMW odneo glatku pobedu.
hahe
I meni je najlepsi karavan.
Raziel
I ja sam ocekivao da ce stopovi biti u tom fazonu.
toma
Na 250kmh E350cdi 9G ide na 2700 obrtaja u minuti, 530d 8 ZF ide na 3200 obrtaja.
Ubedljivo, nema sta. : )
Autor Pit 18 Jun 2014, 16:15
Pogledaj maksimalne obrtaje jednog i drugog.. :)
Nbb
Isti su. Ali kakve to veze ima sa potrosnjom ?
Hoces da kazes da je bolje za motor i potrosnju da ide na vise obrtaja ( u pomenutom slucaju 500 ).
Valjda je poenta da vuce "od nule" i da radi na sto nizem rezimu obrtaja, zbog manje potrosnje.
Reci mi, jel ti na autoputu ides 3-om ili 5-om - 6-om ?! : )
Da, od 10 stavki u uporednom testu menjaca, mercedesov je pobedio samo u toj penzos kategoriji. Radi na manjem broju obrtaja pri odredjenim rezimima.
Sve u svemu, krajnji rezultat testa je bio:"BMW nagrdio konkurente:)"
toma
Sve u svemu, podaci govore za sebe a toma govori "bmw nagrdio konkurenciju". : )
Inace, sta li ce tek bmw da im uradi ako smanji broj brzina. : )))
toma misli da se vozi drugom na autoputu. : )
Bas nebitna stavka, penzoska. A pre neki dan govori kako ne treba voziti brzo, sad bi od puta stazu da ima.
Elem, 9 bolje od 8, u svakom slucaju. Mada je po tomi bolje da se auto na otvorenom vozi na sto vecem broju obrtaja. : )
Za motor i potrosnju.
Raziel 18 Jun 2014, 15:10
Pit 18 Jun 2014, 15:17
I dalje postoje onakvi farovi :)
http://img.germancarforum.com/community/attachments/3664f80431f71a94c5cd78dda5e72252-jpg.69530/
Pit, Nemanja
Postovanje za oba ali ebes auto kog ne mozes da zavrtis na 6-7 hiljada obrtaja :)
Sto se CLS-a, po 1000-ti put cu ponoviti ako treba: Ovaj I-pad u kolima je ogroman promasaj! Koliko bi samo lepse izgledao bez njega, ovako je ciganija teska!
Ostalo ok.
pit
izvini sto ja, za razliku od tebe ne stavljam pod isto brzu i sportsku voznju sa huliganskom voznjom u pijanom stanju sa prekoracenjem za 70kmh u naseljenom mestu.
Pokusacu da ti nadjem test, i da ga linkujem, ali nemoj mi reci da ti zaista mislis da samo zato sto ima jednu brzinu vise da je bolji menjac?#!?
Ti si covek koji je napisao:"525d ima bolji menjac, sportskiji je, bolje lezi, a mercedes je udobniji. Ja biram Mercedes!" Posle ovakve izjave ti ne bi trebalo da se pojavljuje na temi gde se pominje sport.
I ne zaboravi da se u 95% mercedesa koji se trenutno prodaju ugradjuje menjac sa 7 stepeni. Ako je 8 stepeni na autoputu lose (a to imaju svi BMW-i, od serije 1 do 7), zamisli tek onda kakav je na autoputu 7-stepeni. Da se covek zapita da li se u tome moze neko voziti komforno...:))) E moj Pit,....
hh
E bravo im ga, sto bi reko "gospoda". : )
Pre bi njih izabrao, iako multi bolje osvetljavaju sigurno, ovi su mi lepsi.
Lepsi mi je kompletno pre-restyle.
Panco
Ti onda 400 verziju izaberi. ; )
Najbolji je AMG, ali treba moci.
Sto se ekrana tice, tek sad na restajlingu je ovakav. A ja imam zamerku gde god je takav, pocevsi od A klase pa na dalje. Audi je najbolje resio ekran, na izvlacenje.
Jedino gde su ga iole uklopili je MLC, na onim spijunskim fotkama.
Ajde G klasi, nema gde da ga stave, pa tamo i da prodje, ali na ostalima su trebali da rese kao na MLC-u ili vec...
CLS drzi cenu ko nenormalan.
2011-o 50 soma beli 350 cdi u AMG stajlingu. i to minimum.
toma
Reci mi samo, da li si se ti ikad vozio ili vozio u Mercedesu sa 7G ?!
Sumnjam.
Druga stvar, jel ides na trke ili na putu pravis razliku u menjacu ?!
Najveca razlika u menjacima je u broju brzina.
Poredio sam 5 brzina u 220 cdi i 8 brzina u 525d !
I ja nigde nisam rekao da je los 8-ostepeni ni 7-ostepeni, vec da je 9-ostepeni bolji.
Na 120kmh ide na 1350 obrtaja. : )
Ne izvlaci iz konteksta !
Nisam mogao a verujem do sad da takav jedan detalj kao sto je ovaj ekran moze da naruzi ceo auto. Kao kad se nalepi navigacija za soferku, na to me podseca. Ne svidja mi se AMG branik, crveni trim je odlican.
pit
ne izvlacim ja nista iz konteksta, vec iz rukava:
http://www.autobild.de/artikel/a6-e-klasse-5er-automatik-im-test-4973105.html
ah, da, umalo da zaboravim. Ti znas najbolje. Ovi nemaju pojma.
Ipak cinjenica je da BMW-ov 5 godina stari automatik tuce Merc novajliju. A kad tek stigne BMW 9-ka:)
Ja sam vozio 3.0 dizel, na 1500 obrtaja ide malo preko 120 u osmoj brzini. Potrosnja je oko 5 litara, zavisi od puta.
@panco
To i ja kazem, ali Benka obicno da do vise obrtaja da ide :) da zarezi malo...ali opet to brundanje dizela nije to to
@pit
Neeee, zasto se hvatas za to..mislio sam da se BMW vrti do vise obrtaja generalno i da samim tim na vise obrtaja postize optimalnu snagu. Kao sto je kod svakog benzinca, obrtaji na strani bmw-a.
Gledaj ih na istoj brzini u maksimalnom prenosu i onda pogledaj potrosnju. Jer ne funkcionisu isto..
toma
Kao prvo, BMW nema automatike već ZF !
To prvo da naučiš.
Drugo, Mercedes ima automatike jer ih sam pravi.
Treće, objasnio sam za obrtaje, 8 vs 9.
Pre nekoliko dana, beše vest da bmw za sad ne planira više od 8 brzina, niko se nije javio od vas, da sutra ne bi morali da se pravdate.
Sad kažeš biće 9, verovatno zato što je 8-ostepeni bolji od 9-otostepenog. :)
I i da ti se izvinem što sam te pitao jesi li ikad probao Mercedes sa 7G.
Kao da sam pitao Rej Čarlsa ima li vid. :)
Nbb
Može da se vrte do više obrtaja onaj 550d ali džaba mu. Samo se dere i muči u visokim obrtajima, cediš ga.
Dizeli najlepše idu u srednjem režimu i elastični su, ne dobijaju kad ga teraš u crveno.
Ja ti samo kažem da je veći broj brzina bolji, a ne tomina teorija da su stariji menjači bolji, po mogućstvu sa 4 brzine samo. :)
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/cls-class/2015-mercedes-benz-cls-facelift-official-reveal/
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/cls-class/2015-mercedes-cls-in-depth/
pit
za razliku od tebe koji svoje znanje bazira na tome kako neko sa ovih prostora prevede koju vest, ja citam izvorne informacije ili glasine. Dakle ta prica o menjacima kod BMW-a je bila vezana za manje automobile. Veci ce dobiti novi menjac. I to je naravno, samo glasina. Sta mislis kada ce A klasa dobiti vise od 7g:))). Serija 1 to ima vec 3 godine....:)))
Sto se tice ZF-a, sta ti mislis, ZF napravi menjac i da ga BMW-u? Vidi se da nemas pojma mr. Charles! BMW i ZF zajednicki razvijaju taj menjac, kao sto i Audi i ZF zajednicki razvijaju svoj 8-stepeni menjac. Sta mislis zasto onda BMW ima daleko bolji menjac od Audija, ako su oba made by ZF. ZF razvija osnovu mehanike. Kompletnan softver i logiku razvija BMW, kao i odnose prenosa, itd, itd, mr. Charles.
Imas gore u testu, pri 150kmh u Mercu sa 9g, i u BMW sa 8g, ista buka. Dakle isti komfor po tom pitanju. I naravno, sve ukupno BMW daleko ispred Merca i Audija. Ti mozes argumentovano da tvrdis samo da Merc ima vise hroma, meksa sedista i mekse amortizere. Kada je mehanika u pitanju, motori, menjaci....mani se coravog posla, mr. Charles.
Tom
Uporno izbegavas broj obrtaja. : )
Samo nastavi da izbegavas, to ti je jedina sansa.
Sto se menjaca tice, znaci bmw ne ume da izlije metal ?! : )))
E pa dobro, ako si priznao.
Inace mnogi od ZF-a uzimaju menjace, Audi, BMW, Jeep, Jaguar, LR itd...
P.S. Ja svoje znanje baziram i na onom sto sam probao, a ti samo iz tekstova. ; )
mercedes i menjaci...hahaha... toma,ne vazi ti test.to je testirao BMWbild...:))))).. a cuo sam da su ovi mercovi menjaci munje.ranije si mogao da odspavas pola sata dok promeni brzinu.sad je ta cifra sasvim prihvatljivih 20min.inace ovaj cls je lepo osvezen.posle serije 6gc i audija a7 najbolji izbor.
cls sa 170ks...pa ovo je smesno.nije ni cudo sto je serija 6 20% skuplja sa slicnim motorima. pored svega toga je prodavanija.
bs8
Prosto se covek zapita sto onda vozis Mercedesa. : )
Sto se tice pola sata i 20 min, evo ovaj novi vid S65 AMG, samleo bi 7-cu, tj iscupao bi joj šasiju kad bi vezali i sa njom bi opet bio brzi od najjace 7-ce. : )
E sramota je sto nema M7, ss bmw.
MB ima S63 a posebno S65 !
Toliko.
mom ocu koji ima 62 godine savrseno odgovara.meni isto obavlja posao.sav visak para ulazem u mnogo pametnije stvari.sledeca kupovina ce biti BMW Boze zdravlja,ali sad mi je auto zadnja rupa na svirali.lepo je otici do kube,tajlanda,videti sveta,upoznati druge ljude,kulture,nacije.a ne ceo zivot ulagati u lim i prepirati se na blogu po ceo dan...otisao sam malo daleko,ali sistina Je u tome da je mercedes jedino udobniji od BMWa(sto je bitno ljudima u godinama),sve ostalo je na strani AUTOINDUSTRIJE :))).
bs8
Usko gledanje, iz perspektive bmw fana.
MB je luksuzniji, bolji enterijer, kvalitetniji, pouzdaniji.
Evo na onom 525xd 2012 na 60 000km riknula turbina !
Srećom u garanciji, pa nije morao da plati, ali šta kad istekne garancija.
Pogotovo onaj sa tri turbine.
Na samo 60 000km.
Svako ima svoj ukus, ali lupetati budalaštine kako menjaču treba pola sata itd su na nivou dvocifrenog IQ.
Svakako da nemaš zamerku na menjač na W211, dok možeš da imaš na to što je 220 a ne 320cdi.
Dakle, čitati komentare napaljenih isfrustriranih bmw fanova je smešno ( ne mislim na tebe ovde već na jednog tvog kolegu, prepoznaće se ), mada i ti ponekad zastraniš.
U redu je da ti se više svidja bmw, da više imaš sklonosti ka toj filozofiji, ali pričati lažne dezinformacije i neistine, je jadno i bedno skroz.
pit
sta Vi gospodine Charles pominjete S63. Pa standardni 760i ima vise konja od tog s63. Ili je mozda AMG u zadnje vreme malo pojacao motor, pa ima malo vise. A kad stigne sledece godine karbonac, koji ce sa V12 motorom od blizu 600ks imati masu kao merc S250cdi, brijace taj S65 ko da ne postoji. Pa da, izbrisace ga:)))
Sto se tice obrtaja, uzmi 750d i uporedi sa bilo kojim mercom. Ako nadjes mercede S klasu sa 9G menjacem koji na nekoj brzini ima manji broj obrtaja, javi nam.
Zbogom, gospodine Charles.
dok je serija 1 imala 8 stepeni s klasa je imala 7.toliko o tome ko koliko kasni.vidim i merc poceo da pravi lasere,sa karbonom su uveliko krenuli,sportski hibridi samo sto se ne pojave...glu posle godinu i po dana na 35.000km riknula turbina.cica ga platio preko 100.000evra. zamenili mu u garanciji ali je prodao odma posle zamene turbine za 60.000evra.mnoge je merc razocarao(verovatno ljudi dosta ocekuju,racunaju na valjda na staru slavu) ali sve to kupac kanjzava sto se vidi i po prodajnim rezultatima.